• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ik vind het echt helemaal prima, maar bij meer dan dat denk ik dat t misschien wel een beetje druk wordt


    Dat denk ik ook wel ja🙊


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Iemand voor Nathaniel? ^^


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    Iemand voor Nathaniel? ^^


    Ik heb Joon wel als je wilt?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    (...)

    Ik heb Joon wel als je wilt?


    Prima! Ik kan vanmiddag ergens pas schrijven, dus mocht je willen beginnen


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    (...)

    Prima! Ik kan vanmiddag ergens pas schrijven, dus mocht je willen beginnen


    Ooh ja ik zal wel even kijken, ik weet nog niet helemaal wanneer ik de tijd heb. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Chris is free, voor de liefhebbers hehe :Y)


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Chris is free, voor de liefhebbers hehe :Y)


    Ik heb Blaze ook 😏 zal ik hem langs Chris sturen om hem op te pikken? Of andersom kan ook als je eerder wil posten dan ik


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Ik heb Blaze ook 😏 zal ik hem langs Chris sturen om hem op te pikken? Of andersom kan ook als je eerder wil posten dan ik


    Sounds good to me (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Sounds good to me (:


    Allright then! Ik post in de loop van de middag, ik rol ongeveer nu m'n bed uit enzo 😂 kan me wel goed inleven in Blaze zo tho..

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 12:23 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Ik heb Blaze zijn relaties even bijgewerkt! Willen jullie even checken of het klopt / of ik niemand vergeten ben? Ik heb het echt slecht bijgehouden namelijk, shame on me

    Ginger - Blaze en Ginger zijn beste vrienden, with bennefits ofcourse, en partners in crime.
    Jake - Blaze en Jake zijn feestbuddy's van elkaar.
    Joon - Blaze en Joon liggen elkaar niet echt.
    Rozelyn - Blaze en Rozelyn zijn exen van elkaar, hun relatie op het moment is vrij ingewikkeld en vooral niet positief te noemen
    Joy - Blaze en Joy zijn besties, het feit dat Joy voor de lijst is, maar het haar eigenlijk niks kan schelen of ze er wel of niet op staat, intrigeert hem. Hij voelt zich erg comfortabel bij haar, wat er dan ook voor zorgt dat ze af en toe 'te' veel van elkaars gezelschap genieten. Buiten het feit dat ze dus BFF'S en FwB's zijn, zijn ze ook partners in crime.
    Damon - Blaze en Damon waren ooit beste vrienden van elkaar, maar de kisslist is tussen hen in komen te staan waardoor ze uit elkaar groeiden, het feit dat Damon het bed deelde met Rozelyn nadat het net uit was tussen hem en het meisje, hielp hier ook niet bepaald aan mee.
    Katie - Blaze en Katie zijn exen van elkaar, wanneer de twee elkaar nu treffen is het ronduit awkward te noemen
    Major - Blaze en Major zijn vrienden van elkaar
    Brittanny - Blaze kan het meisje niet uit staan
    Lola - Toen Blaze kind was heeft hij een half jaar bij haar gezin ingewoond, echter na iemand in elkaar te hebben geslagen die Lola lastig viel moest hij het gezin verlaten, het halfjaar binnen dit gezin is het enige halfjaar in zijn leven dat hij iets van liefde heeft gevoeld. Blaze heeft een zwakte voor Lola, ze voelt vertrouwt voor Blaze en daardoor zoekt hij haar aanwezigheid regelmatig op. Hij geeft meer om haar dan hij aan zichzelf of iemand anders wil toegeven.
    Chris - Blaze en Chris zijn beste vrienden van elkaar

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 15:09 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    Ik heb Blaze zijn relaties even bijgewerkt! Willen jullie even checken of het klopt / of ik niemand vergeten ben? Ik heb het echt slecht bijgehouden namelijk, shame on me

    Ginger - Blaze en Ginger zijn beste vrienden, with bennefits ofcourse, en partners in crime.
    Jake - Blaze en Jake zijn feestbuddy's van elkaar.
    Joon - Blaze en Joon liggen elkaar niet echt.
    Rozelyn - Blaze en Rozelyn zijn exen van elkaar, hun relatie op het moment is vrij ingewikkeld en vooral niet positief te noemen
    Joy - Blaze en Joy zijn besties en partners in crime
    Damon - Blaze en Damon waren ooit beste vrienden van elkaar, maar de kisslist is tussen hen in komen te staan waardoor ze uit elkaar groeiden, het feit dat Damon het bed deelde met Rozelyn nadat het net uit was tussen hem en het meisje, hielp hier ook niet bepaald aan mee.
    Katie - Blaze en Katie zijn exen van elkaar, wanneer de twee elkaar nu treffen is het ronduit awkward te noemen
    Major - Blaze en Major zijn vrienden van elkaar
    Brittanny - Blaze kan het meisje niet uit staan
    Lola - Toen Blaze kind was heeft hij een half jaar bij haar gezin ingewoond, echter na iemand in elkaar te hebben geslagen die Lola lastig viel moest hij het gezin verlaten, het halfjaar binnen dit gezin is het enige halfjaar in zijn leven dat hij iets van liefde heeft gevoeld. Blaze heeft een zwakte voor Lola, ze voelt vertrouwt voor Blaze en daardoor zoekt hij haar aanwezigheid regelmatig op. Hij geeft meer om haar dan hij aan zichzelf of iemand anders wil toegeven.
    Chris - Blaze en Chris zijn beste vrienden van elkaar

    Yep, klopt!


    I was an angel living in the garden of evil

    undentified schreef:
    Ik heb Blaze zijn relaties even bijgewerkt! Willen jullie even checken of het klopt / of ik niemand vergeten ben? Ik heb het echt slecht bijgehouden namelijk, shame on me

    Ginger - Blaze en Ginger zijn beste vrienden, with bennefits ofcourse, en partners in crime.
    Jake - Blaze en Jake zijn feestbuddy's van elkaar.
    Joon - Blaze en Joon liggen elkaar niet echt.
    Rozelyn - Blaze en Rozelyn zijn exen van elkaar, hun relatie op het moment is vrij ingewikkeld en vooral niet positief te noemen
    Joy - Blaze en Joy zijn besties en partners in crime
    Damon - Blaze en Damon waren ooit beste vrienden van elkaar, maar de kisslist is tussen hen in komen te staan waardoor ze uit elkaar groeiden, het feit dat Damon het bed deelde met Rozelyn nadat het net uit was tussen hem en het meisje, hielp hier ook niet bepaald aan mee.
    Katie - Blaze en Katie zijn exen van elkaar, wanneer de twee elkaar nu treffen is het ronduit awkward te noemen
    Major - Blaze en Major zijn vrienden van elkaar
    Brittanny - Blaze kan het meisje niet uit staan
    Lola - Toen Blaze kind was heeft hij een half jaar bij haar gezin ingewoond, echter na iemand in elkaar te hebben geslagen die Lola lastig viel moest hij het gezin verlaten, het halfjaar binnen dit gezin is het enige halfjaar in zijn leven dat hij iets van liefde heeft gevoeld. Blaze heeft een zwakte voor Lola, ze voelt vertrouwt voor Blaze en daardoor zoekt hij haar aanwezigheid regelmatig op. Hij geeft meer om haar dan hij aan zichzelf of iemand anders wil toegeven.
    Chris - Blaze en Chris zijn beste vrienden van elkaar


    Ik dacht dat Blaze en Joy iets meer waren dan alleen besties en partners in crime?

    Dusss iedereen die snooze knop ingedrukt heeft nu, ik hoop dat het er iedere ochtend niet zo bij jullie aan toe gaat haha.
    Anyway leuke stukjes allemaal!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Blaze en Joy iets meer waren dan alleen besties en partners in crime?


    Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus! Ik zal het meteen aanpassen


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus! Ik zal het meteen aanpassen


    Geen probleem (: