• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Do i like you, or do i like you?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And thus the fomo strikes again.


    kindness is never a burden.

    Dat ik al moet huilen als ik mezelf in de spiegel zie wijst of naar mijn enorme slaapgebrek, enorme stress, ongesteldheid of eetstoornis en ik weet niet meer welke het is en alles is zo zo fucking vaag want ik eet niet, slaap niet, stress me ziek en heb echt andere dingen om me zorgen over te maken dan of ik oké ben of niet, andere mensen om me zorgen over te maken dan mezelf. En niemand die me tegenhoudt. Niemand die vraagt hoe het gaat. Niemand die zich bekommert om mij. Niemand die het boeit dat ik een gedwongen opname krijg. Niemand die het boeit dat ik een zelfmoordpoging heb gedaan, of dat ik zo struggle met mijn eetstoornis dat mijn lichaam het echt opgeeft, deze strijd.
    Niemand die het boeit dat ik niet meer clean kan blijven. Maar ohwell. Gelijk. Onbelangrijk ben ik ook.


    /
    ugh ik heb meer pageviews nodig. Iedereen stalk mijn profiel, ik wil er meer hebben dan Ilse :c

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 20:55 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben dit verslag zo.... zo.... zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat........


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ada schreef:
    Dat ik al moet huilen als ik mezelf in de spiegel zie wijst of naar mijn enorme slaapgebrek, enorme stress, ongesteldheid of eetstoornis en ik weet niet meer welke het is en alles is zo zo fucking vaag want ik eet niet, slaap niet, stress me ziek en heb echt andere dingen om me zorgen over te maken dan of ik oké ben of niet, andere mensen om me zorgen over te maken dan mezelf. En niemand die me tegenhoudt. Niemand die vraagt hoe het gaat. Niemand die zich bekommert om mij. Niemand die het boeit dat ik een gedwongen opname krijg. Niemand die het boeit dat ik een zelfmoordpoging heb gedaan, of dat ik zo struggle met mijn eetstoornis dat mijn lichaam het echt opgeeft, deze strijd.
    Niemand die het boeit dat ik niet meer clean kan blijven. Maar ohwell. Gelijk. Onbelangrijk ben ik ook.


    /
    ugh ik heb meer pageviews nodig. Iedereen stalk mijn profiel, ik wil er meer hebben dan Ilse :c

    Kinder, het boeit me echt echt wel. Het boeit me heel erg veel and I’m here for you <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je beseft pas echt hoeveel een liter bier is wanneer je het volle glas over jezelf, een tafel, de broek van een gast en de vloer heen ziet stromen. I really need more sleep.
    Gelukkig was hij niet boos. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Buuuhhh. Geen zin in huisartsgesprek morgenochtend vroeg. 😵


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je vraagt: “Kunnen we zo praten? Het komt nu niet goed uit,” zeg ik niet “ja” zodat je VIJF uur later kan komen aankakken terwijl ik net wilde gaan slapen.


    •

    Sommige mensen zijn gewoon achterlijk en ik.... Mij kan je op dit moment echt weggooien. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    FUCK FUCK FUCK. Mn maand clean weg. verdomme waarom ben ik zo zwak


    i wanna die with you once or twice.

    Absolutist schreef:
    Als je vraagt: “Kunnen we zo praten? Het komt nu niet goed uit,” zeg ik niet “ja” zodat je VIJF uur later kan komen aankakken terwijl ik net wilde gaan slapen.


    En dan stem ik toe, zeg je opnieuw voor twintig minuten niets waardoor ik besluit te gaan slapen en DAN barst je ineens los. Ughhh.


    •

    Wat een degoutant programma is dit? :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    welk merk maakt nu reclame om hoe klein hun product is???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik weet dat we in een rechtsstaat leven en dat iedereen recht heeft op een advocaat en dat die de plicht hebben het onderste uit de kan te halen
    en ik snap dat je als advocaat getriggered kan zijn om dit soort zaken aan te nemen omdat je het wil begrijpen of omdat je het interessant vindt of weet ik veel wat
    maar als je een terrorist vrij wilt spreken (niet van de terrorisme-zaak, maar toch) omwille van een prodecurefout wat betreft de taalwetgeving, dan vraag ik me toch echt af hoe je met jezelf kunt leven
    en ja ik snap dat het je job is als advocaat om alles op alles te zetten voor je cliënt
    en het is niet dat ik het 'm kwalijk neem dat-ie het doet
    maar HOE DE FUCK kan je met jezelf leven. dat vraag ik me oprecht af. ik zou 't niet kunnen

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 23:24 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'm so very far from being fine, that I don't even know where to start..


    — Inner peace, it's hard to find. —