• Amsterdam Meeting 2018


    Tijdens de Utrecht meeting bedacht ik mij dat het ook wel leuk zou zijn als er een Amsterdam meeting zou komen dit jaar.
    Wel iets verder op in het jaar, omdat ik hoop dat we dan een grotere kans hebben op mooi weer.

    Waar
    Amsterdam

    Verzamelpunt
    Piano op Amsterdam Centraal

    Datum
    2 juni

    Tijd
    12:00 tot .........


    Graag even je naam, leeftijd en vanaf waar je reist doorgeven

    Zeker

    MacGyver | Kim | 23 | Amsterdam

    Misschien


    Absolutist | Mirte | 24 | Best
    Plunkett | Matty | 21 | Castricum/Groningen
    Hale | Britt | 22 | Goor
    Joi | Veerle | Amersfoort
    Weegie | Saartje | 19 | Hoorn
    LonsGastenboek | Rick | 20 | Enschede
    DeanoTheEmoCat | Dean | 18 | Hengelo
    Shadowsinger | Cheryl | .. | Groningen
    Derks | ...... | 18 | ......
    SPECS
    DeVoe | Shania | 17 | Lopik
    YoRHa | Wendy | 20 | Nieuw-Vennep
    Navarro
    Rewritten | Suzanne | 20 | Hoofddorp

    Voor iedereen die met de trein wil komen
    Ah treinkaartjes actie

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:50 ]

    Datum?


    Physics is awesome

    Als iemand nu al weet of die op zeker kan, dan is die helderziend :'D
    Ik heb werkelijk nog geen idee, ik heb mijn rooster daarvoor echt pas zo rond 14 Mei ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als iemand nu al weet of die op zeker kan, dan is die helderziend :'D
    Ik heb werkelijk nog geen idee, ik heb mijn rooster daarvoor echt pas zo rond 14 Mei ^^


    Eventueel naar zeker kan. En misschien hebben we wel een helderziende op Q. Misschien mensen die niet in het weekend werken, weten misschien al iets meer vandaar.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Eventueel naar zeker kan. En misschien hebben we wel een helderziende op Q. Misschien mensen die niet in het weekend werken, weten misschien al iets meer vandaar.


    Het was ook niet bedoeld als aanval op jou, misschien kwam het zo over. ^^
    Anyways, ik werk niet in het weekend, maar misschien vallen dan net mijn herkansingen of project deadlines, dus dat is even afwachten (:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het was ook niet bedoeld als aanval op jou, misschien kwam het zo over. ^^
    Anyways, ik werk niet in het weekend, maar misschien vallen dan net mijn herkansingen of project deadlines, dus dat is even afwachten (:


    Zo kwam het op mij wel over. Blij dat het niet zo is.
    Ik hoop dat ze dan niet vallen, hoe meer mensen hoe meer vreugd!


    Physics is awesome

    Heeft iedereen op de misschien lijst staat al de poll ingevuld? Als je het nog niet hebt gedaan, graag doen!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 19:35 ]


    Physics is awesome

    Caelum > YoRHa


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vetra > Joi


    The truth is out there.

    Mijn voorkeur gaat uit naar 26 mei.. =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Voor mij maakt het waarschijnlijk vrij weinig uit, maar dat weet ik pas 100% zeker tegen half April aan ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    @YoRHa & Joi

    Jullie staan nu met jullie nieuwe usernames op de lijst! Hebben jullie de poll al ingevuld?


    Physics is awesome

    tubbietoost schreef:
    Mijn voorkeur gaat uit naar 26 mei.. =)


    Ik wacht tot zondagavond en dan weet ik dus of het 26 mei of 2 juni wordt. Tot nu toe geven mensen via de poll een voorkeur voor 26 mei aan en daarom wil ik dat iedereen de poll invult.


    Physics is awesome

    Ik heb toendertijd ingevuld dat ik beide kan, maar ik heb nu 26 mei al plannen (familiedag dingen en zo), dus ik kan alleen 2 juni. Als ik de pol zo zie wordt het uiteindelijk wel de 26ste, dus ik denk dat je mij al wel van de misschien lijst kan halen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb ook echt veel liever 2 Juni want ik ben de 26e jarig en dan komt een vriend al langs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @ Hale & Kori

    Het zou jammer zijn als jullie niet zouden kunnen komen vanwege de datum. Zoals ik al eerder zei, wacht ik even af tot zondagavond. Als ik tijd heb, kan ik misschien iedereen een berichtje sturen om nog een keer door te geven wanneer ze kunnen.


    Physics is awesome

    Als het goed is, heeft iedereen behalve Hale en Darhk een pb gehad met de vraag welke datum hun voorkeur heeft. Dit zodat er een van de twee data de definitieve datum word.


    Physics is awesome