• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En nu ben ik bang dat ik hem tegenval als we afspreken...
    Note to myself: als hij je niet zo accepteert zoals je nu bent, is hij je niet waard. Je kan er niks aan doen, blame the medicine...
    There's nothing the matter with my face, i got character!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zou zo graag een story schrijven, maar ik weet dat mijn ideeën net zo snel verdwijnen als dat ze komen en dat ik toch nooit iets af kan maken, doordat de inspiratie ook gewoon afsterft. Ugh :c


    26 - 02 - '16

    En in één klap is de sfeer weg. Pff. :')
    Zucht.

    Maar ik wilde zo graag IT kijken en nu zeg jij dat hij het toch niet wilt zien, en jij zegt dat je het helemaal niet wilt zien terwijl je het eerst nog wel wilde zien en ugh D: PEOPLE. Als ik me instel op een film dan wil ik 'm ook zien. (no_chears) En jij wijst ook al mijn suggesties op een norse toon af. Zoek het dan maar zelf uit hoor... Ik moet toch morgenvroeg werken dus ik ga maar gewoon eerder naar bed meh.

    Almost there, almost there!

    De laatste loodjes zijn wel heel zwaar aan het worden, maar hé; in drie dagen tijd 12000+ woorden eruit pompen voor een ontzettend saai Nederlands PO is toch bewonderenswaardig. Dat is de beste NaNo eindsprint die ik me zou kunnen indenken *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil mijn oude username nu al terug :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Rewritten schreef:
    En nu ben ik bang dat ik hem tegenval als we afspreken...
    Note to myself: als hij je niet zo accepteert zoals je nu bent, is hij je niet waard. Je kan er niks aan doen, blame the medicine...
    There's nothing the matter with my face, i got character!


    Lol ik ben zojuist afgewezen :') Stuk verdriet, dan niet hé.
    Maar ik heb volgens hem wel een leuk karakter :'D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dit kan er nog wel bij. Ik was mezelf al mentaal op aan het voorbereiden dat ik oudjaar alleen zou vieren en nu werkt internet ook nog niet eens. Nu kan ik verdomme niet eens doen alsof ik in een gezellige huiskamer ben en met mensen oud en nieuw kan vieren. Ik kan alleen mensen "gezellig" van hun gesprekken afhouden door hun continu lastig te vallen via Whatsapp.
    DANKJEWEL LOT, IK HAAT JE NU GRONDIG


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    Dit kan er nog wel bij. Ik was mezelf al mentaal op aan het voorbereiden dat ik oudjaar alleen zou vieren en nu werkt internet ook nog niet eens. Nu kan ik verdomme niet eens doen alsof ik in een gezellige huiskamer ben en met mensen oud en nieuw kan vieren. Ik kan alleen mensen "gezellig" van hun gesprekken afhouden door hun continu lastig te vallen via Whatsapp.
    DANKJEWEL LOT, IK HAAT JE NU GRONDIG

    Hè bah, wat naar... Sterkte (H)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ofc


    Mhm?

    Jongens wat is iedereen ineens actief hier op Q party


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo veel te doen.
    En dat noemen ze vakantie?
    Ik ga met pensioen.
    5vwo


    What worries you, masters you.

    Plunkett schreef:
    Jongens wat is iedereen ineens actief hier op Q party


    JA TOCH HET IS LEUK


    Heaven is a place that we all have

    M’n vierde Lunar Chronicles username me lovesssss.


    dad schreef:
    (...)

    JA TOCH HET IS LEUK


    HEEL ERG LEUK JA

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.