• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Regrets.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Maybe I should just quit already.

    Why do I even try to stay alive at this point? It's useless.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 13:42 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zit mijn tijd een soort van te verspillen.

    Hallo, vijf lieve shiny Dratini's. Welkom in mijn Pokéfamily <3

    /

    Echt, ik heb nog nooit in mijn leven problemen gehad met Belgen maar de mensen in deze clan zijn gewoon shit. Punt 1: zeg niet dat je een Nederlandse clan bent als je overduidelijk een Vlaamse bent. Ik ben het onderhand echt spuugzat om de hele dag gezeik aan te horen over Nederland vs België, waarbij wij Nederlanders standaard belachelijk worden gemaakt. Je hoort mij toch ook niet de godganse dag rare grappen maken over "domme" Belgen? Sterker nog, er is geen enkele Nederlander in de clan die constant twee landen met elkaar moet vergelijken want het is gewoon bullshit. En dan nog wat: als we in Discord zitten, dan snap ik dat ik een Vlaams accent te horen krijg. Duh, kunnen jullie ook niets aan doen. Maar een beetje rekening houden met het feit dat jullie af en toe woorden en uitspraken doen die wij niet meteen snappen? Nope, teveel gevraagd. Zal ook eens een keer echt op m'n Rotterdams tegen jullie beginnen, kijken of je het zelf dan nog zo leuk vind.
    (En als iemand dit gelezen heeft uit België, im so sorry, ik heb niets tegen jou, het is gewoon rant, youre a verie koel person <3)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waarom ben ik altijd afgeleid tijdens het samenvatten? dit duurt nu echt dubbel zo lang dan het eigenlijk zou duren normaal :'(


    A to the Z

    Ik had afgelopen dinsdag/woensdag al het idee dat ik deze week ongesteld zou worden. Dus ik hoopte zo dat het pas dit weekend zou komen en volgens mij is dat nu het geval. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.


    Physics is awesome

    Jughead is zo cute


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oké.
    I’m not playing anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Plan vandaag:

    1. Naar Walmart wandelen
    2. Brunchen
    3. Studeren
    4. IJshockey 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wel eten en dan huilen of niet eten en probably weer onderuit gaan, hmpf. Don’t know what i want anymore. Don’t know how to handle myself anymore. Need help but can’f get what i need. Literally slowly dying and everyone is just wachting me, starve to death.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 14:56 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik snap het niet. Ik snap het gewoon oprecht niet. Ik doe de hele dag lang al ontzettend hard mijn best om het te snappen en dit is hoogstwaarschijnlijk voor het eerst in mijn leven dat ik iets probeer bij te houden, maar bijhouden is zo moeilijk als je naar lettertjes staart en bij god geen idee hebt wat de overweging daadwerkelijk inhoudt. Zo, zo moeilijk om goede voornemens vol te houden. Ik ben gewoon geen persoon voor goederenrecht, denk ik. Ik ben geen persoon voor wat dan ook. De concurrentie is fucking moordend en ik ben... ik. HOly shit, ik ben gedoemd om te mislukken. Hoogstwaarschijnlijk is de enige reden dat ik nu nog braaf aan het studeren ben het vooruitzicht dat je als advocaat blijkbaar mogelijk gestalkt kan worden door middel van pizza en sushi en curryworsten zonder dat je er zelf voor hoeft te betalen. Fake it till I make it en nog maar een keer lezen. Of tien. Of honderd. Of duizend. Try not to cry.


    She's imperfect but she tries

    Wow, wtf.

    // If this conversation bores you, just like... bugger off, mate.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 16:42 ]


    kindness is never a burden.

    It would be nice for once to not feel alone.


    Dare schreef:
    It would be nice for once to not feel alone.

    I’m afraid i can’t change the feeling, but don’t forget i’m always here for you, that i love you and i won’t forget you. And i won’t leave you. Even i don’t know you well.



    Feel the love

    //
    I chose for this by deciding that i won’t eat even i didn’t eat for like six days and im still angry because of my body. I feel so damn weak. Can someone please tell me it isn’t my fault because i’m so fucking ill and messed up that i’m thinking this is the only way i can survive?


    //
    Waarom houd ik zoveel van Skins, im such an idiot, but i love it so damn much.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 17:39 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zette mijn vriend zijn tv aan en nu zit ik met Nederlandse kutmuziek opgescheept omdat hij niet uit gaat en niet zapt


    There are poems inside of you that paper can't handle