• Oops, ik had het topic per ongeluk gesloten

    Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden. Ik ben geëindigd met:

    Wat is je favoriete serie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zorgen dat ik het overleef tot het weer onder de 20 graden is aka met m'n mik de hele dag voor de ventilator.

    Wat is je droombaan?


    What’s tasty in Busan?

    Schrijver. Ja, sorry voor het cliché antwoord. (krul)

    Kijk je nu tv? En zo ja; wat kijk je?

    Nee.

    Welke gsm heb je?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een Huawei p8 (die het niet zo goed meer doet)

    Wat is je favoriete seizoen?


    We were the forever that didn't last

    Oeh lastig. Hmm.. winter denk ik.

    Wat is het allerbeste moment uit je leven?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het beste moment van mijn leven, hmm.
    Ik denk het moment als ik mijn viool aanraak of toen ik voor het eerst bij Iron Maiden stond.

    Wat is je droom?


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Schrijver worden

    Wat was je laatste leugen om bestwil?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh poeh... kan ik me echt niet herinneren eigenlijk?

    Wat zou je als eerst kopen als je een loterij zou winnen?

    Een nieuwe laptop

    Welk schoolvak vind je het ergst?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Natuurkunde.

    Voor welke politieke partij ben je?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 0:55 ]


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Oh poeh. Nou op dit moment even voor geen enkele, kan dat ook? :')
    Wat is jouw guilty pleasure film?

    Alle films van Nicholas Sparks

    Wat is je favoriete alcohol drankje?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gin tonic: Jinzu met cherry blossom tonic en citroengras... of anders disaronno sour...

    Wat is het hoogste cijfer dat je dit jaar gehaald hebt? (of anders beste prestatie, stel dat je niet meer studeert)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    16/20 voor mijn herkansingexamen! (enkel examens bekeken, geen kleine toetsen hehe)

    Als je een fictief universum zou kunnen binnenstappen als een nieuw personage dat trouwt met een van die personages, welk universum kies je dan en wie is je echtgenoot/echtgenote?


    A to the Z

    Omg weet je hoe leuk en moeilijk die vraag is? Ik heb zoveel antwoorden klaar staan. Maar ik ga dan toch richting het universum van Marvel. En dan zou ik het niet vervelend vinden om met Bucky te trouwen hoor. (cat)

    Waar kan jij echt intens gelukkig van worden?