• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.



    The Kisslist


    1.
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    {Welke meiden zouden graag een plekje op the Kisslist willen, zet dit dan ook even in je rol. Houd er wel rekening mee dat als je jezelf hoog op the Kisslist plaatst je dame daarvoor al heel wat gedaan heeft en moet blijven doen wil ze haar plek behouden.}

    I'm done trying,
    If you want me in your life, let me know.
    Bye.


    ♔❤♕

    I am the designer of
    my own catastrophy


    R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    Vol
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    1 plek vrij gekomen!
    ♕ Gereserveerd door
    ♕Gereserveerd door Sombre
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    nog 2 plekjes vrij
    ♔Gereserveerd door Solmeron
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Gerserveerd door
    ♔Gerserveerd door

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    Vol!
    ♕ Gereserveerd door Genre
    ♕Gerserveerd door JudithSuzann (Charlotte McKee)
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) 1.2
    ♕Gereserveerd door Pua


    I N V U L L I J S T J E
    ❤ Naam
    ❤ Leeftijd
    ❤ Rol
    ❤ Innerlijk
    ❤ Uiterlijk&Faceclaim
    ❤ Verleden
    ❤ Relatie's
    ❤ Extra

    Het hoeft niet heel uitgebreid ingevuld te worden, we hebben namelijk besloten dat het een open RPG is en voor iedereen beschikbaar blijft. We hebben liever dat je wat meer aandacht steekt in je posts dan in het maken van je rol.



    Your name is my favourite world.



    Welke rollen?



    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!


    Some hot rough sex & no thinking would be nice now.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    [url=]rollentopic[/url]
    [url=]speeltopic[/url]
    praattopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 13:56 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 17:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone » Copenhagen » van de lijst

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 17:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zou ik een meisje mogen die tegen de lijst is?
    Ik zie dat er een tijdelijke stop is, dus laat maar weten wat er eventueel mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 8:39 ]

    Copenhagen schreef:
    Yellowstone » Copenhagen » van de lijst



    Oh jammer dat je niet meer meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Genre schreef:
    Zou ik een meisje mogen die tegen de lijst is?
    Ik zie dat er een tijdelijke stop is, dus laat maar weten wat er eventueel mogelijk is.


    Natuurlijk! Ik weet of je er intresse voor hebt maar er is nu wel alweer een vrouw voor de lijst vrijgekomen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Welke rollen zijn nog vrij? Of is het al te ver begonnen?


    - thank you for existing -

    Als het kan, graag een meisje vóór de lijst (:

    edit: Met als faceclaim Loren Gray <3

    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 18:00 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Als het kan, graag een meisje vóór de lijst (:

    edit: Met als faceclaim Loren Gray <3


    Dat kan zeker ik zet je erbij! De RPG is wel al van start gegaan dus ik weet niet of inspringen een probleem is?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik vind het wel leuk om de nieuwe chick te zijn, dat ze nog niemand kent? Dus dan kan ik ook makkelijker inspringen, met dat ze school later begint ofzo.


    - thank you for existing -


    ⚜      Camilla Laurel Margaux      ⚜
    'The badass barbie'


    Name
    ⚜ Camilla is een Italiaanse naam, terwijl Camilla oorspronkelijk uit Frankrijk komt.
    ⚜ Laurel is Camilla's tweedde naam, deze komt uit Engeland, waar ze is opgegroeid.
    ⚜ Margaux is de familienaam van Camilla, deze komt uit Frankrijk.


    Age
    ⚜ Camilla is negentien jaar oud,
    ⚜ Camilla is geboren op 25 augustus, wat haar sterrenbeeld, ironisch genoeg, 'maagd' maakt.
    ⚜ Ze staat bekend om haar grote feesten, waar iedereen bij wilt zijn.


    The badass barbie
    ⚜ Camilla is precies zoals ze beschreven wordt, een badass barbie. Ze is voor de kisslist en geniet er van om competitie uit te schakelen. Met haar blonde lokken, grote blauwe kijkers en haar smalle lichaam is ze de perfecte barbie. Haar kledingstijl is echter totaal niet roze, gecombineerd met glitters, maar eerder zwart gecombineerd met goud. Haar houding is ook totaal niet wat je van haar zou verwachten, ze heeft een grote mond en kan erg arrogant uit de hoek komen. Wat de kisslist betreft, heeft Camilla er alles voor over om haar tegenstanders van de lijst te trappen.

    "Princess? No bitch, queen."


    Personality
    flirt - sociaal - charmant - sluw - arrogant - fijnproever - beschermend - sportief - ijverig - prikkelbaar - kort lontje - intelligent - ingewikkeld - trots - zelfverzekerd - dominant - sarcastisch - eigenwijs - perfectionistisch

    ⚜ Het is geen geheim dat Camilla een flink karakter heeft, ze is lief, maar ze kan absoluut als een kreng overkomen. Op het gebied van jongens weet ze meestal precies wat ze moet doen en daar maakt ze dan ook goed gebruik van. Wat andere meiden betreft, kan ze een goede vriendin zijn, tenzij je haar laat merken dat je competitie bent, dan kun je maar beter voor haar aan de kant gaan. Vechten zal ze niet snel doen, maar ze is sluw en ze zal je kapot maken op andere mogelijke manieren.


    Appearance
    body
    Camilla heeft een slank lichaam die ze ongeveer drie keer per week in de sportschool traint.
    Ze eet gezond en dat is ook zeker te zien, haar huid is namelijk zo goed als vlekkeloos.
    Camilla is ongeveer 1,64 en weegt 59 kilogram.
    face
    Camilla's huidskleur is warm beige. Meestal is ze licht gekleurd, maar als ze genoeg zon krijgt wordt haar huid een stuk donkerder. Ze heeft een smal neusje, volle lippen en grote amandel vormige ogen die prachtig blauw kleuren. Ze heeft van nature geen hele donkere wenkbrauwen, maar wel volle wenkbrauwen, waar ze erg blij mee is.
    clothes
    Camilla kleedt zich het liefst stoer, maar wel sexy en speels. Ze wilt er uit zien als een krachtig persoon, die uitstraalt dat ze alles kan krijgen als ze dat zou willen. Ze wilt graag uitstralen dat je niet zomaar een vuile blik op haar kan werpen zonder dat er gevolgen zijn.
    Gelukkig voor de meeste jongens straalt ze ook uit dat ze een erg strak lichaam heeft, want ze is een liefhebber van korte tops.
    accent
    Camilla heeft een Engels accent en een zachte stem, die fel uit de hoek kan komen als ze geïrriteerd is. Door haar Franse ouders gooit ze nog wel eens uit het niets een Frans woord door een zin heen.

    - U have recieved one image from: Camilla -

    "Hey, babe? how do you like my ass in lace?"


    History
    ⚜ Camilla is geboren in Engeland, vlak na haar ouders vanuit Parijs naar London zijn verhuisd. Dit hebben ze gedaan omdat ze willen dat Camilla opgroeit in een land die haar meer te bieden heeft. Op de basisschool heeft Camilla het best vervelend gehad, omdat ze een Frans accent had door haar ouders, die niet erg goed Engels konden, dus thuis Frans tegen haar spraken. De andere kinderen vonden Camilla maar raar, met haar accent. Gelukkig is ze grotendeels over dat accent heen gegroeid en is de wereld ook veranderd, het werd nu alleen maar leuk gevonden als je tweetalig was, vooral Frans viel bij de jongens goed in de smaak. Op de middelbare school was Camilla echt een van de populairste meiden van de school, samen met haar vriendjes, die natuurlijk allemaal ook hartstikke populair waren had ze de macht over de school. Nu zit ze op Caroll-Wilder college, waar nogal een aparte mentaliteit is. Er hangt namelijk een zogenaamde "kiss-list" in de kantine. Eerst vond Camilla het apart, tot ze er achter kwam hoe geweldig je was als je er eenmaal op stond, vanaf dat moment, wilt ze op nummer 1 komen te staan. Ze heeft nooit eerder problemen gehad met random jongens een pleziertje doen, dus dit was perfect voor haar. Op de vorige school van Camilla zijn ook wel eens wat pikantere foto's van Camilla rond gegaan, niet dat dat haar wat interesseerde, want ze was bloedmooi. Niemand die haar daar op ging wijzen en haar de les ging lezen.


    - thank you for existing -

    Ik sta er echt af en toe van te kijken hoe oud Loren eruit ziet ik bedoel hoe oud is ze nou 15/16/17?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    PhiIophobia schreef:
    Ik sta er echt af en toe van te kijken hoe oud Loren eruit ziet ik bedoel hoe oud is ze nou 15/16/17?


    Hahahahah, ze is in werkelijkheid 15, maar ze lijkt ouder dus idontcare hahaha


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Hahahahah, ze is in werkelijkheid 15, maar ze lijkt ouder dus idontcare hahaha


    Echt he, ik geloof dat ik er op die leeftijd eerder als een dertien jarige uitzag dan als een negentien/twintig jarige.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zie dat er iemand is die nu voor de lijst is? Dus ik mag er toch één die tegen de lijst is? Ook al staat daar een tijdelijke stop? Ik wacht je reactie even af.


    Liefs,

    Lieve Isa en andere mensen hier.
    Ik denk dat ik me moet uitschrijven, want ik heb denk ik weinig tijd zo meteen. Ik heb 7 toetsen en mijn laptop is (wat ik vergeten ben) helemaal naar de klote. En ik moet mijn aandacht ook nog eens richtten op vriendinnen die mijn hulp nodig hebben. (Onze vriendinnen groep is namelijk gecompliceerd).
    Het spijt me,
    Groetjes J.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'