• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik verdien het volgens mij echt niet om gelukkig te zijn en te willen leven. Ik voel mendiep ongelukkig ook al heb ik een relatie. Die lijd er zelfs onder. Godverdomme. Misschien kan ik mezelf beter opsluiten in een kamer en het gas opendraaien of zo. Idk. Dan heeft niemand meer last van mij en kan iedereen vrolijk doorgaan met leven. Ofzo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feeling melancholic :W


    Deep inside, I've never felt alive

    M'n broek is nat van de regen, m'n sokken zijn doorweekt en het enige wat ik wil is naar huis en lekker m'n pantoffeltjes aan trekken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Elohim schreef:
    Feeling melancholic :W


    Omg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    All I want for Christmaaas — is self confidence, friends I can trust, security, love, a boyfriend, less pounds on my body, a happy personlality, a finished master thesis and let’s throw in a dragon to keep things realistic.


    •

    Mijn plan was zeker niet om vandaag tot 12 uur in bed te blijven liggen. Mijn plan was om om negen uur naar college te gaan en dan daarna te gaan werken, maar op de een of andere manier ging mijn wekker niet af of sliep ik erdoorheen en nu voel ik me schuldig dat ik de docent van dat vak waar al zo weinig mensen bij zitten niks heb laten weten, want dat is wel zo'n beetje het minste wat je dan kunt doen.
    Oh, en ik heb ook nog niet naar de docenten vam dat andere vak gemaild dat ik stop met dat vak. Ik snap echt niet hoe bijna al mijn medestudenten zo makkelijk colleges skippen, als ik het één keer doe, en dan is het nog niet eens expres of is het omdat ik gewoon echt te veel hooi op mijn vork heb genomen en het niet meer aankan, voel ik me al gelijk schuldig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 12:10 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Was ik onderweg naar school, zeggen ze dat ik niet meer hoef te komen 🙄


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Stomme kut Paypal en stomme kut DeviantArt, om zomaar 10 euro van mijn rekening te halen zonder te vertellen van hoe en wat. Ik heb niets gekocht of besteld.Ik zat in de -8 maar nu had ik wel gelukkig geld op mijn rekening staan, maar mijn vader vermoordt mij als hij ziet dat ik geld van de spaarrekening heb gehaald. AAAHH KUT GELD

    Elke keer als ik foto’s van Laura zie moet ik huilen en idk why, zo goed kende ik haar niet eens maar toch... oh god, die lieverd verdiende zoveel beter


    i wanna die with you once or twice.

    ScribbleTheFox schreef:
    Stomme kut Paypal en stomme kut DeviantArt, om zomaar 10 euro van mijn rekening te halen zonder te vertellen van hoe en wat. Ik heb niets gekocht of besteld.Ik zat in de -8 maar nu had ik wel gelukkig geld op mijn rekening staan, maar mijn vader vermoordt mij als hij ziet dat ik geld van de spaarrekening heb gehaald. AAAHH KUT GELD

    Je kan het geld terugboeken, is me ook een keer gebeurd dat PayPal een dubbele betaling had gedaan voor iets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ”Haal maar iets voor het eten vanavond, ik weet niet hoelaat ik thuis ben.”
    ‘Wat mag ik halen? En ook voor jou?’
    “Weet ik veel, Mirte. En ja, natuurlijk ook voor mij. Jezus. Dag.”

    Hé thanks mom.


    •

    Oh ja, ik ga een analyse doen die precies al iemand heeft gedaan. Oeh ik ben zo origineel en hip en cool.

    Pffff, wannabees


    Deep inside, I've never felt alive

    Boring places.


    Heaven is a place that we all have

    op zich heb ik niet echt zin in de komende weken, gezien ik drie papers (5000, 2500 en 1500 woorden) en drie presentaties moet doen haaahahahahhaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo'n sukkel dat ik er haast van moet huilen wauw


    i wanna vincent van gogh cry in a corner