• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Basically me rn

    Ik denk niet dat ik ooit minder zin heb gehad om een paper/essay te schrijven dan nu. This doesn't interest me at allll. Ik begrijp dat er een breed lessenpakket moet zijn in de eerste bachelor, maar ik wil beeldende kunsten studeren, geen theaterwetenschappen.


    kindness is never a burden.

    I don't have time for this. Kut bibliotheken.


    kindness is never a burden.

    Ben ik dan gewoon even klaar qua pijn. Want eerst die blauwe plek, en gisteren is mijn kies bijgeslijpt zodat mijn wang kan genezen, die nog een beetje vervelend voelt en dan krijg ik hoofdpijn. Ik ben er nu wel aardig klaar mee.


    Physics is awesome

    Like je geeft mijn eetstoorbis de schuld ervan dat het eten lastiger is als ik ook niet eet -wat ik volledig snap en herken, máár je propt jezelf vol met cake, smarties, cola en weet ik het. Wtf? Jou eetprobleem zou volgens jou zijn dat je niet eet en je zou ondergewicht hebben, maar je propt je vol zonder over te geven of laxeer middel te gebruiken en je wordt boos als ik er dan iets over zeg dat het niet oké is om alle ingrediënten voor het bakken op te eten voor ik begonnen ben?
    Fuck you bitch, stop met aanstellen.


    i wanna die with you once or twice.

    Ohnee, de dramatische zoom van insta is weg O:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 18:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben weer helemaal into BTS ohgod


    Heaven is a place that we all have

    Stupid ho.

    You've been read.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet heus wel dat het maar een fucking pen is, maar je hebt hem duidelijk opzettelijk gesloopt, en dit is al de tweede keer. Ook al was jij het de eerste keer niet, hoezo moeten jullie mij nou weer hebben voor de verandering? Het is toch asociaal dat ik jou iets uitleen en jij maakt het stuk? What the fuck, gozer.
    Koop een nieuwe. (zip)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké oké oké nee dat meen je niet gadverdegadverdegadverdamme IEUWIEUWIEUWiEUWIEUW waaromikwaaromikwaaromik HELP


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Elohim schreef:
    Ohnee, de dramatische zoom van insta is weg O:

    Hij is net teruggebracht blijkbaar, idk teveel mensen wilden ‘m terug ofzoiets


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    (...)
    Hij is net teruggebracht blijkbaar, idk teveel mensen wilden ‘m terug ofzoiets


    Wat is dat dramatische zoom, als ik vragen mag?


    26 - 02 - '16

    Ze had al drie uur geleden thuis moeten zijn. Niemand weet waar ze is en haar mobiel staat uit. Yes. Crying again.


    She's imperfect but she tries

    Mendes1998 schreef:
    Ik weet heus wel dat het maar een fucking pen is, maar je hebt hem duidelijk opzettelijk gesloopt, en dit is al de tweede keer. Ook al was jij het de eerste keer niet, hoezo moeten jullie mij nou weer hebben voor de verandering? Het is toch asociaal dat ik jou iets uitleen en jij maakt het stuk? What the fuck, gozer.
    Koop een nieuwe. (zip)


    Ik ben het helemaal eens met je. Hoe vaak ik een pen heb uitgeleend en nooit terug heb gekregen, is niet meer op twee handen te tellen. Of hem wel terug kreeg en dat er dan op het uitiende was gekauwd. En dan dacht ik altijd, maar waarom doe je dat in godsnaam met een pen die niet van jou is? Ik zou het niet in mijn hoofd halen om zoiets met andermans pen te doen. Uiteindelijk ben ik vaker een potlood gaan uitlenen, want die werden vaak wel terug gegeven.

    Anders kun jij misschien volgende keer van hem een pen lenen?


    Physics is awesome

    Bay schreef:
    (...)

    Wat is dat dramatische zoom, als ik vragen mag?

    https://www.google.be/amp/s/techcrunch.com/2017/10/26/instagram-superzoom/amp/
    ^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 20:11 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis