• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat moment dat je een openbaar twitteraccount wilt maken, maar geen nieuwe wilt maken en alle tweets handmatig gaat verwijderen. Nee, ik ben niet eigenwijs. WAAROM TWEETTE IK ZOVEEL?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben moe en chagrijnig en ik wil naar huis


    Caution first, always.

    Ik voel me echt niet goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja want het is zeker gewoon allemaal mijn schuld dat ik nagenoeg elke maand een enorm erge oorontsteking heb, door iets wat AL HEEL MIJN LEVEN ZO IS EN IK GODVERDOMME NIKS AAN KAN VERANDEREN OMDAT ZELFS HET ZIEKENHUIS TEN EINDE RAAD IS? Thanks mam, om me zo omlaag te praten. Je was nog de enige die me godverdomme steunde hiermee. Ik ben hier allemaal zo klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kiryu schreef:
    Ik ben moe en chagrijnig en ik wil naar huis


    Deep inside, I've never felt alive

    Vrienden, hebben jullie de rector op me afgestuurd of zo omdat ik niet met mijn mentor wilde praten over mijn problemen? Ik verdenk jullie


    obsessive rage

    Waarom doet dit zoveel pijn, dammit, ik kan niet eens normaal eten


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    You’ve got to be fucking kidding me.


    Haha ik verwacht echt dat je op het laatste moment niet meer gaat en mij alleen daar laat zitten. Als dat gebeurt zijn wij sowieso geen vrienden meer en dan ben je enemy nummer 1. Let me tell you that.


    The truth is out there.

    Ochjezus :W Aandacht tekort?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O MY GOD IK HEB JE AL VERTELD DAT HET NIET IS ZOALS JIJ DENKT NEEM DIE VERDOMDE TELEFOON GEWOON OP EN DOE NIET BUTTHURT OVER IETS WAT NIET WAAR IS. Urghhhh ik word gek.


    The truth is out there.

    Fijn... Wees gewoon duidelijk vanaf het begin... Steeds meer door blijven hameren dat je het op tijd wilt hebben.. Maar nu krijg ik je collega's naar me toe dat je het verkeerd uitgelegd heb en ik nu weer helemaal overnieuw kan beginnen!


    Credendo Vides

    Hatethissite schreef:
    Quizlet is echt een kut site ze mij acound zomaar laten verbannen. Ze hebben al mij creaties en credits afgepakt vanaf vandaag kom.ik ook nooit meer!


    HAHAH dit kreeg ik in mijn GB. Nu ben ik benieuwd naar wie dit was. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    HAHAH dit kreeg ik in mijn GB. Nu ben ik benieuwd naar wie dit was. :W

    Ik gok flowerpowers :W

    // Sofie, thefuq doe je?


    Deep inside, I've never felt alive

    Normaal als er een hong tegen me aan springt dan voel ik er daarna niks van. Dit keer helaas dus wel en het voelt niet lekker.


    Physics is awesome