• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    ^ wat zijn jullie schatten! Hij is net terug van recovery en de operatie is prima verlopen. Heel erg bedankt voor jullie steun <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ wat zijn jullie schatten! Hij is net terug van recovery en de operatie is prima verlopen. Heel erg bedankt voor jullie steun <3

    Fijn om te horen en het was geen moeite. <3
    Daar is Q voor ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik fiets zeiknat door de regen, haalt een man me in, fluitend en zingend: "I set fire to the raain". Ik bewonder sommige mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, rare realisatie: het is bijna tien jaar geleden dat ik naar de basisschool ging
    OVER VIJF DAGEN BEN IK 22 WAT

    Sofie ga douchen


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    Okay, rare realisatie: het is bijna tien jaar geleden dat ik naar de basisschool ging
    OVER VIJF DAGEN BEN IK 22 WAT

    Sofie ga douchen


    Ik denk dat je middelbare school bedoelt. (krul)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Precies wanneer ik Photoshop weer nodig heb... :')


    Caution first, always.

    Omg ik ben zo blij dat ik dit baantje heb en dat de mensen allemaal zo aardig zijn en chill en dat ze me zelfs de mogelijkheid bieden om door te groeien naar een andere functie als ik volgend schooljaar weer aan een opleiding begin. *O*

    Oke. Koffer bijna helemaal ingepakt. Het komt nu we heel dichtbij omg.


    The truth is out there.

    Square schreef:
    (...)

    Ook woorden die je schrijft terwijl je naar adem happend over het toetsenbord flapt en flopt zijn woorden! Meestal is het veel beter dan je zelf denkt. *O*


    Hahaha dat is zeker waar, ik heb er uiteindelijk zeker duizend geschreven. En positief gezien heb ik mijn writersblock weer even een hoofdstuk uitgesteld, dus dat is ook goed. Het verhaal van die woorden zelf... meh. Prut is ook weer iets te negatief gedacht, maar het lijkt meer op een vage middelbare-school OP dan op een fanfic van degelijke kwaliteit. Meh. De Maurauders verdienen beter dan mij hahahah


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het is best een beetje onvoorstelbaar hoe je van heel erg enthousiast naar heel erg verdrietig kan gaan, maar ik heb het zojuist meegemaakt, want ik zag zoete aardappelfrietjes op het aanrecht liggen en dat is mijn liefde en dan vooral met truffelmayo en nu blijken ze dus voor mijn zus te zijn en mag ik ze niet opeten en moet ik vieze dingen eten en waar is de gerechtigdheid in deze wereld. geef. mij. mijn. zoete. aardappel.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben nooit goed genoeg, lol.


    The sun will rise and we will try again.

    Could you like be proud of me for once in your life? I know I haven't really done a lot to be proud of recently, but this isn't very motivating either as the things I do aren't even appreciated a little.


    kindness is never a burden.

    Het is opgeslagen maar niet gelezen en aargh dat is frustrerend ik wil antwoord


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Update over de zoete aardappelfrietjes. Zus komt beneden, zegt "holy shit dat lust ik nooit op". Mama zegt "kijk maar wat je lust dan kan Lotte de rest opeten." (Lotte: omg yash pls). Zus: moppert wat, schept alles op, pleurt saus all over de place en gooit uiteindelijk de helft weg.

    Waar heb ik dit aan verdiend, mensen


    She's imperfect but she tries

    Ik wil echt stoppen met mijn werk want het gaat mentaal echt totaal niet goed met me maar ik ben bang dat als ik dat doe ik me nog nuttelozer ga voelen dan ik al doe.


    — Inner peace, it's hard to find. —