• Oops, ik had het topic per ongeluk gesloten

    Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden. Ik ben geëindigd met:

    Wat is je favoriete serie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OH HELP VOOR DIE VRAAG MOET IK EVEN ZITTEN. Ugh het is zo een goede tho, like i can't pick one
    (Ik ging David Bowie zeggen maar die ziet iedereen aankomen dus laat ik even voor variatie een ander kiezen): Marcus Antonius
    I can't begin to explain why i love actual human disaster Mark Anthony so much. Like, letterlijk i never related so much to someone before. En het feit dat ik 2000jaar nog altijd anekdotes lezen kan over zijn leven, wilt zeggen hoe legendarisch hij is. I mean, Antonius die zich helemaal larie zuipt en nog steeds dronken de dag erna naar de senaat gaat, om daar mid-speech te kotsen op de toga van de senator naast hem en dan gewoon doorspeecht??? actual goals??? politiekers nowadays take notes and learn??? Antonius die door de vader van zijn bff verboden wordt om diens huis te betreden door de deur en daarom maar via het dak binnengaat??? Antonius die Octavianus belegert en doodleuk de tijd neemt om allemaal beledigingen op kogels te kerven (wat trouwens vandaag de dag behoort tot archeologische vondsten van klassiek latijn, step aside cicero there's a new literary queen in town. Omg en dan heb ik het nog niet eens over die vete met Cicero.) Marcus Antonius is inderdaad Rome's Helena van Troje and i love everything about him with all of my heart.
    ---
    Als jij een teletijdmachine zou hebben, waar zou je dan heen gaan?


    A to the Z

    Terug naar mijn tienerjaren om de schoolniveau van de middelbare aan te passen. En verder naar de jaren 90's is een van de leukste Decennium alle tijden! :'D

    Hoe ziet jouw toekomstige droomprins of vrouw eruit?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 2:11 ]

    Daar heb ik niet echt een beeld bij eigenlijk? Al mag het wel iemand zijn die een beetje vlot is, wel genoeg aan verzorging doet en op zich mag zijn haar wel iets langer zijn. But who knows.

    Wat is je favoriete sieraad?

    Mijn ketting van een klavertje vier!

    Welke taal klinkt echt verschrikkelijk in jouw oren?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oke don't hate me maar sommige Hollandse accenten vind ik echt naar. :') Maar dan heb ik met bepaalde Belgische dialecten ook wel, dus ik viseer jullie Nederlanders niet specifiek haha

    Wat zou jij nog graag bijleren?


    A to the Z

    Heel veel, eigenlijk. Maar wat me nu het snelst te binnen schiet is de Spaanse taal.

    Hoe zou je jezelf noemen als je je naam opnieuw kon kiezen?

    Idk, in ieder geval mevrouw dongen.

    filosofie schreef:
    Idk, in ieder geval mevrouw dongen.


    En een vraag voor de volgende ? :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat zal je over vijf jaar doen?

    Hopelijk een eigen zaak hebben in het bakkerij leven hehe.
    Wat is je favoriete film uit je jeugd?

    De kleine zeemeermin deel 2

    Wat is jouw favoriete muziek gerne?

    Rock

    Wat is je favoriete gitarist?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ken er geen?

    Hou jij van kaas?

    Cheese 4 life <3

    Eet je wel eens bewust wat minder vlees?


    From these ashes, I will rise


    Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2019 - 13:46 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.