• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben best wel heel erg blij nu


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Het gaat echt niet zo goed tussen ons. . . We hebben nu besproken wat niet goed gaat en gaan er mee aan de slag, maar hierdoor mis ik mijn ouders en Chester heel erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap dat een serie over heks(en) eng zal zijn, zeker als er rare figuren in voorkomen, maar ik zit niet echt te wachten op jump scares. Vooral niet omdat ik s'morgens vroeg op moet en alles donker is. Gaat mijn fantasie op hol slaan en zie ik dingen die er niet zijn. Maar de serie lijkt me wel interesant en wel een serie die ik graag zou willen zien. Dus weer eens in conflict met mezelf.


    Physics is awesome

    I feel so goddamn alone in this fight/search for myself...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacGyver schreef:
    Ik snap dat een serie over heks(en) eng zal zijn, zeker als er rare figuren in voorkomen, maar ik zit niet echt te wachten op jump scares. Vooral niet omdat ik s'morgens vroeg op moet en alles donker is. Gaat mijn fantasie op hol slaan en zie ik dingen die er niet zijn. Maar de serie lijkt me wel interesant en wel een serie die ik graag zou willen zien. Dus weer eens in conflict met mezelf.

    Over welke serie gaat het?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm tired of you. I'm tired of all of you.


    kindness is never a burden.

    Mania schreef:
    (...)
    Over welke serie gaat het?


    Salem. Ik kende het tot voor kort niet, maar heb wel eens boek gelezen waarin Salem als stad het onderwerp was en ook wel eens een stripboek gelezen erover dus ik was wel nieuwsgierig naar de serie.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Salem. Ik kende het tot voor kort niet, maar heb wel eens boek gelezen waarin Salem als stad het onderwerp was en ook wel eens een stripboek gelezen erover dus ik was wel nieuwsgierig naar de serie.

    O, daar heb ik ook wel eens van gehoord ja. Die serie is toch ook al gestopt? Erg interessant om over in te lezen hoe het toentertijd ging. Is de serie wel aan te raden?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 0:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    (...)
    O, daar heb ik ook wel eens van gehoord ja. Die serie is toch ook al gestopt? Erg interessant om over in te lezen hoe het toentertijd ging. Is de serie wel aan te raden?


    Ja, dat vind ik ook. Heb tot nu toe weinig boeken/stripboeken over kunnen vinden. Weet ik nog niet, ik heb alleen de eerste aflevering gezien.


    Physics is awesome

    Nu snap ik ineens veel beter waarom mijn mobiel de laatste tijd gek doet. Hij is al drie jaar oud, ik dacht dat hij twee jaar oud was.


    Physics is awesome

    i want death. like pls?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Harrington schreef:
    i want death. like pls?

    Dead or death? Cuz there is a difference.

    And no, you don't want that. Hug.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 1:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1) Zo nu en dan kom ik per ongeluk bij een discourse blog uit en iedere keer, zonder uitzondering, val ik vervolgens in een gat van proberen uit te vogelen waar deze specifieke blogger nou precies voor of tegen argumenteert, want dat is vaak verbijsterend lastig als je in ogenschouw neemt dat het hele punt van zulke blogs is om een bepaalde visie te verspreiden.
    1b) (In naam is dat het doel, tenminste; in de praktijk zitten er altijd internetequivalenten van relschoppers bij voetbalwedstrijden bij, die helemaal geen passie voor een bepaald team hebben, maar wel heel goed kwaad kunnen worden over dingen. Het is een spel van "spot de persoon die onder alle woede wel echt goede bedoelingen heeft", wat helaas vaak nog lastiger is dan de gedachtegang die ze dat jaar promoten in elkaar puzzelen.)
    2) Dit morbide interesse (of deze deconstructieve hobby, net hoe je het wilt zien) van mij heeft als gevolg dat er een paar namen zijn die me bekend voorkomen en zelfs al zie ik ze maar twee keer per jaar en zelfs al kan ik me meestal in heel weinig van hun meningen of methodes vinden, ik voel toch een vreemd soort sympathie voor deze mensen. Een van hen heeft haar labels sinds de vorige keer erg omgegooid en lijkt nu een stuk comfortabeler te zijn met haar identiteit, en haar blog is opeens een stuk minder guilt trippy toxic retoriek, en een stuk meer aesthetic, humor en fandom posts. Haar specifiek op anti-ace discourse gerichte sideblog lijkt te zijn verlaten, wat niets zegt over wat ze daar nu van denkt, maar ik ben vooral oprecht opgelucht dat het beter met haar lijkt te gaan, want er was een periode dat ik me echt zorgen maakte.
    3) Het is zo fascinerend om iedere keer weer nieuwere, radicalere, vreemdere argumenten te vinden. Er werd nu opeens geargumenteerd tegen bepaalde woorden die door sommige andere mensen worden gebruikt voor positiviteit, wat me eigenlijk niet een negatief ding lijkt, zeker niet zolang mensen het gebruiken om zichzelf te beschrijven (al is het uiteraard iets anders om die woorden dan ongevraagd op iedereen toe te passen).
    4) Een van de discourse blogs gaf hun positie over de lgbtq status van cis aroace mensen in hun about!!! Ik heb nooit goed begrepen waar aroaces volgens dit soort bloggers precies stonden, dus het is super interessant deze groep eens genoemd te zien worden, zelfs al ben ik het niet eens met de getrokken conclusie. Ze bestaan! Wow!
    5) Ik ben heel blij dat ik alle tabbladen inmiddels weer heb weten weg te klikken, want fuck, ik snap niet hoe mensen dit volhouden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat was de lekkerste curry ever.


    You do learn from the past. That was unexpected


    Deep inside, I've never felt alive