• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Okay ik ben bezig met het speeltopic!

    Maar er popte een ideetje mijn hoofd binnen, zouden er ook jongens op de Holy Virgin lijst kunnen? Persoonlijk lijkt me dat wel iets hebben omdat zij tenslotte net zo goed een plaats op de lijst kunnen verdienen ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    Okay ik ben bezig met het speeltopic!

    Maar er popte een ideetje mijn hoofd binnen, zouden er ook jongens op de Holy Virgin lijst kunnen? Persoonlijk lijkt me dat wel iets hebben omdat zij tenslotte net zo goed een plaats op de lijst kunnen verdienen ^^


    Ik weet niet of dat wel logisch is? Anders zouden de jongens ook op de Kisslist moeten kunnen.. En dezelfde jongens die achter de Kisslist zitten hebben de holy Virgin lijst ook gemaakt..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat wel logisch is? Anders zouden de jongens ook op de Kisslist moeten kunnen.. En dezelfde jongens die achter de Kisslist zitten hebben de holy Virgin lijst ook gemaakt..



    Heb het ook geschrapt haha maar hierbij,


    HET SPEELTOPIC


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    (...)


    Heb het ook geschrapt haha maar hierbij,


    HET SPEELTOPIC


    Jeeej!!😍😍


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zal ik alvast beginnen? ^^ Iets met ik kan niet wachten op te beginnen xd dus ik ga het ook gewoon alvast maar doen (A)
    Iemand die Rozelyn kan meeten @school?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Zal ik alvast beginnen? ^^ Iets met ik kan niet wachten op te beginnen xd dus ik ga het ook gewoon alvast maar doen (A)
    Iemand die Rozelyn kan meeten @school?


    Je mag haar naar Joy sturen?

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Je mag haar naar Joy sturen?


    Is goed! Mijn post is bijna klaar


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Iemand voor Damon?


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Iemand voor Damon?


    Misschien kan hij Rozelyn en Joy joinen? Als BesidesYou dat goed vindt ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ^ Ik heb Lola ook eventueel (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb Blaze voor iemand? Zelf kom ik morgen pas aan posten toe ben ik bang.. Iets met een feestje 😏 maar Blaze staat open voor interactie ☺️


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    lilangel schreef:
    (...)

    Misschien kan hij Rozelyn en Joy joinen? Als BesidesYou dat goed vindt ^^


    Dat is echt prima

    Wie mag Ginger joinen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    Wie mag Ginger joinen?


    Misschien ook Joy en Rozelyn als BesidesYou het goed vindt?😂🤷🏼‍♀️
    Ik weet niet wat de anderen nu gaan doen😂 🙈


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Misschien ook Joy en Rozelyn als BesidesYou het goed vindt?😂🤷🏼‍♀️
    Ik weet niet wat de anderen nu gaan doen😂 🙈


    Ik vind het echt helemaal prima, maar bij meer dan dat denk ik dat t misschien wel een beetje druk wordt