• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Barb schreef:
    (...)

    Jij kent en vertrouwt je vriend. Ik probeer altijd te denken, vertrouwen tot het tegendeel is bewezen. Jullie zijn al een jaar samen en van wat ik hoor is hij betrouwbaar en echt dol op je dus dat komt wel goed. Als jij je zorgen bij hem kenbaar hebt gemaakt en hij zegt dat er niks aan de hand is denk ik dat je hem wel kan vertrouwen. (:


    Hij zegt nu met dat hij zelf kwam met het idee. Dat geeft een ander pov, maar nog. Die bitch noemt mij een scheiss mensch omdat ik per ongeluk een bericht naar haar stuurde die niet zo net was. En dan noemt ze mij een leugenaar. Nou sorry hoor, maar haar moet ik niet tegenkomen in real dan nu.
    De 24ste zouden we bij haar kerst vieren. Ik ga gewoon of ze wil of niet. Ik ga samen met Marvin of we gaan niet. En dan laat ik haar daar wel even zien wie ik ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deel twee van de wortelkanaalbehandeling was echt peanuts. Ik snap niet dat ik me er zo druk om heb gemaakt :')


    26 - 02 - '16

    Bay schreef:
    Deel twee van de wortelkanaalbehandeling was echt peanuts. Ik snap niet dat ik me er zo druk om heb gemaakt :')

    Bij mij was het tweede deel juist een complete hel :W


    Caution first, always.

    Statesman schreef:
    (...)

    Hij zegt nu met dat hij zelf kwam met het idee. Dat geeft een ander pov, maar nog. Die bitch noemt mij een scheiss mensch omdat ik per ongeluk een bericht naar haar stuurde die niet zo net was. En dan noemt ze mij een leugenaar. Nou sorry hoor, maar haar moet ik niet tegenkomen in real dan nu.
    De 24ste zouden we bij haar kerst vieren. Ik ga gewoon of ze wil of niet. Ik ga samen met Marvin of we gaan niet. En dan laat ik haar daar wel even zien wie ik ben.


    Zoals hierboven al werd benoemd door Veerle: jouw vriend houdt volgens mij heel veel van jou, dus ik zou me er echt niet druk om maken dat hij er plotseling met een ander vandoor zal gaan. Als je kijkt naar wat jullie met z'n tweeën hebben meegemaakt, laat dat echt wel zien dat hij trouw is aan jou en daadwerkelijk álles voor je over heeft. Plus: je kan inderdaad niet verwachten dat hij nooit ofte nimmer met vrouwen omgaat tijdens jullie relatie, er zijn nu eenmaal veel vrouwen in de wereld en ook op zijn werk krijgt hij daarmee te maken.
          Als ik heel eerlijk moet zijn, snap ik wel dat ze jou een 'scheiss mensch' heeft genoemd als je zo'n bericht naar haar hebt gestuurd. (': Ga heel even na hoe jij zou reageren als je zo'n bericht zou krijgen van een meisje omdat je even met een jongen hebt staan praten. Daar wordt niemand blij van. Als ik jou was, zou ik mijn verontschuldigingen aanbieden en vertellen dat je gewoon in een moeilijke periode zit. Als je nu al met zo'n vijandige blik naar de ontmoeting gaat, dan gaat dit nooit ofte nimmer goed komen. Bedenk jezelf dat je vriend met haar moet werken. Wees professioneel en volwassen, dan komt alles vast weer goed.

    //

    Huurcontracten zijn echt verschrikkelijk om door te nemen. Vanmiddag verder met de zorgverzekeringen.


    Kiryu schreef:
    (...)
    Bij mij was het tweede deel juist een complete hel :W


    Bij mij ging ik bij het eerste deel zowat door het plafond; boel was ontstoken en die verdoving was niet echt geinig.
    Het tweede deel was dus in mijn ogen beter te doen dan het eerste; op het lang met mond open liggen na dan :/
    Ik heb me echt afgevraagd, terwijl ik in die stoel lag, of m'n mond nog normaal dicht zou kunnen.. :')


    26 - 02 - '16

    Bay schreef:
    (...)

    Bij mij ging ik bij het eerste deel zowat door het plafond; boel was ontstoken en die verdoving was niet echt geinig.
    Het tweede deel was dus in mijn ogen beter te doen dan het eerste; op het lang met mond open liggen na dan :/
    Ik heb me echt afgevraagd, terwijl ik in die stoel lag, of m'n mond nog normaal dicht zou kunnen.. :')

    Ahh vreselijk is dat. Bij mij was deel 1 juist een enorme meevaller, maar de tweede keer was echt vreselijk. Ik had er echt zoveel verdovingen in, maar ik bleef van die schokken voelen oml. Het heeft ook weken geduurd voor de boel een beetje rustg werd daarna, maar pas na 2 keer antibiotica. :')


    Caution first, always.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Zoals hierboven al werd benoemd door Veerle: jouw vriend houdt volgens mij heel veel van jou, dus ik zou me er echt niet druk om maken dat hij er plotseling met een ander vandoor zal gaan. Als je kijkt naar wat jullie met z'n tweeën hebben meegemaakt, laat dat echt wel zien dat hij trouw is aan jou en daadwerkelijk álles voor je over heeft. Plus: je kan inderdaad niet verwachten dat hij nooit ofte nimmer met vrouwen omgaat tijdens jullie relatie, er zijn nu eenmaal veel vrouwen in de wereld en ook op zijn werk krijgt hij daarmee te maken.
          Als ik heel eerlijk moet zijn, snap ik wel dat ze jou een 'scheiss mensch' heeft genoemd als je zo'n bericht naar haar hebt gestuurd. (': Ga heel even na hoe jij zou reageren als je zo'n bericht zou krijgen van een meisje omdat je even met een jongen hebt staan praten. Daar wordt niemand blij van. Als ik jou was, zou ik mijn verontschuldigingen aanbieden en vertellen dat je gewoon in een moeilijke periode zit. Als je nu al met zo'n vijandige blik naar de ontmoeting gaat, dan gaat dit nooit ofte nimmer goed komen. Bedenk jezelf dat je vriend met haar moet werken. Wees professioneel en volwassen, dan komt alles vast weer goed.

    //

    Huurcontracten zijn echt verschrikkelijk om door te nemen. Vanmiddag verder met de zorgverzekeringen.


    Ik heb me verontschuldigd maar ze neemt het niet aan en noemt me een leugenaar. Ik drukte per ongeluk op verzenden omdat die pijl er naast zit (messenger). En mijn duimen zijn niet zo klein. En dan direct zo reageren. Mijn vriend heeft gezegd dat ik het niet meende maar ze wordt alsnog boos. Nou sorry, maar zo iemand verdiend mijn vriendelijkheid niet.
    Maar goed, jullie hebben gelijk. Met wat wij hebben meegemaakt en hoe hij voor mij heeft gekozen, moet ik hem maar gewoon echt echt vertrouwen(wat ik ook doe, maar haar niet). Maar als hij aangeeft weg te gaan mocht zij wat proberen, stelt het mij gerust, maar hoe weet ik of hij dan echt gaat weet je. Hij is nog nooit eerder bij een vrouwelijk collega of persoon geweest in onze relatie, dus hoe weet ik het zeker. Mijn vertrouwen volgen? Denk het.

    Maar ik weet dat hij zielsveel van mij houd. Hij heeft mij op mijn verjaardag zelfs een ring gegeven. Een hele mooie (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 11:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bay schreef:
    (...)

    Bij mij ging ik bij het eerste deel zowat door het plafond; boel was ontstoken en die verdoving was niet echt geinig.
    Het tweede deel was dus in mijn ogen beter te doen dan het eerste; op het lang met mond open liggen na dan :/
    Ik heb me echt afgevraagd, terwijl ik in die stoel lag, of m'n mond nog normaal dicht zou kunnen.. :')


    Ah ja dat. Had ik ook en toen heb ik de tand er maar uit laten trekken. Ik wilde echt niet blijven liggen door de pijn. Ik schreeuwde het uit en de tranen bleven stromen. Versoving werkte maar voor 1 minuut en verder niet meer. Dus toen besloten hem te laten verwijderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Ah ja dat. Had ik ook en toen heb ik de tand er maar uit laten trekken. Ik wilde echt niet blijven liggen door de pijn. Ik schreeuwde het uit en de tranen bleven stromen. Versoving werkte maar voor 1 minuut en verder niet meer. Dus toen besloten hem te laten verwijderen.


    Ik zat toen op het punt om te schreeuwen; ik trok helemaal krom om me schrap te zetten en op een gegeven moment stroomde uit een oog tranen en dat bleef maar doorgaan. Toen ik uit de stoel kwam was ik behoorlijk in shock. Daarna ging ik naar huis en buiten de praktijk kwam de klap, onophoudelijk huilen. Vreselijk :/


    26 - 02 - '16

    Thanks peeps. Jullie hebben mijn ogen geopend. Vanavond ga ik nog eenmaal praten met mijn vriend hierover en dan heb ik er peace mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Thanks peeps. Jullie hebben mijn ogen geopend. Vanavond ga ik nog eenmaal praten met mijn vriend hierover en dan heb ik er peace mee.


    Hij heeft veel voor je over en ik heb echt oprecht respect voor hoe jullie je door iedere tegenslag heen hebben geslagen. Jullie relatie is sterk en mooi, die moet je zo houden (:


    26 - 02 - '16

    Barb schreef:
    (...)

    Jij kent en vertrouwt je vriend. Ik probeer altijd te denken, vertrouwen tot het tegendeel is bewezen. Jullie zijn al een jaar samen en van wat ik hoor is hij betrouwbaar en echt dol op je dus dat komt wel goed. Als jij je zorgen bij hem kenbaar hebt gemaakt en hij zegt dat er niks aan de hand is denk ik dat je hem wel kan vertrouwen. (:


    Lol1!!


    Let's drink Jasmin tea!

    WAT.
    Dit is serieus twee of één jaar geleden gebeurd? Waarom zou je hier nú al een film van maken? WATWATWATWATWATWAT


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verveel me!


    Let's drink Jasmin tea!

    Oke. Masker eraf halen. Even kijken of dit echt babybilletjes zacht is, zoals ze beweren.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 12:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.