• Nummero 2! Klaag lekker verder iedereen.

    Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iemand hier trouwens bekend met tampon applicators? Want ik wil ze uit proberen vanwege dat nog wel eens wacht met een tampon inbrengen totdat mijn ongesteld echt op gang is gekomen en mijn handen dan vies worden. Dus ik dacht misschien is een applicator dan een uitkomst, vandaar dat ik het vraag.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat heb ook een hele tijd gehad, maar nu ben ik er toch wel van overtuigd dat ze handig zijn.


    Nein danke. Ik houd het bij mijn ouder vertrouwde always. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er hier iemand die ook permanent de pil doorslikt? Schijnbaar is het gezond om op z'n minst twee keer per jaar ongesteld te zijn, maar fuck dat. :']

    Ik ga binnenkort een spiraaltje laten zetten, hopelijk word ik dan ook gewoon niet meer ongesteld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Is er hier iemand die ook permanent de pil doorslikt? Schijnbaar is het gezond om op z'n minst twee keer per jaar ongesteld te zijn, maar fuck dat. :']

    Ik ga binnenkort een spiraaltje laten zetten, hopelijk word ik dan ook gewoon niet meer ongesteld.

    Ik denk dat dat een fabeltje is, volgens mij is je stopweek ongesteldheid namelijk een beetje "nep" en daarmee dus onnodig. Je hebt namelijk toch vrijwel geen cyclus meer.

    Wat voor spiraaltje ga je laten zetten?


    From these ashes, I will rise

    Hebben jullie ook dat het soms lijkt alsof het over is en dat er dan opeens toch nog een soort extra komt? Ik heb dat bijna altijd en dat is super vervelend.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat een fabeltje is, volgens mij is je stopweek ongesteldheid namelijk een beetje "nep" en daarmee dus onnodig. Je hebt namelijk toch vrijwel geen cyclus meer.

    Wat voor spiraaltje ga je laten zetten?

    Een gynacoloog zei dat een keer, maar ik neem het dus ook niet al te serieus.

    Ik denk een Mirena, aangezien ik best hormonen kan handelen maar ze plaatselijk beter zijn dan door je hele lichaam.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Prim schreef:
    Hebben jullie ook dat het soms lijkt alsof het over is en dat er dan opeens toch nog een soort extra komt? Ik heb dat bijna altijd en dat is super vervelend.

    Jep, dat je dan maar dagen extra met maandverband rondloopt, omdat er opeens nog wat kan komen. Heel herkenbaar :')

    Nym schreef:
    (...)
    Een gynacoloog zei dat een keer, maar ik neem het dus ook niet al te serieus.

    Ik denk een Mirena, aangezien ik best hormonen kan handelen maar ze plaatselijk beter zijn dan door je hele lichaam.

    Ohja, dat heb ik inderdaad ook gelezen. Heeft toch wat minder bijwerkingen en zo hoef je niet elke dag te slikken ^^


    From these ashes, I will rise

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat heb ook een hele tijd gehad, maar nu ben ik er toch wel van overtuigd dat ze handig zijn.


    ik gebruik tampons echt al vanaf m'n eerste keer ongesteld zijn. Verder gebruik ik altijd tampons en maandverband tegelijkertijd en de laatste 1-2 dagen meestal alleen maandverband. Ik ben het een volle week (': en ik mag komend weekend weer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vronsky schreef:
    (...)

    ik gebruik tampons echt al vanaf m'n eerste keer ongesteld zijn. Verder gebruik ik altijd tampons en maandverband tegelijkertijd en de laatste 1-2 dagen meestal alleen maandverband. Ik ben het een volle week (': en ik mag komend weekend weer.


    Toevallig ook ooit eens tampon applicators geprobeerd? Ik gebruik ook tampons en maandverband tegelijkertijd, mocht ik niet op tijd bij een wc kunnen zijn dan kan het maandverband het nog opvangen.

    Ja, ik de laatste dag. Dan is het zo weinig, maar het komt toch nog dus ik kan dan nog niet zonder en het is vaak zo irritant.


    Physics is awesome

    Ik heb een nieuwe challenge Guys, een tampon verwisselen in een toilet waar het licht de hele tijd knippert zodat je a) helemaal gek wordt en B) de helft van de tijd niks ziet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik heb een nieuwe challenge Guys, een tampon verwisselen in een toilet waar het licht de hele tijd knippert zodat je a) helemaal gek wordt en B) de helft van de tijd niks ziet


    Challenge accepted, ik denk dat me dat wel zou lukken.


    Physics is awesome

    Nym schreef:
    Is er hier iemand die ook permanent de pil doorslikt? Schijnbaar is het gezond om op z'n minst twee keer per jaar ongesteld te zijn, maar fuck dat. :']

    Ik ga binnenkort een spiraaltje laten zetten, hopelijk word ik dan ook gewoon niet meer ongesteld.


    Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar dat pakte niet goed voor me uit. Ik bleek de oestrogeen op te slaan en mijn bovenbenen explodeerden (2 maten en 15kg verder)
    Toen overgestapt op de prikpil en toen ik daar mee stopte omdat mijn gewicht bijna verdubbeld was ben ik 2 jaar niet meer ongesteld geworden zonder dingen in te nemen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ben gelukkig nog niet ongesteld! :D

    Ok I need like advice/help lol c;

    Wat gebruiken jullie om te zwemmen als je on je period bent?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    AroonCat schreef:
    (...)

    Dat heb ik een hele tijd gedaan, maar dat pakte niet goed voor me uit. Ik bleek de oestrogeen op te slaan en mijn bovenbenen explodeerden (2 maten en 15kg verder)
    Toen overgestapt op de prikpil en toen ik daar mee stopte omdat mijn gewicht bijna verdubbeld was ben ik 2 jaar niet meer ongesteld geworden zonder dingen in te nemen.


    Balen dat je zo'n nare ervaring hebt gehad 😕 Aangezien het zo erg verschilt per persoon hoop ik niet dat zoiets mij ook overkomt, alle mensen om me heen hebben juist erg positieve ervaringen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."