• In het kader van positiviteit en activiteit op het forum wil ik graag het volgende in leven roepen:

    Minstens een positief ding in dit topic posten. Of het nu is dat de zon schijnt of dat je twee matchende sokken hebt kunnen vinden.

    I’ll go first: Oh, lieve chocolademelk, je bent zo lekker. Chocolademelk is mijn grote liefde en ik ben blij dat we nog een pak in de koelkast hadden staan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Yaaay, wat leuk! Veel plezier!


    Jaa, heb er ontzettend veel zin in. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik was gisteren heel blij toen ik een brief van mijn neefje en tante op de deurmat zag liggen.

    We moeten echt meer brieven (analoog) gaan schrijven!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik ben ongesteld en ik ging chocola en maandverband halen bij de plus en het meisje bij de kassa keek naar me en zei "same girl, same" GIRLPOWER YO


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben voor het eerst in 3 maanden weer terug in mijn eigen studiootje en dat is zo fijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vandaag besloten dat ik mijn haat ga verven, wat ik al heel lang wilde maar toch twijfels etc. Nu de knoop doorgehakt! (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik heb vandaag besloten dat ik mijn haat ga verven, wat ik al heel lang wilde maar toch twijfels etc. Nu de knoop doorgehakt! (:

    Oehh leuk! Welke kleur? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Oehh leuk! Welke kleur? c:


    “Hidden rainbow” maar dan alleen met groen en blauw en eventueel nog roze.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oh leuk!

    Ik heb vandaag toffe mensen ontmoet op Q en zowaar 1,5 uur hw gedaan in de vakantie. (cool)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Iemand vond mijn kledingsmaak cool en noemde me intelligent. That made my day (fish)


    No growth of the heart is ever a waste

    Vandaag om 18:00 is het eindelijk weekeind voor mij en morgen ga ik mensen meeten en vanochtend om zes uur werd ik wakker en zag ik de zonsopkomst en dat was tof!
    En daarna viel ik ook nog weer eens in slaap en toen heb ik heerlijk geslapen. Wat een positiviteit.
    Daar staat wel tegenover dat ik vandaag lang moet werken en het waarschijnlijk loeidruk wordt, want bevrijdingsdag enzo.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Alrighty, goedemorgen!
    Ik ben happy vandaag, ik heb zin in werk en ik luister P!ATD. Als dat geen hapiness is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb laatst een nieuwe broek gekocht die echt zo fijn zit en ik ga hem vandaag voor het eerst aantrekken.


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    Ik heb laatst een nieuwe broek gekocht die echt zo fijn zit en ik ga hem vandaag voor het eerst aantrekken.


    For some reason dacht ik dat er boek stond en ik was helemaal enthousiast, omdat ik dacht dat je een geweldig boek had dat zo fijn was. Ik was helemaal klaar om naar de titel te vragen.
    Het werd wel een beetje raar toen je zei dat je hem ging aantrekken tho...


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben helemaal dood, maar ik heb vakantie!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dat mijn vriend (misschien) vandaag langskomt en blijft tot Zondag!