• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Word alsjeblieft weer beter. En dat wens ik niet alleen voor jezelf, maar vooral ook voor ons want je bent een dramaqueen en ugh ik kan er even niet meer tegen.

    Sigh. Sometimes it gets so annoying.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Uuurghhh, ik heb zo'n hekel aan die DigiD, waarom vergeet ik altijd mijn gegevens daarvan.....


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Uuurghhh, ik heb zo'n hekel aan die DigiD, waarom vergeet ik altijd mijn gegevens daarvan.....


    Dis my life.


    The truth is out there.

    Note to self: social media en hele interwebs vermijden op 14 feb. Note to self: DONT FORGET OR YOU'LL REGRET.


    The truth is out there.

    Wil je een nieuwe DigiD aanvragen, blijkt dat de gebruikersnaam al in gebruik is, blijkt dat dat mijn oude was en mijn wachtwoord al die tijd goed was xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Wil je een nieuwe DigiD aanvragen, blijkt dat de gebruikersnaam al in gebruik is, blijkt dat dat mijn oude was en mijn wachtwoord al die tijd goed was xD


    HAHAAHHAUA SUKKEL HAAAA. lololol.


    The truth is out there.

    Vetra schreef:
    (...)

    HAHAAHHAUA SUKKEL HAAAA. lololol.


    Jaaaa, voel me nu best wel dom.... :S


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    (...)

    Jaaaa, voel me nu best wel dom.... :S


    Komt goed Bryan ook voor mensen die wat minder slim zijn is er een plekje in de maatschappij. 😘


    The truth is out there.

    Oké maar wat als de uitgeverijen dit bagger vinden. Dan ben ik gejost. Op grote schaal gejost.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    KyloRen schreef:
    Word alsjeblieft weer beter. En dat wens ik niet alleen voor jezelf, maar vooral ook voor ons want je bent een dramaqueen en ugh ik kan er even niet meer tegen.

    Hé, zo voel ik me ook op het moment. :'D Dat gevoel dat je krijgt wanneer je ziet dat je niet de enige bent. :')

    Kon ik maar even afstand van je nemen, zodat je me niet meer vermoeid met die je eigen problemen die je je jezelf aan doet. En dat wanneer ik terug ben je echt een veel toffer mens bent. :'D Ik zie nog steeds de goede dingen in je, maar wil ze niet meer uitspreken doordat ik zo boos word hoe jij jezelf neerhaalt en ik je daardoor helemaal niet meer goed vind. En mensen kunnen zeggen "maar", maar er is geen "maar". We weten wat de oorzaak is, maar ipv iets eraan te doen, doe jij jezelf nog het meest aan.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 12:59 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik houd van m’n bijbaan en jullie zijn allemaal ontzettend leuk maar doe ook eens wat voor mij ffs.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer je ziet dat klasgenootjes druk bezig zijn de paraveterinaire apparatuur te kennen en jij nog in je hok zit aan het verslag omdat je groepsgenoot geen fuck doet...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Rubin schreef:
    (...)
    Hé, zo voel ik me ook op het moment. :'D Dat gevoel dat je krijgt wanneer je ziet dat je niet de enige bent. :')

    Kon ik maar even afstand van je nemen, zodat je me niet meer vermoeid met die je eigen problemen die je je jezelf aan doet. En dat wanneer ik terug ben je echt een veel toffer mens bent. :'D Ik zie nog steeds de goede dingen in je, maar wil ze niet meer uitspreken doordat ik zo boos word hoe jij jezelf neerhaalt en ik je daardoor helemaal niet meer goed vind. En mensen kunnen zeggen "maar", maar er is geen "maar". We weten wat de oorzaak is, maar ipv iets eraan te doen, doe jij jezelf nog het meest aan.

    Thank god hahaha, ik voel me namelijk wel een beetje vervelend over die uitspraak, maar soms kunnen mensen gewoon even frustrerend zijn

    Zometeen even een uurtje of langer van huis weg zijn. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •