• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neverbealone schreef:
    (...)
    Hè bah, wat naar... Sterkte (H)

    Thanks ❤

    //
    All I want is to fly with you
    All I want is to fall with you
    So just give me all of you
    It feels impossible
    Is it impossible?
    Say that it's possible
    How do we rewrite the stars?
    Say you were made to be mine
    Nothing can keep us apart
    ' cause you are the one I was meant to find

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 23:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze hadden net zo goed met atoombommen kunnen gooien - ik schrik me al de hele dag de pleuris. Is het nou echt nodig om die knallen elk jaar harder te maken? Mijn arme hart kan dit niet aan. (no_chears)

    Aangeschoten Veerle is filosofische Veerle. FRIENDS BEWARE OF THE RANTS.


    The truth is out there.

    Upvote voor een onbekende Q.’ers verkiezing waarbij niet hetzelfde handjevol mensen continu wordt genomineerd. Nee. Niet voor mezelf, ik beschouw mezelf niet als onbekende Q.’er. Maar voor de geweldige users die op deze website zitten maar niet 1.000 vrienden hebben.


    •

    Hahahaha, vet awesome. Ik wordt thema figuur op beverkamp en ik ben dan de tijdreizende alien docter Bluh in mn tijd- en ruimte reizende backpack :Y)
    En ik moet ze vertellen dat een tunnel graven naar China toch niet zo'n goed idee is, hahaha.


    Stenenlikker

    Cresswell schreef:
    Upvote voor een onbekende Q.’ers verkiezing waarbij niet hetzelfde handjevol mensen continu wordt genomineerd. Nee. Niet voor mezelf, ik beschouw mezelf niet als onbekende Q.’er. Maar voor de geweldige users die op deze website zitten maar niet 1.000 vrienden hebben.


    Oké, ik vind het best wel vreemd om dit telkens te lezen. Het spijt me zeer als het overkomt alsof steeds een handjevol mensen wordt genomineerd, maar ik kan niet iemand gaan nomineren als bijvoorbeeld user van het jaar als de desbetreffende user haast nooit op het forum komt. Als ze wel een enorm schrijftalent hebben, dan kan ik ze sowieso daarvoor gaan nomineren toch? Daarnaast zou ik niet willen zeggen dat hier onbekende users zijn, aangezien ik denk dat ik het gros van alle users al wel eens een bezoekje heb geleverd op hun profiel. Gewoon best krom allemaal.


    Heaven is a place that we all have

    Thomas Shelby is een goddamn savage and I likey


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Still not sure if I should actually go tomorrow, ugh


    kindness is never a burden.

    dad schreef:
    (...)

    Oké, ik vind het best wel vreemd om dit telkens te lezen. Het spijt me zeer als het overkomt alsof steeds een handjevol mensen wordt genomineerd, maar ik kan niet iemand gaan nomineren als bijvoorbeeld user van het jaar als de desbetreffende user haast nooit op het forum komt. Als ze wel een enorm schrijftalent hebben, dan kan ik ze sowieso daarvoor gaan nomineren toch? Daarnaast zou ik niet willen zeggen dat hier onbekende users zijn, aangezien ik denk dat ik het gros van alle users al wel eens een bezoekje heb geleverd op hun profiel. Gewoon best krom allemaal.


    Maar er blijven altijd alsnog actieve users die nooit genomineerd worden, omdat ze geen 1000 vrienden hebben.
    Misschien een beetje onhandig door haar verwoord, maar ik snap Mirte's punt helemaal.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Maar er blijven altijd alsnog actieve users die nooit genomineerd worden, omdat ze geen 1000 vrienden hebben.
    Misschien een beetje onhandig door haar verwoord, maar ik snap Mirte's punt helemaal.


    Ik snap ook totaal jullie punt, enkel vind ik het gewoon wat vreemd dat er telkens zoveel ongenoegen is tegenover mensen die wel genomineerd worden.


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    Ik snap ook totaal jullie punt, enkel vind ik het gewoon wat vreemd dat er telkens zoveel ongenoegen is tegenover mensen die wel genomineerd worden.


    Ik heb niet echt een ongenoegen naar de mensen die wel genomineerd worden, maar meer om het feit dat er meestal weinig gedacht wordt aan de mensen die niet zo populair zijn.
    Ja, oké, je kan niet aan iedereen denken, maar het doet toch een beetje pijn.


    Stenenlikker

    Niet kunnen slapen is altijd fijn


    Seasons will change, but I shall remain

    Shit, die harde wind die ik hoorde, maakte me wel bang. o.o Hopelijl wordt het niet te gevaarlijk daar door te fietsen... 😓


    Ik wil een tuin vol egels

    nvm not in the mood.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 6:54 ]


    •

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ik heb niet echt een ongenoegen naar de mensen die wel genomineerd worden, maar meer om het feit dat er meestal weinig gedacht wordt aan de mensen die niet zo populair zijn.
    Ja, oké, je kan niet aan iedereen denken, maar het doet toch een beetje pijn.

    [alvast van te voren: alles wat ik zeg is goed bedoeld en evt als tip]
    Meestal is het zo dat als je je veel in zet voor verkiezingen,spellen en wedstrijden etc. dat je hiervoor genomineerd wordt. Adnane doet dat, dus hij wordt vandaar ook veel genomineerd. Ikzelf heb vaste vrienden op Quizlet dus die nomineer ik en hun andersom mij, aan de rest denk ik inderdaad niet zo snel aan, want ik zie ze zelf geen mensen nomineren. Je kunt zelf altijd een handjevol mensen die misschien niet je vrienden zijn maar die je wel kent gaan nomineren, als die mensen dat zien denken ze “hey, ohja tuurlijk, maar jij past bij A of bij B etc.” Ikzelf denk dat het wel een beetje zo werkt, dus wat jullie zeggen is zeker waar, de mensen met vaste vrienden worden altijd genomineerd en de mensen die het meest bekend zijn door hun inzet voor wedstrijden etc. Maar je kunt er zeker zelf verandering aanbrengen door eerst zelf mee te doen! 😊. Maar zeker een eyeopener voor mij om eens aan mensen te denken, die niet vrienden zijn, maar die ik wel van het forum ken, of waarmee ik eens een praatje heb gemaakt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt