• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Wanneer je letterlijk zegt “ik heb van thuis uit slecht nieuws gekregen” en daar totaal niet op wordt gereageerd • so much for friendship.


    •

    Oke hopelijk ben ik aangenomen... fingers crossed :')

    Ik wil graag een smoothie en milkshake blender in één. Maar wtf ik kom hier niet wijs uit ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfff. Yes way dat ik om een lange hug ga vragen zodra ik hem zie. Ben alles even helemaal moe.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik was net zo blij dat we drie dagen rust hadden zonder jankende baby. Maaaannnnnnn. Stilllllll.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bedrijven die vloggers inhuren om hip te zijn


    Caution first, always.

    Heb je dan geen hersenen of gebruik je ze gewoon totaal niet?! Een kind van onder de twee jaar op de achterbank zonder ook maar vast te zitten. Leuk dat je haar tegenhoudt met je hand/arm, maar dat gaat weinig helpen als je hard moet remmen of een botsing krijgt. Moet er niet aan denken wat er dan met d'r gebeurt, want ik krijg nu al de rillingen ervan. Hoe kort je ook zo moet rijden, gewoon niet doen. Neem dan het openbaar vervoer zodat je haar vast kan houden en niet in levensgevaar brengt. Ik ken jou niet en haar ook niet, maar ik wordt hier echt boos om.


    Physics is awesome

    Not sure if it's sincere or not.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel used.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maybe drinking vodka in this weather wasn’t a good idea but fucked it I don’t want to think about home and what could happen and fuckfuckfuck please stay alive I will be home in one week.


    •

    Sadness is voor veertig euro aan chocoladeletters in huis hebben, zo zo zo zo zo craven naar chocola, maar ervan af moeten blijven )= )= )=


    She's imperfect but she tries

    Ik haat mezelf dit


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik vind het vrij vermoeiend om telkens wederom mijn seksualiteit te moeten verduidelijken tegenover anderen. Het feit dat ik vrouwen behandel met respect, maakt me nog geen homo, dankjewel.


    Heaven is a place that we all have

    I would kill for a Christmas cookie or a Christmas cupcake right now. Or even a hot chocolate with cinnamon or something.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 21:16 ]


    kindness is never a burden.

    🤦‍♀️


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis