• Amsterdam Meeting 2018


    Tijdens de Utrecht meeting bedacht ik mij dat het ook wel leuk zou zijn als er een Amsterdam meeting zou komen dit jaar.
    Wel iets verder op in het jaar, omdat ik hoop dat we dan een grotere kans hebben op mooi weer.

    Waar
    Amsterdam

    Verzamelpunt
    Piano op Amsterdam Centraal

    Datum
    2 juni

    Tijd
    12:00 tot .........


    Graag even je naam, leeftijd en vanaf waar je reist doorgeven

    Zeker

    MacGyver | Kim | 23 | Amsterdam

    Misschien


    Absolutist | Mirte | 24 | Best
    Plunkett | Matty | 21 | Castricum/Groningen
    Hale | Britt | 22 | Goor
    Joi | Veerle | Amersfoort
    Weegie | Saartje | 19 | Hoorn
    LonsGastenboek | Rick | 20 | Enschede
    DeanoTheEmoCat | Dean | 18 | Hengelo
    Shadowsinger | Cheryl | .. | Groningen
    Derks | ...... | 18 | ......
    SPECS
    DeVoe | Shania | 17 | Lopik
    YoRHa | Wendy | 20 | Nieuw-Vennep
    Navarro
    Rewritten | Suzanne | 20 | Hoofddorp

    Voor iedereen die met de trein wil komen
    Ah treinkaartjes actie

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:50 ]

    Datum?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    En wie komt er morgen wel? Want dan weet ik op hoeveel personen ik moet wachten.



    Ik denk dat je het beste niemand kan verwachten aangezien iedereen nog niet heeft aangegeven hoe of wat.

    Ik kan ook niet want mn maat is morgen jarig.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het echt heel rot maar ik heb ondertussen zoveel verjaardagen en een vakantie in oktober gepland dat ik niet echt de tijd en het geld heb momenteel. Ik moet nog superveel inhalen voor school :I


    You were born original, don't die as a copy.

    Best lullig voor TO dat uiteindelijk niemand gaat.


    ars moriendi

    Wellicht een nieuwe datum kiezen?


    EdensGate schreef:
    Best lullig voor TO dat uiteindelijk niemand gaat.


    Jammer, maar helaas. Misschien moet ik het volgende keer gewoon proberen te organiseren met iemand anders samen. Want de eerste keer dat ik een meeting probeerde te organiseren ging het ook niet helemaal goed.


    Physics is awesome

    Amari schreef:
    Wellicht een nieuwe datum kiezen?


    Daar ga ik over nadenken, want bij een nieuwe datum moet ik zelf ook waarschijnlijk lang reizen dus dan moet ik goed kijken wanneer ik kan. Of misschien word het een meeting in een andere stad dan.




    Physics is awesome

    Ik kom hier ff binnen stappen om te zeggen dat je misschien het beste zoiets als een datumprikker kunt gebruiken? Dan heb je een mooi overzicht van welke datum het beste uitkomt voor iedereen.
    https://datumprikker.nl/


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    Ik kom hier ff binnen stappen om te zeggen dat je misschien het beste zoiets als een datumprikker kunt gebruiken? Dan heb je een mooi overzicht van welke datum het beste uitkomt voor iedereen.
    https://datumprikker.nl/


    Bedankt voor de tip!

    Dat heb ik vorige keer gebruikt. Ik weet niet of ik teveel datums had opgegeven waaruit men kon kiezen of dat het ergens anders aan lag, maar toen kwam het ook niet tot een meeting. Dus vandaar dat ik die deze keer niet heb gebruikt.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 23:14 ]


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tip!

    Dat heb ik vorige keer gebruikt. Ik weet niet of ik teveel datums had opgegeven waaruit men kon kiezen of dat het ergens anders aan lag, maar toen kwam het ook niet tot een meeting. Dus vandaar dat ik die deze keer niet heb gebruikt.

    Denk dat mensen ook te snel gaan voor de "misschien" optie. Dat geeft ook een vertekend beeld.

    Wel super leuk dat je initiatief toont om dit te organiseren en ik hoop voor je dat het de volgende keer beter zal gaan.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Denk dat mensen ook te snel gaan voor de "misschien" optie. Dat geeft ook een vertekend beeld.

    Wel super leuk dat je initiatief toont om dit te organiseren en ik hoop voor je dat het de volgende keer beter zal gaan.


    De misschien optie? Die kan ik mij niet meer herinneren.

    Dankjewel. Driemaal is scheepsrecht. Zoals ik al eerder zei, misschien komt er een nieuwe datum en anders ga ik het misschien organiseren voor een andere locatie.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    De misschien optie? Die kan ik mij niet meer herinneren.

    Dankjewel. Driemaal is scheepsrecht. Zoals ik al eerder zei, misschien komt er een nieuwe datum en anders ga ik het misschien organiseren voor een andere locatie.

    Nee, daarmee bedoel ik dat mensen aangeven misschien te komen maar verder niks vrijhouden/regelen etc.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Denk dat mensen ook te snel gaan voor de "misschien" optie. Dat geeft ook een vertekend beeld.

    Wel super leuk dat je initiatief toont om dit te organiseren en ik hoop voor je dat het de volgende keer beter zal gaan.


    Dat risico is er inderdaad. Het enige wat je kunt doen is verzoeken om enkel “kan” of “kan niet” in te vullen, denk ik.

    Heel veel succes met organiseren, hoop idd dat het 3x is scheepsrecht is


    I just caught the wave in your eyes

    Ik denk dat vooral ook eigenlijk het eerste schaap over de dam moet voor dat de rest volgt. Want iedereen stond op misschien. Dat weerhield mij er ook een beetje van. (En het feit dat ik vanavond een verjaardag heb)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    EdensGate schreef:
    (...)
    Nee, daarmee bedoel ik dat mensen aangeven misschien te komen maar verder niks vrijhouden/regelen etc.


    O, op die fiets. Ja, dat is jammer, maar ik weet ook niet wat ik daar tegen kan doen. Ik kan en wil geen mensen dwingen om zich op te geven voor de zeker lijst, want meetings zijn geen verplichting en zouden dat ook nooit moeten zijn. Het voelt natuurlijk wel rot dat het weer niet gelukt is, maar misschien lukt het volgende keer wel.


    Physics is awesome

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Dat risico is er inderdaad. Het enige wat je kunt doen is verzoeken om enkel “kan” of “kan niet” in te vullen, denk ik.

    Heel veel succes met organiseren, hoop idd dat het 3x is scheepsrecht is


    Dat is wel een goed idee. Toch ben ik bang dat mensen toch gaan afhaken ook al geven ze aan om te komen.

    Dankjewel en het kan nog wel even duren voordat ik er nog een organiseer. Ik zie het positief en zie deze twee eerdere keren als lessen waardoor ik bij de derde keer dingen beter kan aanpakken en het waarschijnlijk wel tot een meeting komt.


    Physics is awesome