• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De dikkere draad in m'n beugel geeft me koppijn sigh


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vind het echt neat-o dat ik een keer een andere soort broek heb gekocht dan mn geliefde skinny. Yay.


    The truth is out there.

    Oké maar als ik niet, like, nu meteen ga, is het al donker ughhhhh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dan krijg je opeens een reactie op een quiz van 5 jaar oud en bedenk je je dat je misschien toch al die oude rotzooi moet inactiveren, lol, oops.


    Stenenlikker

    En elke keer als ik om een of andere reden merk dat een vast en actief Q-lid inactief is of twee maanden geleden voor het laatst online was, maakt dat me toch echt sad, idk??


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Heb mijn vriend er maar even op gezet dat hij de baby voert. Hij wilde niet, maar ik heb het die andere keren gedaan. Ik win.

    En ik zou echt alles geven om de tijd terug te draaien naar voor mijn vriend naar Nederland kwam, goede afspraken maken en dat hij dan komt, zodat ik nog steeds bij mijn ouders zou zijn en hij ook en dat alles goed ging. Klinkt misschien egoïstisch, maar ik wil gewoon terug met mijn vriend en gelukkig zijn daar. Het is hier niet veel beter, helemaal niet. Ook al heb ik een baan hier en hij ook, het is gewoon kut hier. Zo dat is er uit.
    Ik wil zo snel mogelijk een eigen huis en geen mensen die op mij of mijn vriend in proberen te praten. Ik wil weer gelukkig zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom dat geschreeuw. Verdomme ik kan even nergens anders aan denken


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hoeveel invloed friet op mijn dag kan hebben. Ik hoop dat je blij bent dat je alles opgegeten hebt


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    En.... Ik zit weer te janken om iets van een jaar geleden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, ik weet dat mijn buik te zien is in dit verdomd leuke jurkje. Maar ik kan er niet veel aan doen behalve zo'n modern korset aan doen en die heb ik niet. Dus ik twijfel want mijn buik is echt duidelijk zichtbaar en ik heb geen zin om zo'n corrigerend ding er onder te dragen oftewel dilemma.

    Maar ik trek hem voorlopig alleen met kerst aan en dan zien alleen mijn ouders en familie het.


    Physics is awesome

    Zou je misschien niet voor mijn fucking deur willen bellen k*t bonobo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik begin de zus van mijn vriend steeds minder te mogen. Jankerd. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MacGyver schreef:
    Ja, ik weet dat mijn buik te zien is in dit verdomd leuke jurkje. Maar ik kan er niet veel aan doen behalve zo'n modern korset aan doen en die heb ik niet. Dus ik twijfel want mijn buik is echt duidelijk zichtbaar en ik heb geen zin om zo'n corrigerend ding er onder te dragen oftewel dilemma.

    Maar ik trek hem voorlopig alleen met kerst aan en dan zien alleen mijn ouders en familie het.

    Gewoon doen! Je bent mooi zoals je bent. Draag wat je mooi vindt :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Pffffffff.


    The truth is out there.

    FUUUUUUUUUUUUUUCK mijn oor stretchen van 6 naar 8 mm was me toch net teveel pijn :W Gelukkig zijn we er nu (voorlopig) klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —