• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Ffs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag voelt als een keyboardsmash, maar alleen het gedeelte ervan dat chaos is, niet het enthousiasme of de heftige emotie die dat met zich mee zou brengen. Vandaag is geen keyboardsmash in de klassieke betekenis, maar een letterzooi, in essentie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze papieren zijn zo overwhelming en ik ben echt te bang dat iemand gaat zoeken in mijn kamer en ze tegenkomt, maar ik ben zo blij dat ik er nu tenminste informatie over heb... Maar het is nog steeds zo spannend.

    //

    Misschien moet ik maar mijn tatoeage ideeën gaan schetsen

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 16:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What is a will to live? Cuz I don't have it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo'n zin in straks! 😊


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben het zo verschrikkelijk zat om afhankelijk te zijn van anderen. Ugh.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    zo jammer dat er niet gewoon magisch een column en verhaal verschijnt in mijn Wordbestand als ik ernaar blijf staren


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    O. m. g. Wat moet ik nu. :')

    Hopps schreef:
    zo jammer dat er niet gewoon magisch een column en verhaal verschijnt in mijn Wordbestand als ik ernaar blijf staren

    Hahahahhaa herkenbaar


    And then we'll see it.

    Hopps schreef:
    zo jammer dat er niet gewoon magisch een column en verhaal verschijnt in mijn Wordbestand als ik ernaar blijf staren


    Erg herkenbaar. Dat is echt een functie waar Word nog aan moet werken. 0/5 sterren, erg slechte service. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yesyesyes mijn contract is verlengd🎉


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Mijn benen doen enorm pijn, pff. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    @Koffie en @ Inge: I know right. Pffft. Technologie is zo ver gekomen in de laatste decennia en nog kunnen ze niks ontwikkelen dat voor mij schrijft?! ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pff, lekker rustig zo. Mooi. Geen gezeik aan mn hoofd. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer een oude vriendin van je, die jij hebt geblokt en die jou heeft geblokt en wie het zogenaamd niks uitmaakte als je het contact dood liet gaan, want ze gaf toch geen fuck on je, tegenkomt op ‘t forum. Een personage van der in een random rpg die toevallig net op jouw verjaardag jarig is, van alle datums die ze had kunnen kiezen. Lol. Iemand aandacht nodig?


    i wanna die with you once or twice.