• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Solmeron • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Rasalghul • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Sombre • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Taeralsahfer • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Taeralsahfer • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prince Charming • Wheeler • 1.5
    David 'Newt' Newton Chamberlain • Trouble • Wheeler • 1.6

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 21:46 ]


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | On the roof | With Malin | Outfit

    Celeste had duidelijk niet helemaal de juiste flesjes uit de mini-bar gehaald, want het meeste van wat in haar zak zat waren flesjes wijn. 12% en dan een paar keer, dat ging niet bepaald snel, vooral als je al aardig wat alcohol gewend was deed het nog niet direct erg veel voor Celeste. Ze stalde de flesjes dan ook voor zich uit en bekeek de etiketten om te kijken waar het meeste in zat. “Dankje, Les, ik weet dat jij en hij… nouja, het botert niet en dan ben ik blij dat je toch achter me staat.” zei Malin ondertussen, Celeste keek weer kort op naar de jongedame en glimlachte. 'Natuurlijk, je bent mijn beste vriendin, ik gun je het beste,' zei Celeste, bovendien wist Celeste nu hoe het was als je beste vriend je vlam niet waardeerde, zwaar kut, en daar hoefde ze Malin ook niet door heen te duwen. Celeste zou gewoon iets meer haar best moeten doen om aardig te zijn voor Tanner.
    “Maar goed, voor ik überhaupt een stap durf te zetten heb ik er nog wel een paar van deze nodig,” zei Malin vervolgens. “Dan komt een afwijzing waarschijnlijk ook iets minder hard aan.” Celeste schudde lichtelijk haar hoofd toen Malin dit zei. 'Als hij je afwijst is hij wel oprecht een loser, iemand zoals jou wijs je niet af.' zei Celeste, terwijl ze even voorover reikte en haar hand geruststellend op Malin haar knie neer legde.
    Vervolgens ging pakte ze een flesje uit haar kleine rijtje, het flesje waarvan ze wist dat er de meeste alcohol inzat. In de tussentijd leek Malin voor even weer opgenomen te zijn door haar telefoon, maar Celeste sloeg er niet heel veel acht op, zolang de jongedame nog normaal met haar kon praten en niet echt vastgeplakt zat aan het apparaat was het goed.
    “Gaat het weer een beetje?” was de vraag die Malin Celeste uiteindelijk vroeg, normaal gesproken had Celeste waarschijnlijk al snel geantwoord met dat het wel ging zodat ze andere onderwerpen kon vermijden. Nu sloeg ze de helft van haar nieuwe flesje achterover voordat ze een eerlijk antwoord gaf. 'Ik voel me wel iets beter dan eerder, maar voel me nog steeds kut,' zei Celeste terwijl ze haar ogen kort ten hemel sloeg. 'Ik weet niet wat ik moet doen, ik kan zo Roman en Valentine beide kwijt raken of één van beide en dat is al erg genoeg.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste & Tanner • Outfit •

    ”Als hij je afwijst is hij wel oprecht een loser, iemand zoals jou wijs je niet af,” reageerde Celeste haast resoluut. Een zachte lach weerklinkt en ik woel losjes een keer door mijn lange lokken heen. “Jij bent bevooroordeeld,” zeg ik dan met een lichte plagende ondertoon, doelend op het feit dat ze mijn beste vriendin is. Misschien had ze echter een punt, maar ik durfde op dit moment nog geen enkel risico te lopen. Voor hetzelfde geld zette hij het op een rennen. De gedachten eraan alleen al liet me de inhoud van het flesje in mijn hand achterover gooien, waarna ik het dopje erop terug draaide en hem bij de andere lege flesjes plaatste.
          ”'Ik voel me wel iets beter dan eerder, maar voel me nog steeds kut,” reageert de brunette dan, als antwoord op mijn vraag of het inmiddels als weer een beetje ging. Ik wist niet precies wat de oorzaak van het hele gedoe was, maar ik had Celeste nog nooit zo aangedaan gezien. Zelfs niet na het gebeuren met Roman. “Ik weet niet wat ik moet doen, ik kan zo Roman en Valentine beide kwijt raken of één van beide en dat is al erg genoeg.” Een meelevende trek glijdt kort over mijn gezicht heen terwijl ik naar mijn beste vriendin kijk. Het was bijna een onmogelijke keuze om te maken zonder dat er problemen waren, laat staan hoe het nu voor haar moest zijn nu er ruzie was.
          ”Misschien is Valentine op dit moment het belangrijkste?” breng ik uit. “Ik kan me ergens niet voorstellen dat Roman je dit kwalijk kan nemen, hij weet dat Val je beste vriend is,” ga ik verder en plaats vervolgens mijn beide handen om de grond zodat ik iets naar achteren kan leunen terwijl ik mijn knieën iets optrek. “Val kan nooit zolang boos blijven dat hij je niet meer wil zien, en anders is hij oprecht een loser.” Met een kleine, bemoedigende glimlach kijk ik naar Celeste, waarna ik mijn blik kort op de hemel boven ons richt.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman & Tanner • outfit

    'Ik heb op zich een fles boven staan, maar ik ben veel te lui om die te gaan halen.' Scarlett rolde lachend met haar ogen om de woorden van Roman. Zelf was ze ook te lui om nog naar boven te gaan voor die fles. Ze had aan Tanner gevraagd of hij wilde zitten maar de jongen nam plaats op de grond. 'Meer plek.' verklaarde hij, waardoor ze een wenkbrauw op trok. Ze zweeg er echter over, het laatste wat ze nu wilde was Tanner wegjagen en dat hij dan ervandoor zou gaan met de joint.. dan hadden ze alsnog niks.
          'Valentine?' Scarlett keek op naar Tanner maar ze verplaatste haar blik al snel naar Roman. Het had er eerder op geleken dat hij er niet over wilde praten dus ze was wel benieuwd naar zijn reactie. 'Wie anders dan die complete malloot.' Ze kon een grinnik niet onderdrukken. Eigenlijk snapte ze niet helemaal waarom iedereen nu zo'n groot probleem had met Valentine maar dat zou vast wel aan haar liggen. 'Waarom schreeuwde Parker zo?' Geschreeuw? Goh, wat had ze wel niet gemist. 'Omdat zogenaamde vriend Valentine het nodig vond om te zeggen dat iedereen hem haat. Van mij, tot Malin, en tot jou. Alleen daarvoor had ik hem al een stoot moeten geven, maar Parker was me al voor.'
          Scarlett begon te grinniken en ze schudde haar hoofd eens. ''En dan zeggen ze dat meiden drama maken.'' mompelde ze hoofdschuddend. ''Mannen..'' Ze nam de joint weer over van Roman zodra hij een hijs had genomen en ze nam er zelf ook een hijs van. Ze blies de rook langzaam uit en zuchtte tevreden, waarna ze de joint weer overhandigde aan Tanner.
          ''Kunnen jullie je ook nog gedragen of zit dat er niet meer in?'' vroeg ze met een speelse grijns op haar gezicht aan Roman.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Roman & Scarlett

    "Omdat zogenaamde vriend Valentine het nodig vond om te zeggen dat iedereen hem haat. Van mij, tot Malin, en tot jou. Alleen daarvoor had ik hem al een stoot moeten geven, maar Parker was me al voor." Ik trek een wenkbrauw op bij het horen van Roman's verhaal. Ik weet niet waar Valentine die informatie vandaan haalt, en ik weet niet waarom hij de behoefte had zulke woorden in het rond te slingeren maar ik kan me wel inbeelden dat het er bij Parker behoorlijk moet ingehakt hebben. Natuurlijk hebben we af en toe onze problemen maar ik weet dat als het er echt op aan komt ik altijd bij hem terecht kan voor hulp en hij altijd z'n best zal doen die te bieden - andersom net hetzelfde.
    "Malin is niet blij met hem, maar haten is wel veel gezegd," mompel ik. Wie kan het haar verwijten? Hij is maanden aan een stuk vreemd gegaan en heeft haar op de koop toe ook nog eens voor diegene laten vallen. Het is een wonder dat ze zijn naam nog kan horen.
    "En dan zeggen ze dat meiden drama maken. Mannen..'' zucht Scarlett terwijl ze de joint van Roman weer overneemt. Ik trek een quasi verontwaardigde blik en leg mijn hand op mijn borstkast om het plaatje af te maken.
    "Ikke?" breng ik verrast uit, waarna ik hevig mijn hoofd schud. "Ik ben een engeltje," zeg ik vastberaden. Ondanks mijn eigen kleine crisis net ben ik de laatste die aan taferelen als wat er ook mag plaatsgevonden hebben tussen Roman, mijn broer en Valentine deel zal nemen - behalve die keer dat ik Parker's neus bijna brak maar dat zat er al lang aan te komen. Gretig neem ik de joint van de brunette weer over en geef er een flinke sleur aan. Ik heb al beter spul gehad, dus ik hoop maar dat het zijn effect niet zal missen.
    Als ik zie met wat voor grijns Scarlett Roman aan zit te kijken besluit ik me maar met mijn telefoon bezig te houden. Ik weet niet wat er gaande is tussen die twee maar het is duidelijk dat ze zijn aandacht moet hebben, en niet die van mij. Story of my life - al zit ik er in dit geval niet op te wachten. Wat daar van komt zijn mijn zaken niet, en is al helemaal mijn probleem niet.
    TO: Gracie
    Laat het me alsjebliefd niet letterlijk zeggen, Gracie. Ik spreek neit graag sleht over een adner.
    Lief? Lief?! Dang it, en ik dacht dat je met me omhing omdat je me zo vrezelijk knap vint. #sad
    No kisses 4 u :-(

    Ik neem nog een trekje en laat de sigaret dan opnieuw rond gaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | On the roof | With Malin | Outfit

    “Jij bent bevooroordeeld,” zei Malin, toen Celeste de jongedame vertelde dat Tanner een loser zou zijn zou hij Malin wel afwijzen, een lach rolde over Celeste haar lippen heen. 'Wat, bevoordeeld,' zei Celeste quasi verbaasd. 'Ik ben niet bevoordeeld, ik spreek alleen de waarheid,' giechelde de jongedame, duidelijk een beetje onder de invloed van de hoeveelheid alcohol die ze inmiddels naar binnen had gewerkt.
    Na deze woorden waren de twee verder gegaan over Celeste haar probleempje met haar jongens, maar misschien zou Celeste Malin eerst alles moeten vertellen voordat ze de blondine liet oordelen. Celeste had niet alleen Valentine niet verteld over Roman, maar ook tegenover Malin had ze niet bepaald veel losgelaten over Roman. Ze had het bij Malin niet zozeer achtergelaten, maar ze had de jongedame ook niet kunnen vertellen hoe ze zich over Roman voelde. Roman had het wel verteld aan Parker, en ze meende ook dat Newt het wist, maar toch had Celeste het aan zo weinig mogelijk mensen willen vertellen. Deels omdat ze niet wou dat Valentine het wist, wat hij nu dus wel deed, maar ook voor een groot deel omdat ze het gewoon heel raar voor zich zelf vond lijken. Voor Roman was het gewoon weer iets beginnen met een ex, maar Celeste vond het voor zichzelf toch anders liggen. Zij ging terug naar de jongen die vreemd was gegaan en dat paste niet binnen alles wat ze eerder altijd tegen en over andere mensen had gezegd. Wanneer ze hetzelfde bij andere mensen zag gebeuren had ze altijd gezegd hoe dom ze het wel niet vond, zelf had ze zelfs gezworen dat ze nooit meer iets met Roman te doen wou hebben en nu toch... Celeste wist eigenlijk niet hoe ze het zo ver had laten komen.
    ”Misschien is Valentine op dit moment het belangrijkste?” zei Malin uiteindelijk, terwijl Celeste een beetje nerveus aan het etiket van één van de lege flesjes aan het prutsen was. “Ik kan me ergens niet voorstellen dat Roman je dit kwalijk kan nemen, hij weet dat Val je beste vriend is,” ging Malin verder, iets waar ze waarschijnlijk wel een punt had. Waarschijnlijk begreep Roman het wel als ze de boot voorlopig even afhield om haar vriendschap met Valentine te redden. Tegelijkertijd was Celeste ook bang dat dit betekende dat Roman gewoon net zo makkelijk weer verder ging met zijn leven. Roman had een reputatie en wie zei dat hij niet gewoon doorging naar de volgende dame als Celeste hem nu niet veel kon bieden, maar misschien zou dat alleen maar laten zien wat Roman zijn werkelijke intenties waren. Als hij niet even kon wachten dan gaf hij waarschijnlijk ook niet genoeg om haar. 'Misschien is dat wel waar, maar wat als Roman dan doorgaat naar een ander meisje,' sprak Celeste dan ook haar zorgen uit. 'Ik bedoel hij staat niet voor niks bekend als een fuckboy.'
    Een zucht rolde over Celeste haar lippen heen terwijl ze even een blik op haar telefoon wierp in de hoop dat Valentine haar toch een berichtje had gestuurd om haar te laten weten dat hij was afgekoeld zodat ze even konden praten, maar er was nog altijd geen gehoor van de jongen. Celeste dacht er over na haar beste vriend zelf een bericht te sturen, maar ze wou niet te opdringerig over komen. “Val kan nooit zolang boos blijven dat hij je niet meer wil zien, en anders is hij oprecht een loser.” zei Malin, echter wist Celeste niet of Malin hier gelijk had. Hij was net behoorlijk boos geweest en na wat hij tegen haar gezegd had wist ze niet of het echt nog wel iets werd. 'Ik weet het niet Malin,' mompelde Celeste terwijl ze nu het etiket van één van de flesjes aftrok. 'Hij was echt heel erg boos en ik weet gewoon niet hoe ik dit nog goed ga maken.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    "Malin is niet blij met hem, maar haten is wel veel gezegd," mompelt Tanner en ik knik lichtjes. Scarlett begon naast me te grinniken, met een opgetrokken wenkbrauw en lichte geamuseerde grijns kijk ik dan ook haar kant op. Momenteel voelde alles amusant, wat ik wel kon gebruiken. ''En dan zeggen ze dat meiden drama maken.'' mompelde ze hoofdschuddend. ''Mannen..'' Ik pruil even en laat haar de joint tussen mijn vingers stelen. ''Kunnen jullie je ook nog gedragen of zit dat er niet meer in?'' vroeg ze met een speelse grijns op haar gezicht. "Ikke?" brengt Tanner verrast uit. "Ik ben een engeltje," vervolgt hij vastberaden. Licht haal ik mijn schouders op. 'Ik was nog vrij onschuldig,' klaag ik zacht en kijk dan weer voor me uit.
    'Ik gedraag me altijd.' vervolg ik dan. Goed, iedereen weet dat dit totaal niet het geval is. Maar ik kan het proberen toch? Ergens was het niet eens een hele grote leugen, de laatste tijd gedraag ik me zeker. Ze noemen me al bijna whipped, al vraag ik me af hoe lang dat nog gaat duren. Valentine is een dramaqueen en ik weet dat Cel daar totaal niet tegen kan bij hem. Dat is waarschijnlijk ook waarom hij het doet, grotere kans van succes toch? Niet dat ik zomaar opgeef. Zeker niet.
    Ik pak de joint weer aan en neem nog een hijs, terwijl ik kort over Tanners schouder mee kijk. ''Zijn jullie al samen of wat?" vraag ik hem dan. 'Er moet hier toch wel een succesvolle lovestory zijn.' lach ik zachtjes en schud mijn hoofd, waarna ik maar gelijk nog een tweede hijs neem voor Scarlett hem weer afpakt.



    El Diablo.

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman & Tanner • outfit

    Ze had geluisterd naar de woorden van Tanner maar daarna begon ze te grinniken. 'En dan zeggen ze dat meiden drama maken. Mannen..' had ze gezegd, waarop Jordan een pruillip trok. 'Kunnen jullie je ook nog gedragen of zit dat er niet meer in?' had ze gevraagd aan de twee jongens, ook al verwachtte ze van Tanner wel dat hij zich zou gedragen en dus had ze vooral Roman aangekeken met een speelse grijns op haar gezicht.
          'Ikke? Ik ben een engeltje.' Was het antwoord van Tanner dan ook, waardoor ze zachtjes lachte. ''Dat geloof ik wel.'' zei ze wat plagerig tegen de jongen. 'Ik was nog vrij onschuldig. Ik gedraag me altijd.' klaagde Roman op zijn beurt, waardoor ze opnieuw zachtjes lachte en haar hoofd eens schudde.
          ''Jou geloof ik niet, Montana.'' Ze had de verhalen over Roman heus wel eens gehoord. Eigenlijk zag ze hem voornamelijk tijdens het sporten - daarbuiten niet erg veel - maar in hoeverre ze hem kende en dat in combinatie met de verhalen kon ze de rest al wel invullen. Tanner was ondertussen afgeleid door zijn telefoon en ze vroeg zich af met wie hij zo druk aan het appen was.
          'Zijn jullie al samen of wat? Er moet hier toch wel een succesvolle lovestory zijn.' Scarlett trok haar wenkbrauwen op maar ze kon al wel raden om wie het ging. ''Dat zou tijd worden.'' plaagde ze de jongen die op de grond zat dan ook. ''Waarom ben je niet bij haar eigenlijk?'' Ze wachtte tot Roman een tweede hijs had genomen en nam daarna de joint over, waarna ze er zelf ook een hijs van nam. Ze zuchtte eens tevreden en gaf het weer door aan Tanner. Ze kon beter niet twee hijsen tegelijk nemen, ze kon nu eenmaal minder hebben dan beide jongens en als het even kon dan was ze wel van plan om zich te gedragen vanavond.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Roman & Scarlett

    ''Zijn jullie al samen of wat? Er moet hier toch wel een succesvolle lovestory zijn." Mijn blik dwaalt naar Scarlett en net als Roman wacht ik op antwoord. Ik wist niet dat ze interesse had in iemand, maar meestal gaan onze gesprekken dan ook over brownies of hoe intens iets wel lijkt. Blijkbaar had ik de manier waarop ze net naar de Latino keek verkeerd opgevat, kan gebeuren toch?
    ''Dat zou tijd worden," beaamt de brunette. Oh, blijkbaar loopt het wel lekker dan. Ik ben blij voor haar, hopelijk heeft ze een goede jongen te pakken. Net wanneer ik haar wil vragen wanneer we deze mysterieuze cassanova te zien krijgen valt ze me in de rede. ''Waarom ben je niet bij haar eigenlijk?''
    Wacht. Wat?
    "Eh -" breng ik uit, volledig overdonderd door de kanteling die dit gesprek gemaakt heeft. Langzaam vallen de puzzelstukjes op hun plaats, in mijn gedachten. De enige persoon waar Scarlett volgens mij naar kan vragen is Gracie. Ik heb namelijk geen idee over welke andere dame het zou kunnen gaan, maar tegelijk kan ik me niet inbeelden waarom ze in hemelsnaam tot deze conclusie zijn gekomen. "Huh?" rolt er over mijn lippen, niet in staat hun denkwijze te volgen.
    "Jullie hebben het over Malin toch? Want ik kom even helemaal uit de lucht gevallen, man." Ik speel nerveus een beetje met mijn eigen vingers terwijl ik probeer te verzinnen hoe ik dit moet gaan verklaren. Malin en ik? Het zou een droom zijn die werkelijkheid wordt maar ik ben me er zeer van bewust dat Gracie me helemaal zo niet ziet. Ik voel elke laatste restant van een glimlach van mijn lippen smelten en richt mijn ogen naar de grond tussen mijn benen, hoofdschuddend.
    "We zijn gewoon goede vrienden. Gracie zal mij nooit op die manier zien... Ik bedoel; ze hield van Parker..." Daar kan ik toch niet tegenop? Dat is alsof je er zelf voor kiest om van business naar economy class te gaan op een vliegtuig en zegt dat het je helemaal niet stoort geen beenruimte te hebben en enkel smerig voedsel voorgeschoteld krijgt. "Vergeet het," mompel ik er nog achteraan. Ik heb al teveel gezegd en meer wil ik er absoluut niet over kwijt.
    Ik neem de joint eindelijk weer van de brunette aan en staar er even naar voor ik mezelf opnieuw een trekje gun. Kan niet wachten tot dat spul zijn werk doet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker



    Parker leek al een stuk rustiger te zijn dan enkele minuten geleden en liet zijn hoofd terug op mijn borstkas rusten. Rustig ademde ik in en uit en sloot even kort mijn ogen het bracht ons beiden wel tot rust na deze gebeurtenis. Mijn hand gleed nog steeds liefkozend door zijn haar heen terwijl ik even dacht hoe ik enkele maanden geleden amper de jongen kende. Ik was vast de laatste persoon die dacht ooit wat met een jongen zoals Parker te kunnen hebben en zie me hier nu zitten. Ik kon me geen moment zonder Parker aan mijn zijde meer bedenken, ook momenten zoals deze… Het is niet de eerste keer en ook niet te laatste dat wist ik ook wel en toch voelde het perfect. Parker dicht tegen me aan, wetende dat ik er altijd voor hem zal zijn en hij voor mij.
    Parker keek even op toen ik hem daar ook van verzekerde "Ik ben blij dat ik jullie heb," met deze woorden nam mij mijn kin vast en duurde het niet lang voor onze lippen zich weer herenigden met elkaar. Ik genoot dan ook van zijn nog steeds zoete en zelfs iets zoute lippen. Echter werd ons momentje iets verpest door mijn mobiel waardoor Parker zich terug terok. Een tegenpruttelend geluidje verliet dan ook mijn lippen gezien ik nog langer zijn lippen wilde genieten. "Is dat een bericht of heb je een speeltje in je broek zitten?" vroeg hij echter al iets vrolijker dan net waardoor ik even grinnikte en speels met mijn wenkbrauwen wiebelde. “Wie weet, wil je erachter komen?” vroeg ik hem onschuldig waarna ik als een bange kat mijn armen om hem heen sloeg toen Parker recht ging staan en ik dus even zweefde. Ik spartelde dan ook een klein beetje voordat ik met mijn voetjes op de grond belande "Filmpje kijken op de kamer?" vroeg hij me waardoor ik glimlachte en knikte. “Misschien een disney film ofso? Ik heb zin in iets luchtigs.” Vroeg ik Parker en nam zijn hand losjes vast waarna ik hem alvast wat meetrok naar boven. Nu haalde ik dan toch even mijn mobiel boven om te kijken wie mijn kont zo deed trillen. En natuurlijk was het mijn beste maatje Scarlett
    To Scar: Heya ,cheering up Sparkie, wbu?
    Ik had Scar soortvan verteld dat ik nu iets met Parker had al moest ze het wel geheimhouden, gezien hij nog niet lang had gebroken met Malin toen, dus wist ze ook wel wie Sparkie was zegmaar. Ik stak mijn mobiel weer weg en opende toen de deur van onze kamer, Roman was er niet, misschien was die Celeste gaan opzoeken. Ik plofte neer op ons zelfgemaakte dubbele bed en trok Parker nu op mijn schoot. “Voel je je al wat beter?” vroeg ik mijn vriendje als ik een kusje in zijn nek drukte.









    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily


    Nukkig met een natte handdoek tegen mijn lip aan zat ik op bed. Tanner was er niet en ik had ook niet veel zin om hem nu nog te zien, ondanks dat we een kamer deelden hier. Dan ging ik maar buiten slapen, opweg naar huis ofzoiets. “Fuckk.” Mopperde ik kort een hand door mijn haren halend wat had ik nu weer gedaan. Kort haalde ik mijn mobiel boven waar mijn screensaver al een foto van ik en Celesta was. We waren doen naar een neonparty gegaan en volgekliederd met fluo verf het was een geweldig feest geweest toen, eentje zonder kakroman. Geen berichten… ik snoof even en legde mijn mobiel iets wat hard op mijn nachtkasje waardoor ik nog net geen krak geluid hoorde. “ Verdomme.” Mopperde ik , een barst ofcourse. “Kakdag.” Gromde ik en veerde weer overeind waarna ik naar de badkamer toeliep en even mezelf in de spiegel bekeek. Mijn neus was al gestopt met bloeden maar mijn lip lag vreselijk open nu zag ik er zeker charmant uit. Ik spetterde nog wat water in mijn gezicht vooraleer ik besloot dat ik het hier niet langer meer zou gaan trekken dus liep ik mijn kamer uit en doolde wat op de gangen op zoek naar misschien iets van vrienden ,dus besloot ik niet Celeste maar Nolan te berichtten gezien hij de enige is die ik wel mocht die niet in deze drama verwikkeld zit. ‘To Nolan: Hey…. Wanna get out of here? Need a friend rn…’
















    HEATH GRAYSON NEWMAN

    Musicfan, In his room, With Harper




    “Jezus Christ, volgens mij ben jij de mannelijke incarnatie van de Heilige Maagd Maria,” Lachte Harper spatsich waardoor ik haar iets gekwets aankeek. “Sorry hoor dat ik geen ‘badass’ ben.” Zei ik iets gerirriteerd en bij de woorden badass haakte ik mijn vingers even als soort quote. Eindelijk ging Harper douchen en tokkelde ik wat noten uit deels gebaseerd op de liedjes van mumford en sons of the lumineers, wat uptempo al was het soms zoeken naar andere deuntjes om zelf muziek te schrijven. Na een ruim kwartier kwam Harper aangekleed welliswaar terug de kamer binnen “Over een andere kamer gesproken,” begon ze waardoor ik mijn gitaar wat neerlegde. , “ik denk dat ik liever met jou opgescheept zit dan een of andere tuthola. Met jou kan je tenminste lachen. In een positieve zin – geen zorgen.” Grijnsde ze naar me toe lichtelijk plagend al zorgde het wel ervoor dat mijn mondhokejs licht omhoog krulden. “Maar als jij weg wilt; ik hou je niet tegen.” Een lachej verliet nu ook mijn lippen. “Ik ben allang blij dat je niet gek word van mijn gitaarspel. We blijven elk gewoon in ons deel van de kamer zo gebeuren er geen rare dingen.” Zei ik schouderophalend “Is dat oké voor jou? “ met die woorden wilde ik dus zeggen dat ik Harper lang ook niet zo slecht vond.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    ''Jou geloof ik niet, Montana.'' Ik schud mijn hoofd en rol mijn ogen speels. 'Zomaar doe je zo.' mompel ik lachend, waarna ik me op Tanner richtte. Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet in bedwang houden. ''Dat zou tijd worden.'' plaagde Scarlett hem. ''Waarom ben je niet bij haar eigenlijk?'' vroeg ze hem nu ook en ik wacht af op zijn antwoord. "Eh -" brengt Tanner uit en ik haal lichtjes mijn wenkbrauwen op. "Jullie hebben het over Malin toch? Want ik kom even helemaal uit de lucht gevallen, man." ik lach zachtjes. "Over wie moeten we het anders hebben, je rechterhand?" zeg ik en grijns wat naar hem.
    "We zijn gewoon goede vrienden. Gracie zal mij nooit op die manier zien... Ik bedoel; ze hield van Parker..." Ik hou mijn hoofd wat schuin. "Vergeet het," Ik schud mijn hoofd en sta op, alleen om vervolgens naast hem plaats te nemen. Ik sla mijn arm om zijn schouders. 'Tanner, Tanner luister,' ik steel de joint weer en neem langzaam een hijs. 'Dat. Is juist een goed iets.' ik kijk naar hem en grijns. 'Ze kan je makkelijk op die manier zien, je bent precies Parker. Min het vreemdgaan en plus dit geweldige spul.' zeg ik en hou de joint omhoog. 'Oh, misschien moet ik cupido gaan spelen.' grijns ik en sta op om Malin te bellen. Ik stap op het bankje zodat hij minder goed bij mijn telefoon kwam, just in case. 'Malin,' zeg ik grijnzend als ze opneemt. 'Luister, luister. Dit is zeer belangrijk. Luister naar cupido oké?'


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Malin Gracie Newton

    ”I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    • Eighteen • Swimmer • Hotelroom, with Celeste & Tanner • Outfit •

    Zachtjes giechelde ik met Celeste mee nadat ze van mening was niet bevooroordeeld te zijn, maar enkel de waarheid te spreken. Iedereen mocht van Celeste denken wat ze wilde, ze was niet altijd even makkelijk, maar ze was mijn beste vriendin en gedroeg zich daar ook helemaal naar. Een laatste flesje alcohol geeft mijn hersenen de eerste benevelende tik en waarschuwen me dat als ik nu door blijf drinken de beneveling over zal gaan in steed meer aangeschoten geklets.
          ”Misschien is dat wel waar, maar wat als Roman dan doorgaat naar een ander meisje,” klinkt het zorgelijk vanuit Celeste. Een frons nestelt zich tussen mijn wenkbrauwen in. “Ik bedoel hij staat niet voor niks bekend als een fuckboy.” Vrijwel direct wil ik met mijn hoofd schudden. Ik wist van Roman zijn foute stap af en ik walgde er van. Helemaal nu ik zelf aan de levende lijve had ondervonden hoe het was om bedrogen te worden. Echter, Roman hield het nog enigszins schappelijk binnen de relatie, in tegenstelling tot wat Parker gedaan had. Daarbij had de jongen een flinke reputatie inderdaad, wat hem voor mij nu net zo onbetrouwbaar maakte als Parker. Als er een bittere uitdrukking over mijn gezicht heen glijdt verberg ik deze achter een nieuw flesje alcohol.
          ”Ik weet het niet Malin,” mompelt Celeste. Heel even heb ik het te doen met de brunette en wens ik te weten wat ik kon doen om haar te helpen. “Hij was echt heel erg boos en ik weet gewoon niet hoe ik dit nog goed ga maken.” Heel even staar ik bedenkelijk voor me uit, waarna ik me weer tot Celeste richt. “Misschien kan ik anders eens met hem praten?” vraag ik haar. “Als je dat niet erg vindt natuurlijk.” In afwachting van haar reactie lees ik het binnengekomen bericht op mijn mobiel. Deze doet me even fronsen, waarna ik onbewust een grinnik uitstoot en pijlsnel een reactie terug stuur.

          To: Tanner.
    Is het zo erg? Sorry, ik had het niet moeten vragen, maar.. ja.
    Natuurlijk! Oh, en vanwege je koekjes natuurlijk. Lief, knap én lekkere koekjes.
    Can I have my kisses now? Xx.


    Zodra het verzonden is wil ik net mijn mobiel weer in mijn zak steken, als deze plots afgaat ten teken dat ik gebeld wordt. Bij het zien van mijn beller kijk ik met een vragende frons naar Celeste. “Roman?” breng ik uit en neem dan op. “Malin,”klinkt het grijnzend aan de andere kant van de lijn. Een van mijn wenkbrauwen schiet de lucht in. “Hallo Roman,” begroet ik de jongen met een lichte aarzeling terug. Waarom belde hij me? “Luister, luister. Dit is zeer belangrijk. Luister naar cupido oké?” Een korte proest verlaat een tikkeltje ongelovig mijn lippen, waarbij ik twijfel of ik nu goed verstaan heb wat hij zegt. Om Celeste niet buiten te sluiten druk ik mijn wijsvinger tegen mijn lippen aan ten teken dat ze niets moet zeggen, en zet mijn telefoon op luidspreker. Ik had geen zin om in de pot met onrust te roeren die er tussen haar en de jongen nu heerste.
          ”Oké..Cupido,” zeg ik dan tegen Roman. “Ik denk dat ik luister..”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scarlett Alice Marin


    18 years • Outside • Roman & Tanner • outfit

    'Zomaar doe je zo.' had Roman lachend gemompeld, nadat hij met zijn ogen gerold had. Ze waren echter beide afgeleid door Tanner en plaagden hem wat, al was ze oprecht nieuwsgierig of het nu al wat werd tussen hem en Malin. Het was overduidelijk dat hij haar leuk vond immers. Ze had aan Tanner gevraagd waarom hij eigenlijk niet bij Malin was op het moment.
          'Eh, jullie hebben het over Malin toch? Want ik kom even helemaal uit de lucht gevallen man.' Ze grinnikte zachtjes, samen met Roman. 'Over wie moeten we het anders hebben, je rechterhand?' Ze richtte haar blik op Tanner, wachtende tot hij antwoord zou geven. 'We zijn gewoon goede vrienden. Grace zal mij nooit op die manier zien... Ik bedoel; ze hield van Parker...' Ze trok haar wenkbrauwen op en haar blik verplaatste naar Roman, die op stond.
          'Vergeet het. Tanner, Tanner luister. Dat. Is juist een goed iets.' Ze trok haar wenkbrauwen op, benieuwd naar waar Roman nu heen zou gaan. 'Ze kan je makkelijk op die manier zien, je bent precies Parker. Min het vreemdgaan en plus dit geweldige spul. Oh, misschien moet ik cupido gaan spelen.' Ze begon te lachen om Roman en schudde haar hoofd, al hield ze haar mond toen Roman op stond en zijn telefoon nam, om vervolgens op het bankje te gaan staan.
          'Malin. Luister, luister. Dit is zeer belangrijk. Luister naar cupido oké?' Scarlett begon te lachen en richtte haar blik op Tanner, ergens benieuwd of hij dit over zich heen zou laten lopen. ''Laat hem het regelen, zie het als bedankje.'' zei ze zacht tegen Tanner met een grijns. Ze werd echter afgeleid door haar eigenlijk telefoon die trilde.
    Incoming text from Newt;
    Heya, cheering up Sparkie, wbu?

    Outgoing text to Newt;
    Outside, with Roman & Tanner. Zegt dat genoeg?

    Ze grinnikte zacht en deed haar telefoon weer weg. Ze gunde het Newt wel, al hoopte ze dan maar dat ze haar maatje niet kwijt was straks.. nouja, dat regelde ze anders zelf wel. Hem kennende wist hij ook al wel dat ze aan de joints zaten als Tanner erbij was. Newt was zo'n beetje de enige die ze eigenlijk.. vrijwel alles vertelde.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || hotel garden | Newt

    “Misschien een disney film ofzo? Ik heb zin in iets luchtigs.” Ik trek een wenkbrauw op en kijk Newt ietwat geamuseerd aan terwijl ik me gewillig mee laat leiden naar onze kamer toe. Van alle films die ik verwacht had met deze jongen ooit te zullen kijken was een tekenfilm daar niet één van. Het leek me helemaal niks voor hem, en ook niet voor mezelf trouwens. Maar het is een fijne verrassing. Denk ik. Ik heb de films in elk geval nooit gezien omdat ik niet lang stil genoeg kon zitten om te weten te komen wat er gebeurde of op te vangen wat er aan de hand was. Misschien wordt het tijd dat ik er eens achter kom waarom mensen er zo dol op lijken te zijn.
    Het duurt niet lang voor we op de kamer zijn en als mijn oog valt op het potje poker dat we zo snel achter gelaten hadden voel ik het schuldgevoel weer in me opborrelen. Ik haal een hand door mijn haren en vraag me af of ik me moet verontschuldigen bij Roman, of hem gewoon met rust moet laten. Hij leek niet boos maar het is wel door mij dat hij een rammeling kreeg van Valentine.
    Voor ik echter een beslissing heb kunnen nemen word ik richting het bed getrokken, zelfs tot op Newt's schoot. Een aantal seconden voelt het vreemd, voel ik me kwetsbaarder dan ik wil op dit moment. Maar zodra ik omhoog kijk besef ik dat dat gewoon kan, dat ik me bij Newt niet sterker hoef te tonen dan ik ben.
    “Voel je je al wat beter?” fluistert hij. Zijn kusje bezorgt me kippenvel.
    "Dat komt wel," antwoord ik eerlijk. Op dit moment is er nog zoveel verwarring en twijfel. Ik kruip van zijn schoot af en ga naast hem liggen, zodat ik me tegen hem aan kan vleien. Opnieuw leg ik mijn hoofd op zijn borstkas te rusten en graai de afstandsbediening van het nachtkastje.
    "Kies jij maar een film, want ik ben echt een Disney-leek." Hopelijk snapt Newt de hint dat ik geen zin meer heb in praten, toch niet over wat net gebeurd is in elk geval. "Dat is geen dealbreaker, toch?" gooi ik er nog achteraan terwijl ik probeer om met minimale beweging mijn schoenen uit te trappen. Ik lig behoorlijk lekker en ik heb gewoon geen zin om weer het bed uit te komen. Dat dit plan niet zo strak is als ik dacht blijkt als de linker schoen de verkeerde kant uit vliegt en per ongeluk Newt op het voorhoofd raakt.
    "Oh shit, sorry!" breng ik geschrokken uit, terwijl ik mijn best doe niet in de lach te schieten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The pothead || hotel | Roman & Scarlett

    "Tanner, Tanner luister," begint Roman aan een preek. "Dat. Is juist een goed iets. Ze kan je makkelijk op die manier zien, je bent precies Parker. Min het vreemdgaan en plus dit geweldige spul." Ik ben precies Parker? Waar heeft deze dwaas het over? Veel tijd om hierbij stil te staan krijg ik echter niet want al gauw ratelt de Latino gewoon verder. "Oh, misschien moet ik cupido gaan spelen."
    Zodra ik in de gaten krijg wat hij aan het doen is is het echter al te laat en bij het horen van Malin's naam, gevolgd door Roman's vreselijke advies stokt mijn adem even in mijn keel, al is die emotie echter vluchtig.
    ''Laat hem het regelen, zie het als bedankje.'' Het zijn de woorden van Scarlett die de emmer doen overlopen: het idee dat Gracie iets is waar ik hulp bij nodig heb, terwijl ik net duidelijk zei dat het nooit wat zou worden om redenen die ze waarschijnlijk beiden dachten maar niet luidop durfden zeggen.
    "Bemoei je toch met je eigen zaken, kinderachtige macho!" snauw ik Roman toe voor ik het kan helpen. "Ik weet niet wat ik het ergste vind; mensen zoals dat achterbakse takkewijf van je die me elke dag verwijten dat ik niet slim genoeg ben of van die opgepompte jocks zoals jij die me een arme stakker vinden en het idee hebben dat ze me overal moeten bij helpen, en dat ook als enigen kunnen, zonder dat ik daar zelf een zegje in heb!" barst hetgeen wat ik al zo lang voor mezelf gehouden heb er zonder tegenhouden uit. "Laat me toch gewoon met rust! Ik heb hier helemaal niet om gevraagd!"
    Voor ik mezelf nog verder kan vernederen maak ik me uit de voeten, terug het hotel in - recht naar mijn kamer. Roman en Celeste verdienen elkaar; ze denken beiden dat ze beter zijn dan anderen en kunnen het niet laten dat onder je neus te wrijven.
    Ik gooi mijn tas op het bed en prop de weinige kleren die ik mee had er zonder opvouwen in. Ook de badkamer maak ik volledig vrij van mijn spullen, die op hun beurt in mijn tas verdwijnen. Na enkele minuten blijft er geen enkele aanwijzing over dat ik hier zou geweest zijn en zet ik mijn kap op alvorens mijn tas over mijn schouder te gooien. Als dit het idee is van een leuk klassenuitje dan ga ik liever gewoon weer naar huis toe. Ik gooi de deur achter me dicht en begeef me naar de balie, waar momenteel enkel nog een vermoeide oude man aan het werk is.
    "Ik wil uitchecken," mompel ik terwijl ik de sleutelkaart in zijn richting schuif.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 13:38 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Outside w. Scarlett ~ Outfit



    Een korte proest hoor ik aan de andere kant van de lijn en kort haal ik mijn wenkbrauw op. Dit is bloedserieus. ”Oké..Cupido,” zeg ik dan tegen Roman. “Ik denk dat ik luister..” Ik grijns lichtjes. 'Oké oké, dit is heel serieus,' begin ik maar heel veel verder kom ik niet. "Bemoei je toch met je eigen zaken, kinderachtige macho!" snauwt Tanner opeens en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik weet niet wat ik het ergste vind; mensen zoals dat achterbakse takkewijf van je die me elke dag verwijten dat ik niet slim genoeg ben of van die opgepompte jocks zoals jij die me een arme stakker vinden en het idee hebben dat ze me overal moeten bij helpen, en dat ook als enigen kunnen, zonder dat ik daar zelf een zegje in heb! Laat me toch gewoon met rust! Ik heb hier helemaal niet om gevraagd!"
    Ik kijk hem na en schud mijn hoofd, waarna ik kort met mijn ogen rol. 'Ik ben geen eens een jock,' mompel ik waarna ik Scarlett aan kijk. 'En welk takkewijf?' vraag ik haar dan. Takkewijf van mij? Wie dan. Ik kon alleen Cel bedenken maar die voldeed niet aan die beschrijving toch? Ik breng de telefoon weer naar mijn oor. 'Ik, ik ben een vreselijke cupido Malin. Dat moet ik echt bekennen. Maar dat was wel duidelijk denk ik,' mompel ik. 'Sorreh,' zeg ik vervolgens en hang dan weer op. Ik kijk naar Scarlett. 'Dus, gaan we nog steeds uit of zakken wij ook in een slachtofferrolletje?' Ik sta op. 'Ik ben zelfs bereid om de vodka te halen.'



    El Diablo.