• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom doet mijn laptop zo fucking langzaam, terwijl ik alleen mijn mobiel heb afgesloten en shit daarop verwijder? Stel je niet aan, lappie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal eens met je. Hoe vaak ik een pen heb uitgeleend en nooit terug heb gekregen, is niet meer op twee handen te tellen. Of hem wel terug kreeg en dat er dan op het uitiende was gekauwd. En dan dacht ik altijd, maar waarom doe je dat in godsnaam met een pen die niet van jou is? Ik zou het niet in mijn hoofd halen om zoiets met andermans pen te doen. Uiteindelijk ben ik vaker een potlood gaan uitlenen, want die werden vaak wel terug gegeven.

    Anders kun jij misschien volgende keer van hem een pen lenen?

    Nou ja, het was zo’n klikpen en ze hebben dat haakje waarin ie dan blijft hangen eraf gebroken. Kan m dus niet meer uitklikken. Twee, ze hebben dat ‘steeltje’ aan de bovenkant eraf gebroken. Volgende keer zal ik een potlood uitlenen ja. Maar niet aan deze jongen (zip)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Nou ja, het was zo’n klikpen en ze hebben dat haakje waarin ie dan blijft hangen eraf gebroken. Kan m dus niet meer uitklikken. Twee, ze hebben dat ‘steeltje’ aan de bovenkant eraf gebroken. Volgende keer zal ik een potlood uitlenen ja. Maar niet aan deze jongen (zip)


    Dat is balen. En gewoon asociaal van hen. Het is maar een "pen", maar de andere kant het is van jou en niet van hen dus sloop geen dingen die niet van jezelf zijn. Ik dacht dat iedereen dat toch wel geleerd kreeg. maar goed.

    Verstandig, maar vaak vraagt dezelfde persoon wel een tweede of derde keer aan je om een pen. Of de rest komt erachter dat je dingen uitleent en komt dan ook vragen. Wat ik soms bloedirritant vond, want neem het dan zelf mee.


    Physics is awesome

    Als er nu nog één iemand een afspraak afzegt of beweert dat we dat nooit afgesproken hebben, ga ik ergens afspringen, denk ik.


    kindness is never a burden.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is balen. En gewoon asociaal van hen. Het is maar een "pen", maar de andere kant het is van jou en niet van hen dus sloop geen dingen die niet van jezelf zijn. Ik dacht dat iedereen dat toch wel geleerd kreeg. maar goed.

    Verstandig, maar vaak vraagt dezelfde persoon wel een tweede of derde keer aan je om een pen. Of de rest komt erachter dat je dingen uitleent en komt dan ook vragen. Wat ik soms bloedirritant vond, want neem het dan zelf mee.

    Ik ga ze nu ook niets meer lenen, hebben ze voor zichzelf verpest.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Motunui schreef:
    (...)
    https://www.google.be/amp/s/techcrunch.com/2017/10/26/instagram-superzoom/amp/
    ^^


    Ohh wat cool ;D


    26 - 02 - '16

    Oh, ik mag hier niet om lachen, maar tumblr maakt sad moments soms heel erg hilarisch


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik werd vandaag heel raar aangekeken omdat ik een piercing heb en mijn oren heb gestretched... Is dat serieus nou nog zo raar in deze samenleving?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Taehyung is officieel mijn bae omL


    Heaven is a place that we all have

    Dude, wtf.


    26 - 02 - '16

    Na de film ben ik nu zoooo geneigd om KyloRen weer terug te nemen als username hmmm...

    Extreem teleurgesteld in Gordon Gaat Trouwen. Wtf.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    “HeT liGT aAn IpHoNE dAt dE wIfI heT nIET doET”
    nietwaarnietwaarnietwaarnietwaariphoneisnietslechtjalalalnietwaar


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FireKeeper schreef:
    Extreem teleurgesteld in Gordon Gaat Trouwen. Wtf.


    Ik vind Gordon überhaupt teleurstellend :')


    26 - 02 - '16

    Schott schreef:
    Ik werd vandaag heel raar aangekeken omdat ik een piercing heb en mijn oren heb gestretched... Is dat serieus nou nog zo raar in deze samenleving?

    volgende keer dat mensen er naar kijken, steek je vinger erdoorheen en kijk ze aan. dat is grappig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt