• Amsterdam Meeting 2018


    Tijdens de Utrecht meeting bedacht ik mij dat het ook wel leuk zou zijn als er een Amsterdam meeting zou komen dit jaar.
    Wel iets verder op in het jaar, omdat ik hoop dat we dan een grotere kans hebben op mooi weer.

    Waar
    Amsterdam

    Verzamelpunt
    Piano op Amsterdam Centraal

    Datum
    2 juni

    Tijd
    12:00 tot .........


    Graag even je naam, leeftijd en vanaf waar je reist doorgeven

    Zeker

    MacGyver | Kim | 23 | Amsterdam

    Misschien


    Absolutist | Mirte | 24 | Best
    Plunkett | Matty | 21 | Castricum/Groningen
    Hale | Britt | 22 | Goor
    Joi | Veerle | Amersfoort
    Weegie | Saartje | 19 | Hoorn
    LonsGastenboek | Rick | 20 | Enschede
    DeanoTheEmoCat | Dean | 18 | Hengelo
    Shadowsinger | Cheryl | .. | Groningen
    Derks | ...... | 18 | ......
    SPECS
    DeVoe | Shania | 17 | Lopik
    YoRHa | Wendy | 20 | Nieuw-Vennep
    Navarro
    Rewritten | Suzanne | 20 | Hoofddorp

    Voor iedereen die met de trein wil komen
    Ah treinkaartjes actie

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:50 ]

    Datum?


    Physics is awesome

    Scribe schreef:
    Kan de volgende keer een meeting niet op een (koop)zondag? Dan kan ik altijd. Ik ben echt al jaren niet naar een meeting geweest omdat ik nooit kan op zaterdag. :/


    Ik ben niet de enige die een meeting organiseert dus ik zou het even overleggen met mensen die vaker een meeting organiseren.


    Physics is awesome

    Waarschijnlijk gaat m'n reisje naar Frankrijk niet door en dan zou ik 2 juni gewoon kunnen :)
    Maar laat me nog maar even op misschien, want ik weet niet wat werk gaat doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stroud schreef:
    (...)

    Aangezien het 2 juni is geworden, heb ik je op de lijst gezet.


    Ik zie net dat ik verkeerd in Mn agenda heb gekeken dat ik dan al wat heb staan helaas... ik ben dan niet voor 12 uur thuis dus ik moet of later komen en anders volgende meeting


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik zie net dat ik verkeerd in Mn agenda heb gekeken dat ik dan al wat heb staan helaas... ik ben dan niet voor 12 uur thuis dus ik moet of later komen en anders volgende meeting


    Je mag ook later komen als je dat wil. Moeten we wel even kijken hoe we dat gaan doen, aangezien ik denk dat we als groep dan niet meer op Centraal zijn.


    Physics is awesome

    Voor iedereen die met de trein wil komen en op een treinkaartjes actie zit te wachten. Albert Heijn heeft nu een actie en de kaartjes kosten €19, het is dan wel een e-ticket. Ah treinkaartjes actie

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:46 ]


    Physics is awesome

    Ik wil niet heel stom overkomen maar komen er al meer mensen op zeker? Want een 2 persoons meeting kan best leuk zijn maar zou toch mooi zijn als er meer komen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kijk deze week even en laat het dan weten. Voor mij is het nu vooral een kwestie van geld — gisteren moest ik naar Nijmegen voor mijn scriptie en 4 juni weer, waarvoor ik dus ook al treinkaartjes moet kopen.


    Ik twijfel. Ik ben een week terug uit Amerika en ik moet nu eerst nog een paper van 5000 woorden eruit rammen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet het nog niet ik heb echt lage motivatie/energiepeil dus voor mij is altijd pas last moment beslissing dus helaas nog ff afwachten van mijn kant.


    The truth is out there.

    Ik ben ingepland op werk omdat m'n collega anders in z'n eentje staat :'( dus ik kan niet


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan er niet bij zijn. Volgende week vier ik namelijk mijn verjaardag met een aantal vrienden, dus hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn!

    Ik was DeVoe btw

    [ bericht aangepast op 26 mei 2018 - 17:06 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga kijken of ik kan!


    Tijd voor koffie.

    Amari schreef:
    Ik kijk deze week even en laat het dan weten. Voor mij is het nu vooral een kwestie van geld — gisteren moest ik naar Nijmegen voor mijn scriptie en 4 juni weer, waarvoor ik dus ook al treinkaartjes moet kopen.


    Er is een treinkaartjes actie dus ik weet niet of dat scheelt?


    Physics is awesome

    KingRichard schreef:
    Ik twijfel. Ik ben een week terug uit Amerika en ik moet nu eerst nog een paper van 5000 woorden eruit rammen. :')


    Laat maar weten, wil je het dan op vrijdag doorgeven?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Er is een treinkaartjes actie dus ik weet niet of dat scheelt?


    Volgensmij kun je die al niet meer kopen moet je even kijken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.