• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zet alle triggerende dingen (automutilatie, slechte gedachten, álles) in een spoiler!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ditis echt niet leuk meer


    Caution first, always.

    Goed gedaan, je hebt het voor de derde keer verpest


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Whoop whoop, 2 games en 2 boeken gekocht voor maar 20 euro ^^ Lang leve (cadeau)bonnen, hehe.


    Stenenlikker

    O. My. Friggin. Gawd.
    DUO, fix je kutsite, want HET WERKT WEER EENS NIET.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bow to me, ik ben de koningin van uitstellen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Frankly, I don’t give a fuck


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn ouders kijken echt ontzettend saaie programma's *zucht*


    At the end we're all cursed

    And then that itch to chop of all my hair returned. It's been a long time, my friend.


    kindness is never a burden.

    Ik vraag me echt af hoe sommige mensen zichzelf serieus kunnen nemen. Oh well, als zij het doen, hoef ik het niet te doen.


    She's imperfect but she tries

    Oh mijn God, hoe, dat was 888 calorieën in één maaltijd. Nee. Oké dit doen we dus niet meer. Morgen maar even wat minder eten want Gosh


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iemand aanraders voor aankopen van Aliexpress? Ik heb een kortingsbon die ik wil gebruiken. Tis voor 10 euro. Heb al leren koordjes in mn winkelmandje voor kettingen twv 78 cent. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Iemand aanraders voor aankopen van Aliexpress? Ik heb een kortingsbon die ik wil gebruiken. Tis voor 10 euro. Heb al leren koordjes in mn winkelmandje voor kettingen twv 78 cent. :Y)


    Hou je van het concept kleuren op nummer? Want Aliexpress heeft heel veel leuke diamond painting! Wat dus diamantjes op het juiste nummer plakken is. Is een erg leuke bezigheid ^^


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Hou je van het concept kleuren op nummer? Want Aliexpress heeft heel veel leuke diamond painting! Wat dus diamantjes op het juiste nummer plakken is. Is een erg leuke bezigheid ^^


    Die had ik laaaaang geleden besteld en inmiddels aan vrienden van me gegeven (en terug gekregen toen ze af waren, lol dat was niet eens mijn intentie x'D ) maar ik zelf heb er de tijd niet voor en ook niet de plek zonder dat het overhoop wordt gegooid. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Die had ik laaaaang geleden besteld en inmiddels aan vrienden van me gegeven (en terug gekregen toen ze af waren, lol dat was niet eens mijn intentie x'D ) maar ik zelf heb er de tijd niet voor en ook niet de plek zonder dat het overhoop wordt gegooid. :/


    Ahw, dat is jammer.


    Stenenlikker

    (Rant over Q, vandaar de spoiler)

    Oké, oké Q ik ben je echt spuugzat. Je bent een leuke site, maar sommige mensen maken me echt gek. I mean, nee niet de users die gewoon voorbij komen, i mean de meeste niet, maar sommige van mijn 'Q' vrienden triggeren me echt gek. Nee, je hebt geen anorexia als je één maaltijd skipt. Nee, je hebt geen add of adhd als je wat drukker bent dan normaal. Nee, je hebt geen autisme als je er slecht tegen kan dat mensen aan je spullen zitten of als iets niet recht staat.
    Nee, je hebt geen depressie als je je af en toe down voelt. Nee, je bent niet suïcidaal als je één keer dood wil/hebt gewild.
    Ja, het kan dat het zo is, maar plak jezelf het label niet op als je alleen deze kenmerken ooit eens hebt gehad. Dat is hetzelfde als 'oh ik heb hoofdpijn, nu heb ik vast een hersentumor'. NOPE NOPE. Stop. Je trapt op mn hart, echt wtf. Ik weet niet waarom me dit zoveel doet. Het is niet eens alleen het ljh, maar ook andere topics, stories en alles. Alles en iedereen en ugh nee echt de enige reden dat ik nog op Q zit is vanwege Ava. Echt zodra we op een andere manier kunnen communiceren naast de brieven ben ik weg. Echt wel.


    i wanna die with you once or twice.