• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Oh I'm def sure that I'm gay rn lmao


    Heaven is a place that we all have

    Blij dat ik morgen ook vrij heb genomen.


    Physics is awesome

    Why am I this woruthless. Why can't I just push you away.


    This ain't no place for no better man.

    En poef, honger weg.
    Thanks maag (K)


    i wanna die with you once or twice.

    Het is zo fijn om te zien hoeveel mijn moeder is veranderd na de verhuizing.


    •

    Jesus I hate myself


    kindness is never a burden.

    Okay ik heb het zelfs niet onder controle terwijl ik met anderen zit. Dit is een heel slecht teken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Godverdomme. Mag ik please gewoon dood. Misschien moet ik maar gewoon uit de kast komen zodat ze zich kunnen beseffen dat ze nooit van me gehouden hebben of kunnen houden, en me dus nog meer wegstoten van de familie want honestly ze doen het al en ik heb ze nog niet eens verteld waarom ik zo fucked up depressief ben.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 21:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    This is greatest show


    Deep inside, I've never felt alive

    Met 13k gepost binnen vierentwintig uur is dit officieel mijn meest productieve dag op ao3 ooit keer tien of zo, holy shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een opgeblazen hoofd. Ik wil er vanaf.
    WORD IK NU TANTE MARGOT?


    Deep inside, I've never felt alive

    We cross our bones for miracles
    And pray we get better; They say we’ll get better.
    We fill the holes with chemicals
    They say we'll get better. Who cares if we’re never alive?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Are you serious
    Ugh

    Twee van de drie comments gaan niet eens echt over de fic en dat is niet een klacht!! Alle comments zijn cool en welkom!! Maar het voelt toch een klein beetje random en ik weet niet of dat goed is voor een fragiel schrijversego (al is kieskeurig doen over de inhoud van reacties ook wel enorm verwend dus luister niet naar mij, god) (en als mensen de moeite nemen ergens op te reageren betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat ze het best cool vonden, chill out inge)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Auauau, blaren op m'n enkels.


    Stenenlikker