• Oops, ik had het topic per ongeluk gesloten

    Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden. Ik ben geëindigd met:

    Wat is je favoriete serie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orpgen en praten met alle leuke mensen hier!

    Wat is hét nummer dat moet gedraaid worden op je begrafenis. (Favoriete nummer bijv, of gewoon een nummer die niet mag ontbreken in de playlist)


    A to the Z

    Waiting for my real life to begin - Colin Hay maar dan wel de Scrubs cover.

    Als je een ding mocht overdoen, zonder dat er nu wat veranderd, maar je houd wel de wijsheid van nu. Wat zou je dan over willen doen?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mijn tiener jaren

    Stel dat je opgegroeid bent met een religieus familie? Wat zou je het liefst zijn? Moslim of een christen?

    Oei lastig. Ik weet sowieso niet veel van de geloven af, maar ik denk dat het dan toch christen wordt?

    Wat is je favoriete geur? (niet per se parfum - maar gewoon in general)

    Lavendel

    Als je één artiest mocht terughalen vanuit de dood, dit geld voor alle genres als in zangers/acteurs/atleten etc wie zou je dan terughalen?


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Amy Winehouse. Zonder twijfel. Die vrouw is veels te snel gegaan.

    Waarover ging je laatste ruzie?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Over een vriendschap.

    Wat is je favoriete cocktail?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Idk?

    Wat is jouw favoriete band?

    Dire Straits


    Wat is het meest kinderlijke wat je deze maand gedaan hebt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Naar de speelhal geweest om the game.

    Hoe zou jij heten als je een andere geslacht was?

    Kasper Vincent (gelukkig ben ik een meisje).

    Je mag de rest van je leven nog maar 1 boek lezen. Welk boek kies je?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat is een goeie
    De bijbel

    Dit is echt een hele rare vraag, xd maar die wilde ik stellen. Heb je ooit tape op je mond gehad?

    Als kind ja, om te checken of het schreeuwen verminderde zoals in films sadist much :')
    Het verminderde schreeuwen, maar ging er wel snel af door mijn warme adem. Tip voor ontvoerders: gebruik duct tape

    Naar welk land wil jij ooit in je leven nog heel graag naar op reis?


    From these ashes, I will rise

    Ik wil echt heel graag nog een keer naar Polen of Rusland.

    Ben je wel eens aangehouden?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    @Cantabile: Al is duck tape naarschijnt ook niet zo effectief? Ik heb al een aantal keer gehoord dat als er duck tape op je mond geplakt wordt, dat je dan moet likken aan de tape tot dat hij eraf gaat. Nog niet getest tho, hopelijk werkt dat wel als het echt nodig is haha

    Ik wil heel erg graag naar Rusland!

    EDIT: oepsie internet ging traag! Neen, ik ben nog niet aangehouden!

    Als je jou talent zou kunnen ruilen voor een ander talent, zou je dat dan doen en zo ja met welke? Zo nee, motiveer waarom je zo tevreden bent met jouw talent!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2018 - 21:42 ]


    A to the Z