• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sommige mensen


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik vind het echt grappig dat de bouwvakkers hier bijna compleet op de hoogte zijn van het feit dat ik over een maand (!!!) naar Amerika ga en dat ze maar al te graag mee willen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AAAAAH. FOR FUCKS SAKE. KOOP JE EIGEN FUCKING ETEN. JAT NIET TELKENS VAN ONS. FOR FUCKS SAKE. KLOTEKLERE*****TYFUSLAAIER.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Gewoon doen! Je bent mooi zoals je bent. Draag wat je mooi vindt :)


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    What the fuck is er met me aan de hand, ik ben op eens zo zo boos en dat kan ik nu echt niet gebruiken


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben zo verbrand en moet morgen veertien uur in een vliegtuig zitten help.


    Is het al 4&5 april pls ik wil mijn favoriete bands live zien. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hou niet zo van na-apers die alle credit voor iets stelen


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik moet morgen om 7:00 in de trein zitten en eigenlijk wil ik dus vroeg naar bed, maar ik ben zooooo niet moe haha crap


    Caution first, always.

    Maar waarom zou je me willen laten roken? Talk about peerpressure damn


    Heaven is a place that we all have

    Zaterdag zeg ik voor het eerst ja tegen MDMA en ik ben potverdorie benieuwd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    The feeling of fake happiness is getting really exhausting.


    kindness is never a burden.

    Dit is al de zoveelste keer dat ik slechte dingen over bewindvoering hoor en dat stoort mij echt. Als iemand die een opleiding doet waarmee ik uiteindelijk ook daar kan gaan werken, wat niet mijn intentie is, maar het frustreert mij wel. Die mensen die daar werken worden als kut uitgescholden, maar die mensen helpen jou ook alleen maar? Natuurlijk zitten overal wel een paar rotte appels tussen maar doe normaal.. Dit klinkt misschien heel hard maar er is toch ooit iets fout gegaan bij jou, om daar te beëindigen.. Mensen beseffen niet hoe veel geluk ze hebben dat deze mensen bestaan, want ze houden je wel weg van bankruptcy.

    Ik kan me echt voorstellen dat je niet in een goede plek in je leven zit als je daar inderdaad in moet zitten, maar wens mensen een beetje dankbaar joh.. In plaats van die mensen uitschelden, alleen maar omdat ze hun werk doen... Voor jou, overigens.

    rant over.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 23:55 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil een Episode Noctis, ook al gaat heel FFXV al over hem. Geef.


    Caution first, always.

    Thessalhydra schreef:
    Ik hou niet zo van na-apers die alle credit voor iets stelen

    You're not the only one. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.