• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben bijna 21 en ik kan nog steeds geen rechte lijnen knippen ): maar goed dat ik nooit de ambitie heb gehad om kapper te worden


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het sneeuwt. I'm not happy 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het sneeuwt in friggin' NL en niet in de UK. HOE DAN?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mania schreef:
    Het sneeuwt. I'm not happy 😑


    *O*


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    BlueJays schreef:
    Ik ben bijna 21 en ik kan nog steeds geen rechte lijnen knippen ): maar goed dat ik nooit de ambitie heb gehad om kapper te worden
    High five! Ik ben 21 en ik kan het ook nog steeds niet, iets wat me pijnlijk duidelijk is geworden toen ik van de week cadeaus moest inpakken. Stiekem wijt ik het altijd gewoon aan het feit dat het scharen voor rechtshandigen zijn en vertel ik mezelf dat het niet aan mijn eigen capaciteiten ligt. :'D


    She's imperfect but she tries

    oh holy fuck over een maand vlieg ik naar amerika


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mania schreef:
    Het sneeuwt. I'm not happy 😑


    Smile. You're beautiful. <3

    Echt pls :')


    Caution first, always.

    Why am I so ugly **knoopt jasje dicht**


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik: ik ga vandaag productief zijn! boodschappen doen, aan mijn essay werken...
    buikpijn: hallo!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iedereen heeft een kerstboom en hier?

    ‘Ja we doen het pas een week voor kerst. ‘. Wat heb je er dan aan? NIKS.
    In ons eigen huis ga ik hem in november al opzetten. Punt uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Iedereen heeft een kerstboom en hier?

    ‘Ja we doen het pas een week voor kerst. ‘. Wat heb je er dan aan? NIKS.
    In ons eigen huis ga ik hem in november al opzetten. Punt uit.

    Damn de week voor kerst is echt laat...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    (...)
    Damn de week voor kerst is echt laat...

    Precies. Hier leggen ze ook pas de kadootjes op kerstochtend onder de boom, om dan gelijk uitgepakt te worden. Wat is dit dan voor opwinding? Geen. Totaal niets.
    Mijn hele kerstgevoel is fucked up en het liefst zou ik alleen voor kerst naar NL terug gaan om het daar te vieren. Daarna zie ik wel verder. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn, twee uur in Nederland en ik rol nu al in een winter depressie.


    Statesman schreef:
    (...)
    Precies. Hier leggen ze ook pas de kadootjes op kerstochtend onder de boom, om dan gelijk uitgepakt te worden. Wat is dit dan voor opwinding? Geen. Totaal niets.
    Mijn hele kerstgevoel is fucked up en het liefst zou ik alleen voor kerst naar NL terug gaan om het daar te vieren. Daarna zie ik wel verder. Ugh.

    Awh... Wij zetten ook pas vanavond de boom op maar dat was omdat we eerder geen tijd hadden. Maar de cadeautjes (1 nog maar want ik ben de enige die nog is begonnen) liggen al klaar in een mand om er vanavond bij te zetten. Hopelijk heb je wel echt een fijne kerst! (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —