• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I need to stop counting.


    kindness is never a burden.

    ’Natuurlijk vind ik het niet erg om het rustig aan te doen, ik ben niet zoals andere jongens.’
    Dag 2
    ‘Maar wil je nou op date of niet want hoe lang kn je daarover nadenken?’

    Echt. Waarom, jongens. Waarom.


    •

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Spellen downloaden sneller als je je PS4 in rest mode zet (:

    Ohh, goed om te weten. Thanks ^^




    Persona 5 is en blijft mijn leven <3


    Caution first, always.

    de quote "MY VAGINA IS DEAD" kan ook nog


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AHHHH DAT WAS DE GROOTSTE PLOTTWIST EVER
    Hoe zag ik die niet aankomen O:
    Het overkomt me niet vaak dat ik werkelijk het boek dicht moet doen, moet nadenken over alle scenes met mijn net vergaarde extra kennis en dan pas alles begrijpen kan. Waauww

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 23:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Why isn't suicide socially acceptable?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ProngsPotter schreef:
    AHHHH DAT WAS DE GROOTSTE PLOTTWIST EVER
    Hoe zag ik die niet aankomen O:
    Het overkomt me niet vaak dat ik werkelijk het boek dicht moet doen, moet nadenken over alle scenes met mijn net vergaarde extra kennis en dan pas alles begrijpen kan. Waauww



    Nu ben ik wel benieuwd naar welk boek je aan het lezen bent?


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik verveeeeeel me de tyfus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schott schreef:
    Why isn't suicide socially acceptable?


    Met zelfmoord elimineer je niet de kansen dat dingen erger worden. Je ontneemt jezelf de kans dat dingen beter worden.
    Je bent het waard. Houd vol, het komt goed <3
    Als je wilt praten is mijn gb/pb open :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Nu al zenuwen.. ik hoop zo dat het gezellig word vanavond


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En het sneeuwt weer yo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn vriend snapt niet dat ik het niet accepteer dat hij zaterdag naar het huis van een vrouwelijke collega wilt om even lucht te happen. Ik vertrouw hem en hij zegt ook dat zij niets van plan is en hij ook niet. En mocht zij iets doen dat hij meteen vertrekt, maar hij weet hoe ik ben en dat accepteert hij weer niet. Het is een vrouwelijke collega en zij nodigd jou uit bij haar thuis te komen om van mij weg te zijn en op adem te komen na alle shit.
    Hij ziet het niet zo, hij ziet het alleen om even eruit te zijn, maar ik kan het niet zo zien. Het is een vrouwlijke collega, hallo... ik kan er echt niet achter staan. Als het een man was oke.
    Maar hij ziet mensen ook niet als man of vrouw, hij ziet mij als zijn geliefde en ieder ander gewoon als een persoon waar hij niet verliefd op zal worden, maar gewoon vriendschappelijk mee om kan gaan. Maar ik zie het verdomme niet zo.
    Maar goed, hij zegt dat het goed zit, we hebben al een jaar een relatie en daarin is niets gebeurd, dus ik vertrouw hem. . .


    Kan please iemand mij gewoon even kalmeren of zo of zijn mening geven.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 10:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen....
    Ik heb hier oprecht geen woorden voor. Her is eigenlijk om te huilen wat voor een misgunner je bent, maar ik moet er spontaan om lachen omdat het zo'n absolute zielige vertoning is.

    @hierboven: voordat er misverstanden ontstaan: dit gaat NIET over jou

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 10:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Statesman schreef:
    Mijn vriend snapt niet dat ik het niet accepteer dat hij zaterdag naar het huis van een vrouwelijke collega wilt om even lucht te happen. Ik vertrouw hem en hij zegt ook dat zij niets van plan is en hij ook niet. En mocht zij iets doen dat hij meteen vertrekt, maar hij weet hoe ik ben en dat accepteert hij weer niet. Het is een vrouwelijke collega en zij nodigd jou uit bij haar thuis te komen om van mij weg te zijn en op adem te komen na alle shit.
    Hij ziet het niet zo, hij ziet het alleen om even eruit te zijn, maar ik kan het niet zo zien. Het is een vrouwlijke collega, hallo... ik kan er echt niet achter staan. Als het een man was oke.
    Maar hij ziet mensen ook niet als man of vrouw, hij ziet mij als zijn geliefde en ieder ander gewoon als een persoon waar hij niet verliefd op zal worden, maar gewoon vriendschappelijk mee om kan gaan. Maar ik zie het verdomme niet zo.
    Maar goed, hij zegt dat het goed zit, we hebben al een jaar een relatie en daarin is niets gebeurd, dus ik vertrouw hem. . .


    Kan please iemand mij gewoon even kalmeren of zo of zijn mening geven.


    Jij kent en vertrouwt je vriend. Ik probeer altijd te denken, vertrouwen tot het tegendeel is bewezen. Jullie zijn al een jaar samen en van wat ik hoor is hij betrouwbaar en echt dol op je dus dat komt wel goed. Als jij je zorgen bij hem kenbaar hebt gemaakt en hij zegt dat er niks aan de hand is denk ik dat je hem wel kan vertrouwen. (:


    The truth is out there.

    Statesman schreef:
    Mijn vriend snapt niet dat ik het niet accepteer dat hij zaterdag naar het huis van een vrouwelijke collega wilt om even lucht te happen. Ik vertrouw hem en hij zegt ook dat zij niets van plan is en hij ook niet. En mocht zij iets doen dat hij meteen vertrekt, maar hij weet hoe ik ben en dat accepteert hij weer niet. Het is een vrouwelijke collega en zij nodigd jou uit bij haar thuis te komen om van mij weg te zijn en op adem te komen na alle shit.
    Hij ziet het niet zo, hij ziet het alleen om even eruit te zijn, maar ik kan het niet zo zien. Het is een vrouwlijke collega, hallo... ik kan er echt niet achter staan. Als het een man was oke.
    Maar hij ziet mensen ook niet als man of vrouw, hij ziet mij als zijn geliefde en ieder ander gewoon als een persoon waar hij niet verliefd op zal worden, maar gewoon vriendschappelijk mee om kan gaan. Maar ik zie het verdomme niet zo.
    Maar goed, hij zegt dat het goed zit, we hebben al een jaar een relatie en daarin is niets gebeurd, dus ik vertrouw hem. . .


    Kan please iemand mij gewoon even kalmeren of zo of zijn mening geven.


    Dit klinkt misschien erg lullig en ik bedoel het echt niet zo, maar niet elke vrouw die met jouw vriend praat of zijn kant op kijkt, wil meteen iets met hem. Ik zou hem gewoon dat dagje met die collega gunnen. Je moet het niet zien als dat hij een dag van jou af is, maar je hebt af en toe gewoon ruimte nodig in een relatie. Al hou je nog zoveel van elkaar, dat heeft er feitelijk niets mee te maken. En probeer hem gewoon normaal met andere vrouwen om te laten gaan en daaraan te wennen, want je kunt niet van hem verwachten dat hij alleen maar met mannen om zal gaan voor de rest van jullie relatie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"