• Oops, ik had het topic per ongeluk gesloten

    Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden. Ik ben geëindigd met:

    Wat is je favoriete serie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Licht paars

    Wat is jouw favoriete eten?

    Eland vlees, helaas eet ik het alleen als ik in Zweden ben. ):

    Wanneer heb je voor het laatst het ov gebruikt?


    Life is a beautiful struggle

    15 Juni na mijn laatste examen ;D Ik hoef enkel te pendelen tijdens het academische jaar hehe

    Waar ben je momenteel het meest trots op?


    A to the Z

    Mijn stories en hoeveel beter ik door de jaren heen met schrijven ben geworden.

    Wat is iets waar jij heel erg koppig om kan zijn?


    "Not my daughter, you bitch!"

    Hm, als ik vind dat ik gelijk heb denk ik >.<

    Als er geen morgen meer zou zijn, wat zou je echt het allerliefste nog doen op je laatste dag?


    Little do you know

    Met mijn familie en de mensen die het dichtst bij me staan, bij een kampvuur zitten met muziek en genieten van elkaar. Because if I could spend the rest of my life with my people I would do it over and over again.

    Wat is je grootste angst?


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer de wiet op is en de shops dicht zijn D:
    Nee all jokes aside, onmacht is mijn grootste angst.

    Wat vind je de meest invloedrijke artiest in jou ogen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    David Bowie. Op vlak van muziek, mode, lgbtq+, zelfontdekking, film, ... David Bowie is a God

    Je moet je normale aarde leven inruilen voor een fictieve wereld en leven. Welk fictief universum kies je en waarom?


    A to the Z

    Oooh wat moeilijk. :') Ik heb zoveel fictieve werelden waar ik wel eens een kijkje zou willen nemen. Maar ik denk dat Middle Earth toch altijd op nummer één staat (ondanks dat die wereld best veel op het onze lijkt but oh well).

    Je moet je haar een onnatuurlijke haarkleur verven. Welke kleur kies je dan?

    Ooooh die is gemeen, snoepjes. Iets zoeter.

    Amerikaanse Pannenkoeken of Europese Pannenkoeken?.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Amerikaans for sure.

    Wat is je droomland?


    Life is a beautiful struggle

    Engeland. Of de caribean.

    Heb je ooit een jongen gezoend?

    Ja

    Hoe ziet jouw droomhuis eruit?


    I just caught the wave in your eyes

    Een knus appartementje/loft in een grote stad, het liefst Amsterdam; modern maar ook hints naar wat oudere stylen.

    Wat is 1 ding dat je wilt hebben gedaan voor je dood?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die is moeilijk, ik wil zoveel nog doen voor m’n dood. Maar als er een iets is, dan lijkt het me cool om een album uit te brengen met zelfgeschreven en zelfgezongen nummers.

    Wat is je favoriete bezigheid op Q?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.