• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als dit zo nog langer door gaat ben ik er echt klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    Als dit zo nog langer door gaat ben ik er echt klaar mee.


    Met waar mee als ik mag vragen?


    Let's drink Jasmin tea!

    Als mijn medestudenten stil worden wanneer ik hard "Jongens!" zeg en ze naar me luisteren als ik de halve dag voor de klas sta, zou je toch denken dat lesgeven me wel moet lukken


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uhg nvm


    Caution first, always.

    M'n derde en laatste winterball in Leeuwarden was GE-WEL-DIG! ^-^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Statesman schreef:
    (...)

    Ik heb me verontschuldigd maar ze neemt het niet aan en noemt me een leugenaar. Ik drukte per ongeluk op verzenden omdat die pijl er naast zit (messenger). En mijn duimen zijn niet zo klein. En dan direct zo reageren. Mijn vriend heeft gezegd dat ik het niet meende maar ze wordt alsnog boos. Nou sorry, maar zo iemand verdiend mijn vriendelijkheid niet.
    Maar goed, jullie hebben gelijk. Met wat wij hebben meegemaakt en hoe hij voor mij heeft gekozen, moet ik hem maar gewoon echt echt vertrouwen(wat ik ook doe, maar haar niet). Maar als hij aangeeft weg te gaan mocht zij wat proberen, stelt het mij gerust, maar hoe weet ik of hij dan echt gaat weet je. Hij is nog nooit eerder bij een vrouwelijk collega of persoon geweest in onze relatie, dus hoe weet ik het zeker. Mijn vertrouwen volgen? Denk het.

    Maar ik weet dat hij zielsveel van mij houd. Hij heeft mij op mijn verjaardag zelfs een ring gegeven. Een hele mooie (:


    Dat ze je een leugenaar noemt, is niet echt netjes en volwassen van haar. Maar alsnog: als iemand naar mij 'per ongeluk' zo'n bericht zou sturen, zou ik het ook niet meteen vergeven na één verontschuldiging — dat heeft tijd nodig. Het mocht dan misschien per ongeluk zijn geweest, je hebt het wel geschreven en ze heeft het gekregen en daar is nu helaas niets meer aan te veranderen. Laat gewoon merken dat het je echt spijt en dat je de onderlinge relatie gewoon relax en rustig wil houden, aangezien je vriend nog wel met haar moet samenwerken — het is voor hem ook niet fijn als hij met iemand moet samenwerken waar zijn vriendin ruzie mee heeft, daar wordt het op de zaak niet professioneler van. (: Blijf er gewoon boven staan, dan komt het goed!
          Of hij echt weggaat, kan je nooit weten. Maar je kan hem nu eenmaal niet 24/7 in de gaten houden, dat is écht niet goed voor een relatie. Daar moet je hem op vertrouwen, en dat doe je. Wat echt super knap is van je. Blijf dat zo vol houden! Hij zal toch een keer met vrouwen om moeten gaan als jullie een relatie hebben, maar ik weet zeker dat dat goed komt!

    //

    De bibliotheek geeft me zo veel rust. I love it here.


    De sfeer die de laatste weken in huis hangt is echt naar.. Meer omdat ik ook niet weet wat er gaat gebeuren.. Ugh, en na oud en nieuw gaat er al een heel wat voor me veranderen, mits ik ermee door ga. Was het leven maar makkelijker, in plaats van dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muh, ik wil op steam, maar nu kan ik niet op steam
    Mijn leven is zwaar


    Deep inside, I've never felt alive

    Sriracha Hot Sauce makes life better one meal at a time.


    kindness is never a burden.

    Morgen is de laatste keer dat ze mag komen terwijl ze al langer daar heeft gezeten dan in principe mag en misschien, heel misschien hoopte ik dat het dan beter zou gaan in vergelijking met een half jaar terug, maar blijkbaar is dit niet het geval en gaat het zelfs zo slecht dat ze vannacht niet eens thuis komt slapen en het is nog niet eens bekend wanneer er plek is voor haar daadwerkelijke therapie en dat betekent dus zeg maar dat ze een soort van vogelvrij is en ik weet dat ik me zou moeten focussen op mijn tentamens, maar ik ben zo intens bang dat het na morgen allemaal weer van voor af aan begint en ik trek het nu al amper. It's the most wonderful time of the year indeed.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben nog steeds boos op die C&A bij ons in Nieuwegein :W Ik wil gewoon dat Star Wars overhemd hebben, en niet online bestellen want dan is hij er niet voor zondag. Verdomme. Morgen maar in Utrecht kijken dan... lekker awkward in mijn eentje op de mannenafdeling

    En anders ga ik dat foute kerstoverhemd bij de H&M halen. doei.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 14:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    alleen niet zo leuk dat een maand voor ik vertrek een vliegtuig is neergestort en er een (mislukte) aanslag is geweest in New York :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben klaar met stage en ben vandaag niet komen opdagen want ze gaan toch altijd al van het ergste uit, dus nu ga ik league of legends spelen en mijn problemen ontwijken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik had vannacht dus een nachtmerrie dat mijn beugel in twee was gebroken en nu zit ik de hele tijd paranoïde aan mijn beugel te voelen om te kijken of hij nog heel is. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aaah nog twee dagen en dan star wars, ik wordt echt enthousiast van die goede reviews :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt