• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.



    The Kisslist


    1.
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    {Welke meiden zouden graag een plekje op the Kisslist willen, zet dit dan ook even in je rol. Houd er wel rekening mee dat als je jezelf hoog op the Kisslist plaatst je dame daarvoor al heel wat gedaan heeft en moet blijven doen wil ze haar plek behouden.}

    I'm done trying,
    If you want me in your life, let me know.
    Bye.


    ♔❤♕

    I am the designer of
    my own catastrophy


    R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    Vol
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    1 plek vrij gekomen!
    ♕ Gereserveerd door
    ♕Gereserveerd door Sombre
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    nog 2 plekjes vrij
    ♔Gereserveerd door Solmeron
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Gerserveerd door
    ♔Gerserveerd door

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    Vol!
    ♕ Gereserveerd door Genre
    ♕Gerserveerd door JudithSuzann (Charlotte McKee)
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) 1.2
    ♕Gereserveerd door Pua


    I N V U L L I J S T J E
    ❤ Naam
    ❤ Leeftijd
    ❤ Rol
    ❤ Innerlijk
    ❤ Uiterlijk&Faceclaim
    ❤ Verleden
    ❤ Relatie's
    ❤ Extra

    Het hoeft niet heel uitgebreid ingevuld te worden, we hebben namelijk besloten dat het een open RPG is en voor iedereen beschikbaar blijft. We hebben liever dat je wat meer aandacht steekt in je posts dan in het maken van je rol.



    Your name is my favourite world.



    Welke rollen?



    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!


    Some hot rough sex & no thinking would be nice now.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    [url=]rollentopic[/url]
    [url=]speeltopic[/url]
    praattopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 13:56 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hmm, ik zie dat jullie al aardig in het verhaal zitten. Ik denk dat ik wacht op een nieuwe RPG.

    x

    Genre schreef:
    Hmm, ik zie dat jullie al aardig in het verhaal zitten. Ik denk dat ik wacht op een nieuwe RPG.

    x


    Ik denk dat je nog wel kan meedoen hoor! Iedereen komt eigenlijk nu een beetje de school binnendruppen op de (voor ons) eerste dag


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ik denk dat je nog wel kan meedoen hoor! Iedereen komt eigenlijk nu een beetje de school binnendruppen op de (voor ons) eerste dag


    Het zou me natuurlijk erg leuk lijken. Ach, what the hell. Het is het proberen waard.... Nu even reactie afwachten van de topicstarter.
    Hihi.

    Genre schreef:
    (...)

    Het zou me natuurlijk erg leuk lijken. Ach, what the hell. Het is het proberen waard.... Nu even reactie afwachten van de topicstarter.
    Hihi.


    Ja, super leuk! We kunnen zeker nieuwe rollen gebruiken nu er in een klap drie wegvallen hoop ik

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ja, super leuk! We kunnen zeker nieuwe rollen gebruiken nu er in een klap drie wegvallen hoop ik


    Jaa inderdaad! Nieuwe rollen zijn wel welkom ja, anders is het ook zonde van de drie lege plekken..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Begrijpelijk. Ik ga mijn best doen om me een beetje in te lezen over jullie rollen en dan hoop ik zeer binnenkort te horen dat ik mijn eigen rol mag aanmaken. (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 12:08 ]

    Okay well, dan zijn er inderdaad weer wat plekjes vrijgekomen, keuze genoeg dus. Alleen de jongens voor de lijst zitten echt vol!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Snap ik. Ik heb mij een beetje verdiept in de (awesome) rollen van de rest en ik ga me nu ontfermen over mijn eigen rol als meisje tégen de lijst.
    Ik hou ervan om precies niet te zijn wat de rest wel is. Ghehe.

    Genre schreef:
    Snap ik. Ik heb mij een beetje verdiept in de (awesome) rollen van de rest en ik ga me nu ontfermen over mijn eigen rol als meisje tégen de lijst.
    Ik hou ervan om precies niet te zijn wat de rest wel is. Ghehe.


    Nou ik ben benieuwd! Ik zal je in ieder geval bij de rollen neerzetten!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ✝️ Elisabeth Angel Smith ✝️


    "Do not conform to the pattern of this world, but be transformed by the renewing of your mind."
    – Romans 12:2


    [Faceclaim Sasha Pieterse]



    Naam
    Elisabeth betekend Gewijd aan God, een naam die haar ouders haar hebben gegeven omdat zij gelovig zijn. Angel spreekt voor zich en Smit is dan weer typisch Amerikaans. Haar naam wordt vaak afgekort naar Eli.
    Leeftijd
    Twintig jaar jong, geboren op 1 September. Een echte Maagd.
    Rol
    Elisabeth is echt anti-kisslist. Ze houdt zich streng aan de regels van het Christendom zoals haar ouders en God het bedoelt hebben. Hierdoor vinden velen haar maar raar. Daar trekt zij zich niets van aan en houdt zich bezig met de mensen die echt om haar geven. Het is ook geen wonder dat ze eerste is op de 'Holy Virgin List'. Ze studeert Verpleegkunde.
    Geslacht
    Vrouw


    Uiterlijk
    Aan haar uiterlijk zal je niet merken dat Elisabeth christelijk is. Daardoor krijgt ze toch vaak aandacht van de heren. Ze doet haar haren en make-up namelijk net zoals de rest. Ze krijgt vaak te horen dat ze er niet zo 'onschuldig' uit ziet als ze zich voordoet.Ten eerste doet ze zich zo niet voor en ten tweede zit het geloof volgens haar in je daden en niet maakt het niet uit hoe je eruit ziet.

    Lengte -1.70 M
    Oogkleur - Hazel-bruin
    Kleding - Draagt wat zij mooi vind en gaat niet zo zeer mee in trends


    Innerlijk
    Het leven zit vol met verleidingen, maar het gaat er uiteindelijk om hoe jij ermee om gaat. Zo ziet Elisabeth het leven. Ze is vriendelijk en geduldig. Ook tegen de mensen die haar uitlachen en raar vinden. Ze weet immers dat ze niet beter weten. Daarnaast wil ze zoveel mogelijk vanuit het geloof leven en aardig zijn voor de mensheid waar mogelijk. Ze is vrijgevig en soms té. Hierdoor weten mensen haar altijd te vinden als ze geld nodig hebben, of andere dingen met haar uit willen halen. Iets wat ze echter niet tolereert, is als mensen haar belachelijk maken. Dan zal ze echt voor zich opkomen en zorgen dat je je woorden terugneemt. Dit heeft ze echter moeten leren. Ze was vroeger namelijk wel heel onzeker.

    Innerlijk samengevat:
    - Hart van goud (veel te goed voor de rest.)
    - Vrijgevig
    - Zelfverzekerd, afgewisseld met soms onzekere momentjes
    - Strijden voor het goede in mensen
    - Netjes


    Relaties

    Ginger - Ginger is voor de lijst wat er voor zorgt dat ze nooit echte vrienden zouden kunnen worden. Volgens Eli heeft ze geen respect voor haar eigen lichaam. Toch zal ze dat niet op die manier tegen haar zeggen en laat haar in haar waarde als Ginger hetzelfde doet. Zo niet, zou de waarheid gezegt worden. Vooral omdat ze beide heel eerlijk zijn.
    Rozelyn - Rozelyn doet dezelfde studie als Elisabeth. Ook is ze tegen de lijst waardoor ze het wel goed met elkaar kunnen vinden. Hoewel Rozelyn niet snel zou begrijpen waarom Eli zo fanatiek gelooft, weten ze elkaar wel te vinden voor een goed gesprek of een leuk dagje uit. Rozelyn is ook echt haar go-to girl als ze even haar hart moet luchten.
    Nathan - Vanaf het moment dat Eli Nathan zag, voelde ze iets wat ze eerder niet zo goed kon plaatsen. Later wist ze dat dit verliefdheid moest zijn. Ze bewondert zijn eigen wil. Hij loopt niet mee met de rest. Elke keer als ze hem ziet, maakt haar hart een sprongetje. Toch weet ze niet wat ze hiermee moet in verband met haar geloof. Het is maar goed dat Nathan dit niet weet, toch?


    Verleden
    Elisabeth heeft het in tegenstelling tot de rest van het Caroll-Wilder College zeker niet makkelijk gehad. Geen rijke ouders, geen kast van een huis. In plaats daarvan zitten ze op een heel klein flatje, met welgeteld 6 kinderen. Elisabeth heeft 4 zussen en 2 broers. Dit zijn: Eva, Maria, Anna, Abigail, Adam en Matthew. Haar moeder (Evi Ada Smith, 44 jaar) zit thuis in verband met chronische pijn. Ze krijgt een uitkering waar ze van moet leven. Haar vader (Lucas Samuël Smith, 47 jaar) is gestorven aan lymfklierkanker toen ze 15 was. Elisabeth mist hem nog elke dag. Ze had zo'n goede band met hem.
    Elisabeth heeft al het geld moeten lenen voor de studie 'Verpleegkunde' op het Caroll-Wilder College. Ze wilde deze studie doen omdat haar vader arts was. Ze vond het zo'n mooi idee om mensen te helpen en te genezen.
    Doordat ze het als gezin altijd moeilijk hebben gehad, richt Elisabeth zich op God. Hij is voor haar de enige Redder, hoe gek de rest dat ook vind. De meeste mensen van haar leeftijd zouden toch nooit toegeven dat ze bewondering hebben voor haar volharding, óf zijn alleen bezig met seks, drugs en partying.
    Ze heeft nog nooit een vriendje of oppervlakkige one night stands gehad. Ze streeft naar een serieuze relatie waarbij trouwen en kinderen het doel is.
    Ze geeft toe dat het heel moeilijk is om zich aan deze regels te houden en moet echt haar best doen om niet in verleiding te worden gebracht.
    Elisabeth is wel echt iemand met een eigen wil en heeft altijd haar mondje klaar. Vroeger werd ze vaak gepest en daardoor was ze onzeker. Maar ze heeft geleerd dat iedereen uniek is en zichzelf mag zijn. Dit is niet altijd makkelijk voor haar maar ze probeert het toch.


    Extra

    Seksualiteit - Hetero
    Talen - Nederlands (haar moeder is van origine Nederlands), Engels. Beide spreekt ze vloeiend.
    Likes - Meer te weten komen over God, zingen, dansen, tekenen, schrijven, oprechtheid
    Dislikes - Jongens die hun geslachtsdeel achterna lopen, vrouwen die te koop lopen met hun lichaam, onrecht
    Angst - Diep vanbinnen is ze bang dat ze nooit een jongen/man zal vinden die haar accepteert zoals ze is


    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 13:27 ]

    Ik ben te jong zeker ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    H0pe schreef:
    Ik ben te jong zeker ^^


    Nou ja, ik ken je een beetje en vind het verder geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat de rest hier anders over denkt dus ik gooi het even in de groep ;p


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil niet weer zeurend overkomen, dus alvast sorry als dat wel zo overkomt.
    Maar ik vind persoonlijk iemand onder de 16, en dus al helemaal iemand van 13, echt te jong voor een RPG waar mogelijk veel 16+ in voorkomt en ik weet van een aantal mensen die ook meedoen aan deze RPG dat ze er hetzelfde over denken.
    Natuurlijk is het jouw keuze, Philophobia, maar ik blijf erbij dat ik me dan uitschrijf

    BesidesYou schreef:
    Ik wil niet weer zeurend overkomen, dus alvast sorry als dat wel zo overkomt.
    Maar ik vind persoonlijk iemand onder de 16, en dus al helemaal iemand van 13, echt te jong voor een RPG waar mogelijk veel 16+ in voorkomt en ik weet van een aantal mensen die ook meedoen aan deze RPG dat ze er hetzelfde over denken.
    Natuurlijk is het jouw keuze, Philophobia, maar ik blijf erbij dat ik me dan uitschrijf


    +1 again


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BesidesYou schreef:
    Ik wil niet weer zeurend overkomen, dus alvast sorry als dat wel zo overkomt.
    Maar ik vind persoonlijk iemand onder de 16, en dus al helemaal iemand van 13, echt te jong voor een RPG waar mogelijk veel 16+ in voorkomt en ik weet van een aantal mensen die ook meedoen aan deze RPG dat ze er hetzelfde over denken.
    Natuurlijk is het jouw keuze, Philophobia, maar ik blijf erbij dat ik me dan uitschrijf


    +1 sorry maar ik zou me daar echt niet comfortabel bij voelen.. Ik weet dat het niet echt is enzo maar ik zou mezelf dan toch wel lichtelijk pedofiel vinden 😅 wich I am not, just to be clear 🙄


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire