• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Fonduen! 😍


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zend al mijn mentale krachten naar je toe en hoop dat je mijn imaginaire verzoek ontvangt en er iets mee doet want dIT ENERVEERT ME
    Okay ja, het feit dat ik de momenten dat ik thuis ben meestal digitaal ben en buiten school- en slaaptijden meestal wel online ben, en quasi altijd binnen de tien minuten antwoord, en ik niet tegen ongelezen meldingen kan, betekent niet dat dat bij iedereen het geval is, Delphine, en dan is dat niet opzettelijk of gemeen bedoelt, kalmeer.
    Ja maar ik wil antwoord... c:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn zusje kan echt een adorable bean zijn op haar manier.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hm — vanavond een film kijken of Criminal Minds op televisie? Zo veel leuke dingen om te doen.


    Cresswell schreef:
    Hm — vanavond een film kijken of Criminal Minds op televisie? Zo veel leuke dingen om te doen.


    Ik ben weer bezig met CM. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jup, de verkiezingen made it. Doei Q (‘:


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Jup, de verkiezingen made it. Doei Q (‘:

    Wat is er aan de hand? ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vertel het haar nou sukkel


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Plunkett schreef:
    (...)

    Ik ben weer bezig met CM. :Y)


    Ik ga vanavond ook gewoon voor de afleveringen die op televisie komen. :Y) Ik ga over een tijdje bij seizoen één beginnen en dan netjes alles afwerken. Zodra ik enkele series heb bijgekeken waarvan ik nog maar enkele afleveringen moet.

    //

    Damn, 2018 is nog maar vier dagen aan de gang maar ik zit zo lekker in m'n vel and it feels so good.


    Aisa schreef:
    (...)
    Wat is er aan de hand? ;/

    Ohwell, zoals al eerder gezegd, het doet pijn als je niet genoeg bij het groepje vaste Q-ers hoort om genomineerd te worden en hey het doet gewoon pijn als geen van je vrienden denkt dat je een van die categorieën waard bent. Ik ben er wel klaar mee tbh.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 20:22 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Dit wordt mijn jaar. Dat moet. 💪


    Smile. You're beautiful. <3

    Cresswell schreef:
    (...)

    Ik ga vanavond ook gewoon voor de afleveringen die op televisie komen. :Y) Ik ga over een tijdje bij seizoen één beginnen en dan netjes alles afwerken. Zodra ik enkele series heb bijgekeken waarvan ik nog maar enkele afleveringen moet.

    //

    Damn, 2018 is nog maar vier dagen aan de gang maar ik zit zo lekker in m'n vel and it feels so good.


    heel slim idee, hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lucens schreef:
    (...)
    Ohwell, zoals al eerder gezegd, het doet pijn als je niet genoeg bij het groepje vaste Q-ers hoort om genomineerd te worden en hey het doet gewoon pijn als geen van je vrienden denkt dat je een van die categorieën waard bent. Ik ben er wel klaar mee tbh.

    Lowkey heel erg same. En ja, aan al de anderen, ik weet jullie argumenten en ik snap ze echt wel, maar - idk, het is voor mij persoonlijk gewoon een heel erg hoge drempel om zomaar GB’s binnen te vallen en hoewel ik mezelf wel als een vrij actieve forumgebruiker zie, maakt een gebrek aan persoonlijke contacten de kans om genomineerd te worden wel aanzienlijk kleiner.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Okay, but can you not thanks bye


    Heaven is a place that we all have

    Scipio schreef:
    (...)
    Lowkey heel erg same. En ja, aan al de anderen, ik weet jullie argumenten en ik snap ze echt wel, maar - idk, het is voor mij persoonlijk gewoon een heel erg hoge drempel om zomaar GB’s binnen te vallen en hoewel ik mezelf wel als een vrij actieve forumgebruiker zie, maakt een gebrek aan persoonlijke contacten de kans om genomineerd te worden wel aanzienlijk kleiner.


    Hier herken ik me behoorlijk in, haha. Al heb ik het deze editie niet zo, omdat ik enkele maanden niet actief ben geweest.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."