• Oops, ik had het topic per ongeluk gesloten

    Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden. Ik ben geëindigd met:

    Wat is je favoriete serie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, een schoon bed in stappen met geschoren benen met het idee dat je de volgende dag kunt uitslapen.
    Of, een nieuwe band ontdekken en ontzettend gelukkig worden van de muziek die ze maken.

    Als je de loterij zou winnen en je moest het geld uitgeven (lees; niet op je spaarrekening zetten), waar zou je het aan uitgeven?

    Edit: spelfout (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 12:10 ]


    What’s tasty in Busan?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 12:10 ]


    What’s tasty in Busan?

    Ik zou het investeren om meer geld te verdienen.

    Wat is echt je favoriete maaltijd, als geld niet meespeelt.

    Sushi.

    Als je iemand anders voor een dag kon zijn, wie zou het dan zijn?


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Geen idee? Misschien gewoon een random beroemdheid met veel geld zodat ik wat leuke dingen kan doen? :'D

    Wat is op dit moment je favoriete nummer?

    Lastig, ik moet toch voor Fear of the Dark kiezen. (Trouwe fan Iron Maiden).

    Wie vind jij de beste schilder?


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Ik heb niet zo heel veel met schilders, maar de stijl van van Gogh vind ik wel wat hebben.

    Met welke serie ben je nu bezig?


    Life is a beautiful struggle

    Best wel veel haha, ik kijk Designated Survivor, The Good Doctor, The Crown en ik wil beginnen met 13rw

    Wat draag je vandaag?


    We were the forever that didn't last

    Een t-shirt voor een of andere stomme projectdag voor school en een korte, grijze broek

    Wat eet jij het liefste voor ontbijt?


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Toast met gebakken spek en een eitje.

    Waar ben jij heel erg bang voor?


    Life is a beautiful struggle

    Falen

    Geloof jij in geesten e.d.?

    Niet zo heilig, maar ik geloof wel dat er iets is, ja.

    Wat is een herinnering die je nooit zult vergeten?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dàt moment dat ik eindelijk met de jongen in bed belandde waar ik zo'n gigantische crush op had.
    Een pracht van Engelse jongen van 1.89. Man wat voelde dat goed.

    Als geld geen rol zou spelen, waar zou je dan nog heel graag naar op vakantie willen?


    What’s tasty in Busan?

    De Malediven want holy macaroni, wat is dat duur

    Is er iets in je leven dat je graag anders had gedaan?


    We were the forever that didn't last

    Mijn jeugd opnieuw herbeleven en minder volwassen in het leven staan als kind.

    Wat is echt je favoriete plek om te zijn?