• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat was zo freaking raar. Wow.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Elke keer als ik mezelf in de spiegel zie ben ik shocked dat ik zo mager ben, misschien is dat waarom ik het constant ijskoud heb. [/grey]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 8:48 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik weet echt even niet wat ik moet met dit mailtje :/


    26 - 02 - '16

    Pffff, geen zin in vandaag. Ik moet veel te veel doen en heb bijna geen tijd voor mezelf ):


    Stenenlikker

    Bam een paar woorden en de complete verhaallijn verandert. Let's try again


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zo zo voor het eerst geen gezeik bij het ziekmelden op mijn werk. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nawh, Esther...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    So I was like, "What the heck I gotta do-o-oh to be with you?" (What the heck I gotta do)


    kindness is never a burden.

    Oh, toen was er opeens anderhalf uur vrij bijgekomen, omdat mn bijlesleerling heeft besloten om te stoppen met de bijles, maar mij niet op de hoogte gebracht had. Chagrijnig en opgelucht tegelijk.


    Stenenlikker

    American Pancakes bakken voor jezelf en je pa die zo thuiskomt want ik ben een lief kind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk heb ik nu belachelijk veel vrije tijd en ergens voelt dat echt niet gezond en voel ik me zelfs schuldig tegenover mijn andere familieleden die wel elke dag acht uur werken, maar aan de andere kant moet ik me helemaal niet schuldig voelen want dit is mijn leven en ik kan er ook niets aan doen dat de studie pas in het volgende schooljaar start... Dusja, dilemma om niets.

    "Als je je echt heel kut voelt mag je best een dag thuis blijven hoor"
    Lief van je, maar dan kan ik maar beter meteen stoppen met school want dan ga ik daar toch niet meer heen


    obsessive rage

    I'd kill for some cinnamony or gingery Christmas drink right now.


    kindness is never a burden.

    Boi als mijn pa niet snel thuiskomt eet ik zelf al die pannenkoeken op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mijn stad heeft de schattigste kerstmarkt ever holy shit

    // drie jaar geleden raakte ik nog wel eens geïrriteerd van users die pessimistisch waren over Q en die hier al jaren zaten want ze klonken als chagrijnige oude opa's met hun "vroeger was alles beter" maar omg, jongens, ik ben nu die user. Ik ben dat. Dat ben ik, dat is ik. IK BEN DE CHAGRIJNIGE OUDE OPA.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.