• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KyloRen schreef:
    Hoe kan de metascore bij de Greatest Showman zo laag zijn terwijl de users het gewoon een mega goed cijfer geven?! Stomme critics pff. Snap überhaupt niet waarom ze nog bestaan.

    Waarschijnlijk beoordelen ze het als een film en niet als een musicalfilm. "Er zit wel erg weinig gesproken tekst in", "waarom zingen ze zoveel?"
    OMDAT HET EEN MUSICALFILM IS DUH
    Als je even naar West Side Story/Singing In The Rain/etc. kijkt, wordt hier nog veel in gepraat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk beoordelen ze het als een film en niet als een musicalfilm. "Er zit wel erg weinig gesproken tekst in", "waarom zingen ze zoveel?"
    OMDAT HET EEN MUSICALFILM IS DUH
    Als je even naar West Side Story/Singing In The Rain/etc. kijkt, wordt hier nog veel in gepraat.

    Als dat zo is, dan is dat wel belachelijk. Maar het valt me sowieso op dat de critics vaak een heel ander cijfer geven dan "de gewone mens". Ergens vind ik het ook niet echt meer van deze tijd, want ik kijk liever naar het cijfer dat iedere user op IMDb heeft gegeven, dan naar de meningen van zo'n pakweg 20 critics.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Als dat zo is, dan is dat wel belachelijk. Maar het valt me sowieso op dat de critics vaak een heel ander cijfer geven dan "de gewone mens". Ergens vind ik het ook niet echt meer van deze tijd, want ik kijk liever naar het cijfer dat iedere user op IMDb heeft gegeven, dan naar de meningen van zo'n pakweg 20 critics.

    Ik heb even gespiekt: weinig uitdieping van het character P.J. Barnum. Ja dat is vaak bij een musicalfilm. Je leert karakters kennen via de liedjes en dat is voor zo'n critic bijzaak. Eikels.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Ik heb even gespiekt: weinig uitdieping van het character P.J. Barnum. Ja dat is vaak bij een musicalfilm. Je leert karakters kennen via de liedjes en dat is voor zo'n critic bijzaak. Eikels.

    Och jeetje, volgens mij willen ze gewoon niet begrijpen wat een musicalfilm is.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Och jeetje, volgens mij willen ze gewoon niet begrijpen wat een musicalfilm is.

    Amen sistah


    Deep inside, I've never felt alive

    @ hierboven: ik vond de trailers van The Greatest Showman er zo geweldig uit zien! Ik denk dat ik zondag met mijn zusje naar de bioscoop ga om hem te bekijken, want ik ben heel benieuwd. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet nog even iemand vinden die met me mee wilt naar die film... sad. :'D

    Plunkett schreef:
    @ hierboven: ik vond de trailers van The Greatest Showman er zo geweldig uit zien! Ik denk dat ik zondag met mijn zusje naar de bioscoop ga om hem te bekijken, want ik ben heel benieuwd. c:

    DOEDOEDOE IS ECHT AMAZING

    @Laura: gewoon in je eentje gaan, is echt heerlijk. Heb ik ook gedaan met de nieuwe Thor afgelopen november ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    3:00 - onderweg naar huis met de auto, tegengehouden door politie, zie ik het ouderlijk huis van mams en oude huis van oma in vlammen opgaan. Mama gebeld.
    3:30 - huilend naar mama gerend en samen gekeken naar hoe t huis langzaam instortte.
    3:45 - besloten naar huis te gaan met mijn griep hoofd, maar ik moest omrijden.
    4:00 - de oldtimer begeeft het en er is geen enkele mogelijkheid om dat ding aan te krijgen. Dus ik sta alleen op een landweggetje, great. Ik probeer te slapen, maar ik kan mn nek niet draaien door de pijn.
    4:30 - opgehaald door de bazin van m'n mams.
    4:45 - eindelijk in m'n fucking bed.

    2018, ik vind je nu al geweldig. Not.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 15:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tzipporah schreef:
    (...)
    DOEDOEDOE IS ECHT AMAZING

    @Laura: gewoon in je eentje gaan, is echt heerlijk. Heb ik ook gedaan met de nieuwe Thor afgelopen november ^^

    Ja, waarschijnlijk ga ik dat ook gewoon doen. Even een leuke Pathe opzoeken, want ik kan gratis woohoo. *O*

    Meisner schreef:
    3:00 - onderweg naar huis met de auto, tegengehouden door politie, zie ik het ouderlijk huis van mams en oude huis van oma in vlammen opgaan. Mama gebeld.
    3:30 - huilend naar mama gerend en samen gekeken naar hoe t huis langzaam instortte.
    3:45 - besloten naar huis te gaan met mijn griep hoofd, maar ik moest omrijden.
    4:00 - de oldtimer begeeft het en er is geen enkele mogelijkheid om dat ding aan te krijgen. Dus ik sta alleen op een landweggetje, great. Ik probeer te slapen, maar ik kan mn nek niet draaien door de pijn.
    4:30 - opgehaald door de bazin van m'n mams.
    4:45 - eindelijk in m'n fucking bed.

    2018, ik vind je nu al geweldig. Not.

    D:
    Wat ongelooflijk kut meid! Ik ken je niet, maar ik hoop voor je dat de rest van het jaar het tegendeel gaat bewijzen!


    Deep inside, I've never felt alive

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja, waarschijnlijk ga ik dat ook gewoon doen. Even een leuke Pathe opzoeken, want ik kan gratis woohoo. *O*

    Goedzoooo!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil echt neerstorten en huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Begin van dit jaar so far; brak voelen van het slaaptekort en humeurig as fuck. Ach ja, het is in ieder geval beter dan gelijk bij de eerste hulp zitten zoals vorig jaar :')


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Ik moet nog even iemand vinden die met me mee wilt naar die film... sad. :'D


    Ik wil wel met je mee, hoor. Maar dan moet je wel beloven om niet mijn popcorn te jatten en op te eten.


    Physics is awesome