• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Broken. Vandaag was een hele zware avond en er is zoveel fout gegaan maar ze zijn wel tevreden over me dus kleine yay? Morgen weer. Rip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok maar liefde voor Step Up


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm still not okay and I don't think I'll ever be, if I have to be honest.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Urgh, dat gezicht dat mevrouw van de boekhouding trok. Sorry daarvoor, maar wist ik veel toen? Nope, ik mag je niet meer. Doe maar lekker streng, maar weet dat wij veel meer moeten doorstaan dan dat baantje van jou. Niemand had me gezegd dat het daar moest en de supervisor wist ervan. Anders had zij het me wel gezegd als ze het wist dus ja. In the end heb ik het je gewoon terug gebracht dus.


    Ik wil een tuin vol egels

    tw voor seksueel misbruik van minderjarigen (aka polanski & tarantino nieuws) want blijkbaar is het zo'n nacht, jfc

    oké haha dus ik kan best leven met tarantino die een star trek film maakt, weet je. dat is een heel raar ding maar het wordt blijkbaar een echt bestaand ding en het is oké, ik kom er wel overheen, zelfs als het vreselijk is, en hé, wie weet is het onverwacht wel supercool of zo! ik geef de hoop niet zo makkelijk op!

    maar um

    op dit moment is het niet meer "tarantino maakt star trek film" maar "man die roman polanski's verkrachting van een 13-jarig meisje goedpraatte maakt star trek film" en um. kijk. daar is toch wel een lijn die je een paar kilometer achter je hebt gelaten fuckwad wjfkdljfds WAAROM zijn sommige mensen zo like wtf hoe. hoe. waarom, beste meneer tarantula, waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It’s been so long since I had a nightmare but this one got me al crying and shaking and damn I hate this feeling.


    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Haay ik quote jouw bericht even omdat het de laatste post was in deze discussie.

    Maar als ik misschien mijn mening erover zou kunnen geven?

    Wat zijn duidelijke triggers die niet horen in het LJH of überhaupt op heel Q?
    - Getallen, bv aantal wonden, gewicht, bmi, hoeveelheden medicatie bij overdosis, littekens, etc.
    -Een zelfmoordaankondiging. Een kenmerk aan zo’n bericht is vooral dat andere leden het wel kunnen lezen maar verder met lege handen staan en niets voor diegene kunnen doen.

    Kijk, voor dit soort moeilijke gedachten en gevoelens vind ik Quizlet niet de aangewezen plek om dat te delen. Je hebt bijvoorbeeld ook Sensoor of 113online waar je dan je verhaal aan kwijt kan.

    Berichten die beter in een spoiler kunnen:
    -Verhalen over mishandeling/misbruik/pesten etc
    -Negatieve gedachten, bv ‘was ik maar dood’ of ‘ik heb heel veel drang om mezelf te beschadigen’ of ‘ik voel me dik en waardeloos’.

    En als het even kan, kan je boven de spoiler zetten: ‘trigger zelfbeschadiging’. Of ‘trigger geweld’. Zodat iemand kan kiezen om het wel of niet te lezen.

    Maar... In alle eerlijkheid denk ik ook wel bij dit soort berichten... Jeetje, zoek alsjeblieft hulp en spreek eventjes iemand aan. Stuur een vertrouwenspersoon hier een berichtje of app een goede vriendin met waar je zo mee zit. Deze gedachten even hier dumpen, lucht dat echt op? Lucht het niet veel meer op om even écht gehoord te worden door iemand? Dat er even de tijd voor je wordt genomen want je doet jezelf zooo te kort om het hier maar neer te zetten zonder dat er verder niet echt op gereageerd hoeft of kan worden. Het zou juist zo mooi zijn als er een gesprek ontstaat wat juist ondersteunend is.

    Dit soort berichten komen nu op mij als buitenstaander heel erg over als elkaar willen overschreeuwen, en als hele erge wanhoop. Waarschijnlijk ook hele terechte wanhoop want het zijn geen makkelijke dingen die worden benoemd.
    Het risico daarvan alleen wel dat je elkaar gaat versterken en/of triggeren. Ik merk in elk geval bij mezelf al dat ik me best zwaarmoedig ga voelen door het alleen al te lezen, maar er niet echt iets mee te kúnnen. Terwijl ik verder gewoon goed in m’n vel zit.
    Ik zie iemand in nood, maar moet ik diegene dan even een berichtje sturen? Maar wat dan? Wat heeft diegene nodig? Zit hij/zij wel op me te wachten? Dat spookt er dan wel door m’n hoofd

    Punt is, ik als lezer kán er dus niet zoveel mee en het gevolg is dat ik me op ten duur ook wel eraan ga ergeren. Dat komt omdat ik graag iets wil doen, maar me vrij machteloos voel eronder.

    Het enige voordeel is dat mensen even hun gedachtes kunnen dumpen. Maar in alle eerlijkheid zie ik veel meer nadelen dan voordelen, niet alleen voor de mensen die het lezen maar ook voor de mensen die het schrijven.

    Dus mijn voorstel: vermijd alsjeblieft zoveel mogelijke negatieve gedachten in dit topic en ga ipv het ‘dumpen’ een constructief gesprek aan met iemand. Er zijn op Q tal van mensen die naar je willen luisteren, dat weet ik zeker. =)


    Rt Saar, heel erg mooi geschreven!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Moest je nou echt zo vervelend gaan doen vannacht? Kutkat (cat).


    Stenenlikker

    Ga weg winter en vrieskou, jullie hebben je kans gehad!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Motivatie te laag. Cannot do the shit.


    The truth is out there.

    Rewritten schreef:
    Ga weg winter en vrieskou, jullie hebben je kans gehad!!


    26 - 02 - '16

    Mijn pakje wordt vandaag geleverd yaaaaay.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wanneer je denkt dat je een dagje voor jezelf hebt maar je zus besluit niet weg te gaan omdat ze geen zin heeft. Donder op man. Nooit heb ik even tijd voor mezelf, en heb ik het een keer moet jij het weer verpesten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rewritten schreef:
    Ga weg winter en vrieskou, jullie hebben je kans gehad!!


    all because i liked a girl

    *staart naar lijst met mailtjes die ik al weken uitstel*
    Well, hoe hoog is het getal nu? 20? Oeps dit is niet handig


    obsessive rage