• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | Her room | With Malin and Swedish models | Outfit

    “Ik denk dat jij geen idee hebt in wie hij werkelijk is.” zei Malin plotseling, iets wat Celeste wel wist te verassen, of het was vooral de toon waarop de jongedame haar woorden had uitgesproken. Celeste had zelf niet echt door gehad dat ze iets verkeerds had gezegd, maar de manier waarop Malin plots tegen haar sprak moest er op wijzen dat ze dat wel had gedaan. Celeste ging hier echter niet op in, want wat kon ze zeggen? Ze kon inderdaad niet zeggen dat ze Tanner echt goed kende, maar ze kende hem goed genoeg om te weten dat hij niet haar type was en dat ze hem dus ook niet beter hoefde te leren kennen.
    ”Ik mag hem, Les, heel erg graag,” zei Malin terwijl ze richting de brandtrap liepen. "Nu heb ik drank nodig," voegde Malin er nog mompelend aan toe, maar Celeste was al stil blijven staan. 'Als je liever naar hem toe gaat, dan doe je dat toch,' Celeste haar woorden kwamen er gemener uit dan de bedoeling was. 'Ik bedoel, het is oké, ik vermaak mezelf wel,' voegde ze er stilletjes aan toe. Celeste wou helemaal niet dat Malin ging, naar wie zou ze dan moeten gaan. Plotseling leek Celeste zich te realiseren dat ze helemaal niet zoveel vrienden had als ze dacht, alle andere mensen noemde je eerder bekenden ofzoiets. Ze had Valentine, maar die was nu geen optie, ze had Lichelle ooit gehad, maar die had ze ook weg gejaagd, dan was er Roman nog, maar ze wist echt niet wat ze daar momenteel mee moest en als laatst was er Malin nog. Malin die helemaal niks verkeerds gedaan had en die Celeste nu echt wel nodig had, maar ze kon gewoon niet de juiste woorden vinden om het de blondine te laten weten. 'Het doet er oprecht niet toe als je Tanner boven mij verkiest nu, ik ben momenteel toch niet echt gezellig. Dus als je naar hem toe wilt, dan is dat oké hoor.' ging Celeste verder, ze wist niet waarom ze Malin nu gaan het vertellen was dat ze kon gaan, het was nog niet altijd wat Celeste wou. Een beetje onwennig prutste ze dan ook aan de rits van haar vest, ze had zich in tijden niet zo verloren gevoeld.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.



    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker





    Ik schrok wel lichtjes van Parkers reacite, in een fractie van een seconde zat ik op zijn schoot en had hij zijn gezicht verstopt in mijn shirt. Dit gebeurde dus niet bij mijn moeder... Ietswat verward sloeg ik mijn armen om Parker heen, de jongen leek er kapot van te zijn waardoor ik ook wel medelijden had met hem, Parker verdiende dit niet, hij had al genog te verwerken... "Waarom verpest ik alles?" kwam er trillerig over zijn lippen waardoor ik kort op mijn lip beet, ik voelde mijn hart in stukjes scheuren om mijn vriendje zo te zien. "Luís, Malin, Roman & Celeste, Val... I fucked up," vervolgde de jongen waardoor ik mijn hoofd zacht schudde en mijn handen naar zijn gezicht en dwong dat hij me aankeek. " Hé, rustig maar, kijk naar me." fluisterde ik hem toe. "Hey" mijn duimen wreven voorzichtig de tranen van zijn wangen af en ik glimlachte zakjes naar hem. " Je hebt fouten gemaakt, akkoord en ik ook sowieso." begon ik rustig. "Maar dit was echt niet jou fout." zei ik vastbaraden, Celeste had het aan Valentine moeten zeggen en Valentine had fucking anger issues. "Niet weggaan." Parker keek me eindelijk aan waardoor ik mijn handen naar beneden liet zakken. Ik knipperde een paar keer en keek de jongen in zijn donkere poelen aan, pure angst was te zien. "Als ik iets stoms uit haal of je kwets, ram me dan alsjeblieft in elkaar of neem je wraak maar laat me alsjeblieft niet vallen?" smeekte hij waardoor ik mijn handen door zijn haren haalde. "Beloofd." zei ik rustig tegen de jongen en drukte mijn lippen op die van hem waarna ik hem weer aankeek. "Ik schop nog liever je kont dan je zoiets aan te doen, beloofd." ik drukte ene geruststellende kus op mijn voorhoofd en omhelfde hem even tot ik wist dat hij gecalmeerd was. Mijn vader had me verlaten en ik bijna mijn moeder... Ik wist hoezeer het deed en Parker hij was de enige waarbij ik op z'n minst mezelf durfde te zijn, me openstellen voor hem.
    "Parker, je bent nooit alleen hoor je me. Ik ebn er voor je en Tanner, Roman en dat zijn er enkele die ik nog maar opsom."

    Mijn mobiel ging even af, al had ik nu geen tijd om deze te beantwoorden gezien Parker nu veel belangerijker was voor me.


    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 21:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    ''Jij bent zo'n slechte invloed voor me hé.'' zei ze en ik hou onschuldig mijn handen omhoog. 'Ik heb geen idee waar je het over hebt.' weet ik zo onschuldig mogelijk te zeggen, maar de grijns die mijn lippen weer opkrullen verraad me meteen. Ik volg haar naar het bankje en neem plaats naast haar, waarna ik even opkijk naar de lucht.
    ''Wilde je straks ook nog uit gaan of dat niet meer?'' Ik kijk naar haar. Daar had ik eigenlijk niet over nagedacht, het was aan het begin van de avond niet eens aan de orde. Maar momenteel klonk dit wel heel goed, even weg van het hotel. Daarom knik ik ook na een kort moment. 'Dat klinkt eigenlijk wel heel goed,' zeg ik en glimlach. 'Hou je me wel een beetje in de gaten?' weet ik plagend te brengen. Het was bekend dat ik een beetje te impulsief was op het gebied van drank en weet ik veel allemaal, mocht ik niet in een geweldige mood zijn. Ik hoor dan zacht mijn telefoon gaan en kijk naar het berichtje.
    To: Tanner
    Buiten, achter het hotel. Scarlett is er ook btw


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste & Tanner • Outfit •

          "Als je liever naar hem toe gaat, dan doe je dat toch.”
    De gemene ondertoon waar Celeste haar woorden naar me toe smeet zorgde ervoor dat ik bevroren in de deur naar buiten bleef staan. “Ik bedoel, het is oké, ik vermaak me wel.” Het was de stilte die in de woorden van deze toevoeging lag die ervoor zorgde dat ik me omdraaide, terug naar binnen toe en de deur dicht liet vallen. Heel even keek naar de brunette, nam haar van top tot teen op en concludeerde dat ik haar absoluut niet alleen zou laten. Hoe graag ik ook bij Tanner wilde zijn, hij was weggelopen en ik wist niet eens goed waarom. Daarbij had mijn vriendin me nodig en zat het dan totaal niet in mijn aard om weg te gaan.
          ”Het doet er oprecht niet toe als je Tanner boven mij verkiest nu, ik ben momenteel toch niet echt gezellig. Dus als je naar hem toe wilt, dan is dat oké hoor.”
    Voor heel even had ik haar willen geloven; had ik blindelings aan willen nemen dat ze me niet nodig had. Echter vertelde haar houding me totaal iets anders en merkte ik dat op door de onwennige manier waarmee ze aan het plukken was. “Ik zou een waardeloze vriendin zijn als ik je nu alleen laat,” zeg ik en doorbreek hiermee de stilte die er even tussen ons heerste. “Al helemaal voor een jongen,” voeg ik er aan toe. Heel even blik in de hal in, maar er was geen enkele spoor meer te zien van wie dan ook en reik dan met mijn hand naar Celeste haar arm om er een zacht kneepje in te geven. “Tanner komt later wel, hij.. hij had vast z’n reden. Nu gaan wij op het dak drinken, praten en drinken en… drinken?” Een subtiele grijns krult zich op mijn lippen, hopende dat ze alsnog mee ging. Ondertussen trilt mijn mobiel en sta ik mezelf voor een paar korte tellen toe het bericht te lezen en te reageren. Ik glimlach door het berichtje van Tanner, maar voel tegelijkertijd het gevoel van eerder weer even omhoog kruipen.
          ”Naar boven dan?” Met een schuine blik kijk ik weer naar Celeste en stop mijn mobiel weg zodra ik een vlug antwoord heb verzonden.

          To: Tanner.
    Dankje.
    Waarom ging je weg? X.



    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 21:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman • outfit

    Scalett had hem ervan beschuldigd dat hij een slechte invloed was voor haar - waarop Roman zijn handen onschuldig de lucht in hield. 'Ik heb geen idee waar je het over hebt.' De grijns op zijn gezicht verraadde hem en ze grinnikte, waarna ze naar het flesje wees. ''Druk die nou maar tegen je gezicht aan.'' zei ze grijnzend, waarna ze naar het bankje was gelopen. Roman nam plaats naast haar en ze had hem gevraagd of hij nog uit wilde gaan later vanavond.
          'Dat klinkt eigenlijk wel heel goed. Hou je me wel een beetje in de gaten?' vroeg hij plagend, waarop ze met haar ogen rolde en haar hoofd lachend schudde.
          ''Ik denk dat jij mij eerder in de gaten moet houden.'' zei ze grijnzend. ''Ik kan niks beloven.'' Ze had wel zin om weg te gaan, vooral omdat ze al de hele dag in het hotel zat. En als Roman dan mee ging.. dan kwam dat goed uit. Ze rekte zich eens uit en nam een wat comfortabelere positie aan op het bankje, met haar benen onder zich gevouwen. ''Dan moet ik alleen nog wel omkleden.'' Maar dat kon later ook, of ze nu een kwartier later weg gingen of niet, dat maakte dan ook weinig uit in haar ogen. Ze moesten nu toch wachten tot Tanner er was.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || hotel garden | Newt

    Ik sluit kort mijn ogen als ik de handen van Newt door mijn haar voel gaan. Het doet niet veel om de destructieve gedachten die door mee heen gaan de kop in te drukken, maar het is in elk geval beter dan hier alleen zitten grienen.
    "Beloofd." Ik knik zachtjes, tevreden met dit antwoord. Ik kan alleen maar hopen dat ik nooit dom genoeg ben om Newt ook voor paal te zetten zoals ik met mijn vorige partners had gedaan. Het is niet iets waar ik op uit ben, maar tot nu toe gebeurde het elke keer gewoon. "Ik schop nog liever je kont dan je zoiets aan te doen, beloofd." Een schamel lachje rolt over mijn lippen bij het beeld dat ik van Newt een trap in mijn hol krijg. Bij de kus op mijn voorhoofd voel ik een zucht ontsnappen en ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de knuffel die ik daaropvolgend krijg. Ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik Malin heb aangedaan wat ik haar heb aangedaan... maar ik heb er zoveel voor in de plaats gekregen. Ik laat mijn hoofd rusten tegen de borstkas van Newt en probeer me te focussen op zijn hartslag. De eerste keer dat ik dat gedaan had was een viertal maanden geleden, toen we er zo stevig tegenaan gegaan waren dat ik te uitgeput was om recht te staan en me aan kleden. Tegen alle regels in brachten we toen de nacht door met elkaar; ik was als een blok in slaap gevallen en hij raakte waarschijnlijk niet onder me vandaan.
    "Parker, je bent nooit alleen hoor je me. Ik ben er voor je en Tanner, Roman en dat zijn er enkele die ik nog maar opsom."
    Ik kijk voorzichtig op naar mijn vriendje terwijl ik de woorden tot me laat doordringen. Hij heeft gelijk, maar daarom vind ik het niet minder lullig van mezelf dat ik anderen gekwetst heb. Bovendien is de vraag nog maar hoe lang ik Roman nog tot mijn vrienden mag rekenen, als ik inderdaad zijn relatie met Celeste verprutst heb.
    "Ik ben blij dat ik jullie heb," mompel ik dan, besloten om me te proberen richten op wat ik nu wel heb en niet wat ik al kwijt weten te spelen heb.
    Voorzichtig neem ik de kin van Newt tussen mijn wijsvinger en duim en breng zijn gezicht langzaam dichter tegen het mijne, zodat ik mijn lippen kort op de zijne kan drukken. Net op dat moment word ik iets gewaar in zijn broekzak.
    "Is dat een bericht of heb je een speeltje in je broek zitten?" vraag ik hem, in een poging mezelf wat op te vrolijken. De ondeugd in mijn ogen blijft echter afwezig en wat ik nu vooral merk is dat ik doodop ben. Ik ga recht staan en overweeg even om Newt naar boven toe te dragen maar ik ben vrij zeker dat ik dan op een klap kan rekenen.
    "Filmpje kijken op de kamer?" stel ik voor terwijl ik hem netjes op z'n voeten zet.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Roman & Scarlett

    Ik kijk ongeduldig op mijn telefoon en schrik even als ik denk een berichtje van Roman te hebben, maar het van Gracie blijkt te zijn. Ik had kunnen weten dat ze het niet zomaar voorbij zou laten gaan. Daar is ten eerste veel te nieuwsgierig voor en ten tweede maakt ze zich veel te snel zorgen. Maar het siert haar en ik kan me haar niet anders inbeelden. Met een drukkend schuldgevoel typ ik snel terug.
    TO: Gracie
    Niet jou schult. No worry's, ok? X

    Zodra het verzonden is krijg ik ook een smsje van Roman binnen en sta ik recht om hem en Scarlett even blij te gaan maken. Buiten het hotel moet ik even zoeken maar al snel herken ik de bovenkant van Roman's hoofd en loop snel de trappen af.
    "Had iemand een pizza besteld?" vraag ik, droogjes. Ik kijk even om me heen om er zeker van te zijn dat er geen leerkrachten in de buurt zijn alvorens de joint uit mijn broekzak te halen. Roman's idee kon op geen beter moment gekomen zijn, want ik snak er momenteel zelf ook naar om een beetje luchtiger in het hoofd te worden. Ik rommel nog wat in mijn zakken en kan mezelf wel voor het hoofd slaan.
    "Fuck. Aansteker?" vraag ik aan mijn beide klasgenoten. Niet slecht bedoeld naar Roman en Scarlett toe, maar eigenlijk was ik liever bij Gracie geweest nu - dan wel zonder die botte tang erbij. Als ik er met haar eentje gerookt heb dan kunnen we vaak uren krom liggen van het lachen zonder dat er echt iets grappigs gezegd werd en het zijn momenten waar ik altijd naar uit kijken. Bij de herinnering aan hoe ik onlangs nog chocolade cake in haar gezicht gesmeerd had tijdens één van onze tripjes verschijnt een onnozele grijns op mijn gezicht. Er is maar één persoon die me altijd moeiteloos weet op te beuren, en dat is zij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | Her room | With Malin and Swedish models | Outfit

    “Ik zou een waardeloze vriendin zijn als ik je nu alleen laat,” zei Malin, woorden die Celeste al duidelijk maakten dat Malin haar nu niet alleen ging laten, want Malin was geen waardeloze vriendin. Malin was een hele goede vriendin en Celeste wist niet waarom ze zo iemand als Malin verdiende. In vergelijking tot de jongedame was Celeste echt een heel slecht persoon. “Al helemaal voor een jongen,” voegde Malin aan haar woorden toe, Celeste glimlachte klein naar Malin. Vriendschap was belangrijker dan jongens, het was iets wat Celeste zich zelf ook altijd al had verteld, maar dan toch had ze haar vriendschap met Valentine nu verpest voor -inderdaad - een jongen.
    “Tanner komt later wel, hij.. hij had vast z’n reden. Nu gaan wij op het dak drinken, praten en drinken en… drinken?” zei Malin vervolgens, waarna nu een oprechte glimlach op Celeste haar lippen verscheel. 'Malin, je bent oprecht echt geweldig,' zei Celeste tegen haar vriendin, waarna ze nu ook door de deur naar buiten toe liep. De koele buitenlucht zorgde ervoor dat de haren op haar armen meteen recht overeind stonden. Misschien had ze toch een dikker vest aan moeten trekken of een jas. Het was de hele dag zo warm geweest, maar de temperatuur was nu echt een paar graden gedaald. ”Naar boven dan?” vroeg Malin. Celeste knikte kort, waarna ze de brandtrap beklom de hen leidde naar het dak van het hotel. Pas toen ze echt boven op het gebouw stond liet ze haar blik over de omgeving glijden. 'Wow,' mompelde Celeste een beetje verstomd. Het hotel was niet het hoogste gebouw ooit, maar toch hadden ze hier een redelijk goed uitzicht over de omgeving.
    Nadat Celeste voor een paar seconden om zich heen had gekeken liet ze zich uiteindelijk op de grond zakken. 'Dus, Malin...' begon ze waarna ze kort naar de blondine keek. 'Wat is dit ding tussen jou en Tanner nou precies?' vroeg ze de jongedame, sinds ze niet over haar eigen gevoelens wou praten en ze ergens toch wel benieuwd was wat er aan de hand was met haar en de jongen die hen net was ontvlucht. Terwijl Celeste wachtte op Malin haar antwoord pakte ze een flesje drank uit de zak van haar vest en draaide de dop eraf. 'Ik weet dat ik niet altijd bepaald aardig voor hem ben, maar als je hem leuk vind enzo... dan suport ik dat volledig.' voegde Celeste er aan toe, om Malin te laten weten dat ze haar echt kon vertellen hoe ze zich voelde over Tanner. Natuurlijk was Tanner niet Celeste haar eerste keuze voor Malin geweest, maar uiteindelijk ging het er om dat Malin zich goed bij hem voelde en als ze dat deed wie was Celeste dan om ze uit elkaar te trekken?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    Ze rolde met haar ogen maar moest toch lachen. ''Ik denk dat jij mij eerder in de gaten moet houden.'' zei ze grijnzend en ietwat geamuseerd haal ik mijn wenkbrauw op. ''Ik kan niks beloven.'' Ik knik tevreden en lach. 'Goed genoeg.' grijns ik. 'If I'm going down, you're going down with me tho.' zeg ik nog waarschuwend en knipoog snel.
    ''Dan moet ik alleen nog wel omkleden.'' Ik knik. 'Same,' zeg ik en net op dat moment hoor ik een andere bekende stem. Eindelijk, the good stuff is here. "Had iemand een pizza besteld?" vraagt hij droogjes en ik steek mijn hand wat op. 'Right here, extra groen.' zeg ik met een lichte grijns op mijn lippen gekruld. "Fuck. Aansteker?" vraagt hij dan en ik knik. 'Got ya,' zeg ik en vis een aansteker uit mijn zak waar ook mijn sigaretten zitten. Ik neem de joint van hem over en steek hem aan, waarna ik een diepe hijs neem. Ik knik goedkeurend en geef hem door. 'Dat had ik wel even nodig.' zeg ik rustig en leun mijn hoofd wat naar achter terwijl ik mijn ogen sluit.


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste & Tanner • Outfit •

    ”Malin je bent oprecht geweldig.”
    Een zacht lachje rolt over mijn lippen heen. “Ik heb zo mijn momenten,” reageer ik en duw de deur naar buiten verder open zodat we beide de koelte van de avond in stappen. Na een korte knik op mijn vraag of we naar boven gaan, klimmen we gauw via de brandtrap omhoog, het dak op. Net als Celeste laat ook ik mijn blik rond glijden over het uitzicht wat ons aangeboden wordt. De zachte ‘Wow,’ die vanuit de brunette langs me klinkt, beaam ik door een glimlach over mijn lippen heen te laten glijden. Wellicht dat het Hotel niet een van de hoogste gebouwen was die er bestond, was hij wel de hoogste in deze omgeving, waardoor het uitzicht net zo prachtig was. Opnieuw voel ik een lichte teleurstelling door me heen glijden, maar sta nu niet direct toe daar gehoor aan te geven
          ”Dus Malin…” zegt Celeste, alvorens ik haar voorbeeld gevolgd heb door me op het dak te laten zakken. Met een licht opgetrokken wenkbrauw kijk ik mijn beste vriendin aan, nieuwsgierig naar het gegeven waarom het onderwerp plotseling naar mij gedraaid lijkt te zijn. “Wat is dit ding tussen jou en Tanner nou precies?” Op dat moment ben ik mezelf even dankbaar dat ik het kleine flesje drank, wat ik ondertussen uit mijn zak had gevist, nog niet open en aan mijn lippen geplaatst had. Ik durfde er een flink bedrag voor neer te leggen dat ik dan vermoedelijk gestikt was in de eerste beste slok die ik had genomen, vanwege de verrassing die deze vraag bedroeg. Ik had hem totaal niet aan zien komen. “Ding tussen mij en Tanner?” Roze blossen kleuren mijn wangen licht en ik ben blij dat deze nu iets minder gauw opvallen doordat de avond allang was aangebroken.
          ”Ik weet dat ik niet altijd bepaald aardig voor hem ben, maar als je hem leuk vind enzo... dan suport ik dat volledig.”
    Heel even glimlach ik naar haar, terwijl een bedenkelijke frons al gauw op mijn gezicht verschijnt, waarna ik zacht op mijn onderlip bijt. Behendig laat ik het kleine flesje drank ondertussen een keer door mijn vingers heen rollen. “Zoals ik eerder al aangaf mag ik hem graag,” reageer ik en voel op dat zelfde moment mijn mobiel trillen, waar ik nog niet direct op besluit te reageren. De verwarde gevoelens die de afgelopen weken in mijn binnenste hadden rondgedoold ontwarde de laatste dagen steeds sneller, alsof ze ineens hadden ondervonden welke kant ze in moesten wijzen. Eerlijk toegeven waren Parker zijn laatste woorden tegen mij degene geweest die me aan het denken gezet hadden; ook al stond dat totaal los van mijn gedachten over hem (Parker) nu.
          ”Misschien mag ik hem wel iets meer dan alleen graag..” hoor ik mezelf dan mompelend zeggen en laat mijn blik kort naar Celeste schieten. “De laatste tijd ben ik, denk ik, ook niet graag zonder hem… Dat klinkt hopeloos hé?” Een zachte lach verlaat mijn mond, waarna ik mijn flesje open draai. “Ik weet alleen nog niet zo goed hoe of wat.. Ik bedoel , ik weet het van mezelf maar net en Tanner.. Ik weet niet...” Heel even pers ik mijn lippen op elkaar als ik me realiseer dat ik ditmaal hardop uitgesproken had dat er de laatste tijd voor mij meer aan de hand was richting Tanner. Zonder schroom plaats ik mede daardoor het kleine flesje aan mijn lippen en druk moeiteloos de helft achterover. Heel even trekt er een zure uitdrukking over mijn gezicht heen als de flinke percentage aan alcohol me subtiel in mijn gezicht mept.
          “God, wat is deze sterk.” Schaamteloos smak ik een keer met mijn lippen en kijk dan opnieuw naar Celeste. Mezelf afvragende wat haar gedachten nu zouden zijn. Ik weet dat zij en Tanner elkaar alles behalve liggen, maar het doet me veel te weten dat ze me desondanks wel steunt. In afwachting van mijn beste vriendin haar reactie lees ik vlug het binnengekomen bericht van eerder en stuur er op dit moment nog probleemloos een terug,

          To: Tanner.
    I do worry.. Weet je het zeker? X.



    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 19:39 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman & Tanner • outfit

    'Goed genoeg. If I'm going down, you're going down with me tho.' zei hij knipogend, waardoor ze zachtjes lachte. Mocht hij willen. Alhoewel, Scarlett had niet echt een rem meer als ze alcohol op had - en al helemaal niet als ze van te voren geblowd had.. maar dat was niet iets waar ze zich druk om zou maken. Ze wilde gewoon genieten. Roman zei dat hij ook nog om moest kleden, waarna ze onderbroken werden door een bekende stem. 'Had iemand een pizza besteld?' vroeg Tanner aan hen. 'Right here, extra groen.' Ze grinnikte zachtjes om Roman en schudde haar hoofd eens. Ze haalde haar hand opnieuw door haar haren terwijl ze toe keek hoe Roman een aansteker uit zijn zak haalde en de joint aan stak. Hij nam een diepe hijs en ze nam meteen de joint aan - geen geduld hebbende om nog langer te wachten. Ze nam een hijs en blies langzaam de rook uit, waarna ze even grinnikte en de joint de kant van Tanner op stak.
          'Dat had ik wel even nodig.' Ze keek om naar Roman en grijnsde eens. ''Anders ik wel.'' Ze zuchtte eens en rekte zich ietsjes uit. ''Alleen mis ik nu nog een fles wodka.'' Haar blik viel op Tanner die nog naast het bankje stond. ''Wil je zitten?'' vroeg ze aan Tanner. Er was dan geen plek voor drie man op het bankje maar als Tanner graag wilde zitten dan zou ze wel op Roman zijn schoot kruipen - wat hij vast niet erg zou vinden.. en anders was dat niet haar probleem.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | On the roof | With Malin | Outfit

    Celeste had door dat ze misschien een beetje te snel dronk toen ze haar eerste flesje alweer aan de kant schoof voordat Malin een reactie had kunnen geven op Celeste haar vraag. Misschien was het ook maar goed, want Celeste had het vermoeden dat Malin vroeg of laat ook wel over haar situatie zou willen hebben en Celeste wist dat ze dat nooit sober zou kunnen vertellen. Tenminste, ze zou niet zeggen wat ze wou zeggen als ze volledig nuchter was, pas wanneer Celeste wat op had wisten de emoties echt bij de jongedame omhoog te komen. “Ding tussen mij en Tanner?” had Malin nog geprobeerd, maar natuurlijk was het voor Celeste wel duidelijk genoeg dat Malin steeds meer naar de tweelingbroer van haar ex toe was getrokken. Iets wat Celeste zelf toch wel een beetje vreemd leek, maar nogmaals ze was hier nu niet om oordelen te trekken over haar beste vriendin.
    “Zoals ik eerder al aangaf mag ik hem graag,” begon Malin uiteindelijk, terwijl Celeste de dop van het tweede flesje wat ze in haar zak had geduwd alweer er af draaide. ”Misschien mag ik hem wel iets meer dan alleen graag..” Een kleine glimlach verscheen op Celeste haar lippen toen ze deze woorden van Malin hoorde, want zelf al was het Tanner, ze was oprecht blij voor haar vriendin. Na alles wat er met Parker was gebeurd, gunde ze Malin oprecht het beste. Ze wist best hoe zwaar het moest zijn om te horen dat je vriendje vreemd was gegaan, ze was daar zelf geweest en dat van Roman was slechts één keer geweest. Dus met Parker had het nog zwaarder moeten vallen. Wat Celeste dan niet helemaal kon begrijpen was, hoe je je ex moest vergeten, als je een groot deel van je tijd spendeerde met iemand met een vrij identiek gezicht. Celeste had gedacht dat dat het alleen maar lastiger zou maken, maar Malin leek er best goed mee om te kunnen gaan. “De laatste tijd ben ik, denk ik, ook niet graag zonder hem… Dat klinkt hopeloos hé?” zei Malin, waarna er een lachje over de lippen van de blondine rolde, waarna ook Celeste een zachte lach liet horen. 'Misschien een beetje, maar wel lief hopeloos,' zei Celeste.
    “Ik weet alleen nog niet zo goed hoe of wat.. Ik bedoel , ik weet het van mezelf maar net en Tanner.. Ik weet niet...” ging Malin nog verder, waarna Celeste kort knikte. 'Ik ken Tanner niet zo goed natuurlijk, maar ik denk dat hij je wel leuk vind,' verzekerde Celeste Malin, maar ja zoals ze al zei ze kende Tanner helemaal niet zo goed dus wist niet hoe iemand leuk vinden er bij hem uitzag. Ze wist dat Tanner heel anders naar Malin keek dan dat hij naar haar keek, maar ja dat lag ook aan andere dingen. 'In ieder geval meen ik het serieus, als hij jou goed laten voelen dan sta ik daar achter,' zei Celeste, waarna ze naar Malin glimlachte, zelfs als het betekende dat ze maar eens wat aardiger voor Tanner moest zijn, dat zou ze voor Malin echt wel over hebben.
    Op hetzelfde moment dat Malin een half flesje drank achterover sloeg deed Celeste hetzelfde, maar wat in haar flesje zat was slechts wat wijn dus de zure uitdrukking die op Malin haar gezicht te zien was was niet bij Celeste terug te vinden. Wel schoot Celeste in de lach toen ze Malin haar woorden hoorde. “God, wat is deze sterk.” had de jongedame gesproken. 'Hmm, dan kan ik die ook wel gebruiken,' mompelde Celeste.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 20:34 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Roman & Scarlett

    Tot mijn grote opluchting blijkt dat Roman wel een vuurtje bij zich heeft. Een beetje ongeduldig kijk ik toe hoe hij de joint aan steekt en er een trekje van neemt. Meestal heb ik niet in de gaten hoeveel trek ik heb in wat wiet tot de geur ervan me tegemoet komt. Toch geef ik eerst Scarlett de kans om ook een hijs te nemen; dames eerst, niet?
    "Dat had ik wel even nodig," verklaart de Latino. Ik hoor mezelf snuiven, al is het meer omdat ik het met hem eens ben dan wat anders.
    ''Anders ik wel," beaamt Scarlett. Wel, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die hierin zijn toevlucht zoekt én dat ik niet in m'n eentje miserabel hoef te zitten wezen. Ik neem de joint over van de blauwogige brunette en inhaleer diep.
    ''Wil je zitten?'' vraagt ze me. Ik schud mijn hoofd en laat me gewoon op de grond zakken, mijn benen gespreid en languit.
    "Meer plek," verklaar ik. Ik laat mijn blik even van Scarlett naar Roman glijden en merk dan op dat zijn gezicht er behoorlijk toegetakeld uit ziet. "Valentine?" vraag ik, waarschijnlijk helemaal overbodig. "Waarom schreeuwde Parker zo?" ontglipt het me dan, niet in staat mijn nieuwsgierigheid te bedwingen.
    Ik merk dat ik opnieuw een berichtje krijg en geef eerst de joint terug door aan Roman, alvorens het ding uit mijn zak te halen. Als vanzelf kruipen mijn mondhoeken een beetje omhoog.
    TO: Gracie
    Hoezo zau het jou schult zijn dan? Vertel me dat eens. Jij bnet nog zoeter dan koekjes. X

    Het zint me helemaal niet hoe Malin dit zo persoonlijk genomen heeft. Dat was helemaal niet mijn bedoeling. Het is allemaal de schuld van Celeste en haar gemene rotkop.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 21:07 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste & Tanner • Outfit •

    ”Ik ken Tanner niet zo goed natuurlijk, maar ik denk dat hij je wel leuk vind,” reageert Celeste nadat ze al twee flesjes achterover heeft geslagen. De zekerheid in haar stem doet me goed. Ondanks alles durft ze wel positief te kijken naar Tanner, ook al kwam dat meer doordat het nu direct in verband met mij stond. Toch was me de vage bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht niet ontgaan en kon ik de gedachten erachter bijna horen. Ik besloot er echter niets op te zeggen. Het was namelijk moeilijk uitleggen hoe je verliefd kunt raken op de identieke tweelingbroer van je ex. Maar ik zag het verschil. Ik hoorde het verschil en ik voelde hem door alle lange maanden in dat ik ze beide op een geheel andere manier was gaan leren kennen.
          ”In ieder geval meen ik het serieus, als hij jou goed laten voelen dan sta ik daar achter,” vervolgt de brunette ongestoord, waarna ze nog een flesje openmaakt en ik de mijne in mijn keel leeg giet, alvorens ook een nieuwe te pakken. “Dankje, Les, ik weet dat jij en hij… nouja, het botert niet en dan ben ik blij dat je toch achter me staat.” Een glimlach krult op mijn lippen en ik moet even zachtjes lachen als ze mompelt mijn drankje te kunnen gebruiken.
          “Maargoed, voor ik überhaupt een stap durf te zetten heb ik er nog wel een paar van deze nodig,” Veelzeggend houd ik mijn flesje omhoog en knik kort alvorens hem aan mijn lippen te zetten terwijl mijn mobiel opnieuw weer trilt. “Dan komt een afwijzing waarschijnlijk ook iets minder hard aan.” Ik betwijfelde echter of ik het überhaupt wel aan zou kunnen. De onverwachte breuk met Parker had mijn zelfvertrouwen een lelijke tik gegeven en ik was te bang om Tanner kwijt te raken als ik zou zeggen wat ik nu voor hem was gaan voelen.
          Bij het lezen van Tanner zijn bericht duiken er echter opnieuw blossen op mijn wangen. Het waren dit soort kleine dingetjes die ik zo van hem waardeerde, hoe onschuldig misschien ook. Met een kleine glimlach bijt ik op mijn onderlip terwijl ik vlug een berichtje terug stuur.

          To: Tanner.
    Ik heb geen idee wat er mis ging, of waar het mis ging.. Je was zo vrolijk bij binnenkomst en toen je wegging.. je keek niet blij.
    Soms een beetje zuur. X.

    Ps: Je bent de liefste. Xx.


    Eens het berichtje verzonden is richt ik mijn blik weer op Celeste en doe opnieuw een grabbel naar een nieuw flesje terwijl ik voorzichtig de juiste vraag aan haar stel. “Gaat het weer een beetje?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    Scarlett nam bijna meteen de joint van me over, duidelijk zo ongeduldig als ik normaal was. ''Anders ik wel.'' Zei ze na mijn laatste woorden en ze zuchtte even. ''Alleen mis ik nu nog een fles wodka.'' Ik knik. 'Ik heb op zich een fles boven staan, maar ik ben veel te lui om die te gaan halen.' zeg ik, mijn ogen nog alijd gesloten.''Wil je zitten?'' vroeg ze aan Tanner en ik kijk toe hoe de jongen op de grond voor ons plaats neemt. "Meer plek," verklaart hij en ik knik lichtjes. True true..
    Ik zie hem naar me kijken en ik haal mijn wenkbrauw wat op. Zat er iets op mijn gezicht? "Valentine?" vraagt hij me. Oh ja, dat zat er op mijn gezicht. Ik knik weer. 'Wie anders dan die complete malloot.' mompel ik. "Waarom schreeuwde Parker zo?" Ik zucht en wacht tot hij een hijs heeft genomen, waarna ik de joint weer overneem. 'Omdat zogenaamde vriend Valentine het nodig vond om te zeggen dat iedereen hem haat. Van mij, tot Malin, en tot jou.' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Alleen daarvoor had ik hem al een stoot moeten geven, maar Parker was me al voor.'


    El Diablo.