• Nummero 2! Klaag lekker verder iedereen.

    Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    R3HAB schreef:
    Ok I need like advice/help lol c;

    Wat gebruiken jullie om te zwemmen als je on je period bent?


    Ik heb eigenlijk nog nooit tampons gebruikt, dus ik zorg altijd dat ik gewoon een maandverband in/aan heb en als je gaat zwemmen stopt het bloeden vanzelf dus dat doe ik. Ik zwem wel in natuurwater dus daar valt het altijd niet zo heel erg op als je nog een paar druppels bloed verliest, ik kan me voorstellen dat deze tactiek niet werkt in een zwembad.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    R3HAB schreef:
    Ok I need like advice/help lol c;

    Wat gebruiken jullie om te zwemmen als je on je period bent?

    Ik gebruik gewoon tampons. Ik doe een nieuwe in voor het zwemmen en ook vaak na het zwemmen(je bloed niet in het water, maar de tampon neemt vaak wel water op)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mag ook weer sinds vandaag. Ik kon het al merken aan m'n huid en m'n pijnlijke borsten, maar dan is het altijd nog weer de vraag hoe lang het dan duurt voordat het echt zover is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zou allang moeten menstrueren!

    Ik had echt superveel honger op random tijden in de week voor m'n ongesteldheid en vanavond begin ik dan eindelijk.
    Nu ben ik alleen bang dat mijn lichaam met die honger zich voorbereidde op een baarmoederexplosie oid, dus ik durf mijn ogen morgen niet open te doen :') help


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    10 dagen eerder ongesteld wat een feest


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jongens (meiden) ik denk dat mijn laatste uur heeft geslagen. Ik lig al 4u wakker door de krampen en ben misselijk. VAARWEL VREDE WERELD!

    Nee, maar echt. Iemand help. Ik ben moe, ik wil slapen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik ben er net weer vanaf maar het was echt een vreemde dit keer. Veel lichter dan normaal en ook 2 dagen korter dan normaal. Ik klaag niet hoor maar ik was dus wel de hele tijd bang dat het opeens toch nog zou komen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik ben er net weer vanaf maar het was echt een vreemde dit keer. Veel lichter dan normaal en ook 2 dagen korter dan normaal. Ik klaag niet hoor maar ik was dus wel de hele tijd bang dat het opeens toch nog zou komen.


    Dat heb ik ook eens gehad, 1-2 dagen een heel klein beetje terwijl ik normaal van die super heftige menstruaties heb. Was je gestrest o.i.d.? Dat was bij mij de factor (inclusief de stress tijdens de lichte menstruatie, lol)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oké ff serieus is dit normaal
    Ik ben al jaren rond de 26/27/28e ongesteld, met hier en daar eens een uitzondering. In ieder geval altijd aan het eind van de maand.
    Nu is het de laatste maanden ineens - 20e, 16e, 13e.
    Is het normaal dat het ineens omgegooid wordt? Idk vind het niet zo tof eigenlijk. M'n hele lijf is van slag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    Oké ff serieus is dit normaal
    Ik ben al jaren rond de 26/27/28e ongesteld, met hier en daar eens een uitzondering. In ieder geval altijd aan het eind van de maand.
    Nu is het de laatste maanden ineens - 20e, 16e, 13e.
    Is het normaal dat het ineens omgegooid wordt? Idk vind het niet zo tof eigenlijk. M'n hele lijf is van slag.


    Exact dit heb ik ook sinds de lente dit jaar. Idk of het normaal is, voor mij is er qua situatie ook niks veranderd t.o.v. vorig jaar


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Pinguino schreef:
    Oké ff serieus is dit normaal
    Ik ben al jaren rond de 26/27/28e ongesteld, met hier en daar eens een uitzondering. In ieder geval altijd aan het eind van de maand.
    Nu is het de laatste maanden ineens - 20e, 16e, 13e.
    Is het normaal dat het ineens omgegooid wordt? Idk vind het niet zo tof eigenlijk. M'n hele lijf is van slag.


    Nou ja, er zit al met al 4 weken tussen de eerste dag dat je ongesteld bent en de volgende keer. En gezien de maanden over het algemeen 30/31 dagen hebben, is het niet raar dat het af en toe wat schommelt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2018 - 20:53 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MT :Y)

    Meanwhile ben ik nog steeds in heaven dat ik niet meer ongesteld word door mn spiraaltje. (cat)


    The truth is out there.

    Evergarden schreef:
    Meanwhile ben ik nog steeds in heaven dat ik niet meer ongesteld word door mn spiraaltje. (cat)


    Ik wenste dat ik dat had, helaas was mijn spiraaltje niet goed gezet en was aan het verzakken.. Erg pijnlijke ervaring en daardoor niet meer aangedurfd het terug te laten plaatsen.