• Morgen is het weer zover! De Mol begint ein-de-lijk. *O* Wie kijkt er mee? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    J0Y schreef:
    wow ik was zo blij toen Kelly eruit lag haha. Vond haar meteen irritant bij de doodskisten.
    En hoe vaag dat Joke ineens weg liep?

    Was zij een van de twee die €750 waard waren? Hen vond ik echt urgh.. Het kan gebeuren dat je het echt niet vindt, maar ze deden amper moeite, omg. D: Ze lagen daar maar?

    Op dat blad stond er waarschijnlijk “wandel meteen zonder iets te zeggen naar de truck achteraan die je zal brengen”. :’D


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Was zij een van de twee die €750 waard waren? Hen vond ik echt urgh.. Het kan gebeuren dat je het echt niet vindt, maar ze deden amper moeite, omg. D: Ze lagen daar maar?

    Op dat blad stond er waarschijnlijk “wandel meteen zonder iets te zeggen naar de truck achteraan die je zal brengen”. :’D


    Nee, zij was de eerste die eruit kwam (voor 250 denk ik?). Echt zo'n fanatiek typje, iedereen opjagen toen ze zochten naar de laatste 2 deelnemers :')

    En ja, ben benieuwd wat ze met haar gaan doen de volgende aflevering!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    (...)

    Het gaat dan ook om de Vlaamse versie die gewoon 'De Mol' heet. :')


    Dacht ik al hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zoveel West-Vlaams. 😂
    Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar over vorige week wil ik dit nog kwijt:

    Ik zeg echt niet snel dat ik iemand dom vind, totaal niet. Maar Jeffrey vond ik bij de opdracht tegen Joke wel... dom. “Niets vragen, gewoon schieten. Schieten. Schieten. Schieten.”, “Voor mij was het belangrijkste om samen gelijk naar de eliminatie te gaan”, wat? Terecht dat hij de schuld op zich nam voor het mislukken van de proef.
    Wat maakt het zelfs uit dat Joke iets meer voordeel zou hebben bij de eliminatie, er valt sws iemand af of je Joke nu tegenhoudt of niet. >.< Ik kan het niet helemaal goed uitleggen, maar ik vind het niet logisch hoe hij dacht. Ze hebben niets van geld en niets van pasvragen.

    Verder heb ik een voorgevoel dat Joke en Lloyd ver gaan geraken in het spel. Ik kan het natuurlijk mis hebben. Misschien liggen ze vandaag er al uit. 😛


    Ik wil een tuin vol egels

    IK BEN ZO BOOS VANWEGE DEZE AFLEVERING SKDHDIEBDUVD

    /nac

    [ bericht aangepast op 8 april 2018 - 23:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    nairobi schreef:
    IK BEN ZO BOOS VANWEGE DEZE AFLEVERING SKDHDIEBDUVD

    /nac

    SAME ASDFGHJKL


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hm, nu maken jullie me nieuwsgierig, maar niet op een positieve manier. 😶


    Ik wil een tuin vol egels

    Het was echt een grote mindfuck dat laatste. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    FUCKING HELL
    ugh
    echt
    ik had het hem/haar zo gegund om door te zijn


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ouch dat hij degene was die afviel. Maar wel goed dat het iemand was met €0? :')
    Zelf vind ik het niet zo jammer dat hij eruit ligt, maar wel omdat hij zich weer eens opofferde. Als hij niet degene zou zijn geweest die zou afvallen, is dat wel pijnlijk. Ik ben al benieuwd naar het einde, wanneer ze gaan laten weten wie er toen normaal zou afvallen. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb Lloyd gezien vandaag in Gent jongens! Er was een klein festivalletje. ^^ Alleen riep ik nogal luid 'OMG', nadat de persoon voor mij zei dat er iemand van De Mol daar liep. Dus ja, het viel nogal op en hij heeft het zelf ook gehoord hahaha. Oeps.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb Lloyd gezien vandaag in Gent jongens! Er was een klein festivalletje. ^^ Alleen riep ik nogal luid 'OMG', nadat de persoon voor mij zei dat er iemand van De Mol daar liep. Dus ja, het viel nogal op en hij heeft het zelf ook gehoord hahaha. Oeps.


    Jij gelukzak! Die kerel is echt de enige van de groep dit jaar voor wie ik enige sympathie kan opbrengen. Hahahah


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ledecky schreef:
    Ik heb Lloyd gezien vandaag in Gent jongens! Er was een klein festivalletje. ^^ Alleen riep ik nogal luid 'OMG', nadat de persoon voor mij zei dat er iemand van De Mol daar liep. Dus ja, het viel nogal op en hij heeft het zelf ook gehoord hahaha. Oeps.

    Haha, hij zal het nu wel vaker meemaken, no need to be ashamed. :'D

    Over de laatste aflevering:
    Ze brengen wel weinig geld op dit jaar..? :/
    Die opdracht met de lift was wel spannend. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Haha, hij zal het nu wel vaker meemaken, no need to be ashamed. :'D

    Over de laatste aflevering:
    Ze brengen wel weinig geld op dit jaar..? :/
    Die opdracht met de lift was wel spannend. :p


    Ik heb ook al gedacht "iedereen is de mol dit jaar hahahaha


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ik heb ook al gedacht "iedereen is de mol dit jaar hahahaha

    Echt hé, haha. Hopelijk doen ze in de volgende afleveringen wel beter, want anders is het team van dit jaar echt minder. :’)


    Ik wil een tuin vol egels