• Morgen is het weer zover! De Mol begint ein-de-lijk. *O* Wie kijkt er mee? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alles verloopt zoals ik het wil haha. Als er iemand uit moest, wilde ik echt Steve.
    Ik heb echt nog steeds geen zekerheid over wie de mol is. Iedereen maakt zich zo verdacht soms. :') Ik vind het alleen vreemd dat zo weinig mensen voor pasvragen gingen, terwijl ze niet eens wisten wat de opdracht was? Ik bedoel, op het vliegveld was het duidelijk dat er geld uit de pot ging, hier niet. Ik zou sowieso voor pasvragen gaan. Lloyd kan trouwens heel slecht liegen, onmogelijk de mol denk ik. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Alles verloopt zoals ik het wil haha. Als er iemand uit moest, wilde ik echt Steve.
    Ik heb echt nog steeds geen zekerheid over wie de mol is. Iedereen maakt zich zo verdacht soms. :') Ik vind het alleen vreemd dat zo weinig mensen voor pasvragen gingen, terwijl ze niet eens wisten wat de opdracht was? Ik bedoel, op het vliegveld was het duidelijk dat er geld uit de pot ging, hier niet. Ik zou sowieso voor pasvragen gaan. Lloyd kan trouwens heel slecht liegen, onmogelijk de mol denk ik. :')

    Ja, ik had ook meteen door dat hij loog, dus ik denk ook dat hij de mol niet is, haha. Als hij toch de mol is, is hij wel bijzonder goed lol.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Alles verloopt zoals ik het wil haha. Als er iemand uit moest, wilde ik echt Steve.
    Ik heb echt nog steeds geen zekerheid over wie de mol is. Iedereen maakt zich zo verdacht soms. :') Ik vind het alleen vreemd dat zo weinig mensen voor pasvragen gingen, terwijl ze niet eens wisten wat de opdracht was? Ik bedoel, op het vliegveld was het duidelijk dat er geld uit de pot ging, hier niet. Ik zou sowieso voor pasvragen gaan. Lloyd kan trouwens heel slecht liegen, onmogelijk de mol denk ik. :')

    Same! Ik vond Steve echt niet sympathiek tbh (‘: Ook vond ik het er een beetje over om na 25 euro al weg te rijden. I mean, één of twee vragen meer had hij echt wel kunnen blijven. Baha vond ik ook vroeg though, maar bij hem kon ik het wat beter snappen (‘:
    En ik heb ook nog geen idee wie de mol is tbh. Echt iedereen zou het kunnen zijn op dit moment. En ja! Tenzij hij expres slecht loog. Dat is ook nog een optie, maar lijkt me wel extreem moeilijk haha. Om zo goed te kunnen liegen dat je kan doen alsof je slecht liegt... idk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ja ohmygod, ik kon Steve echt niet uitstaan. Weggaan na 25 euro is gewoon laf. Ze konden 10.000 euro winnen en nemen maar 1/10 van die prijs meen naar huis, like how?
    + ik begin Pieter meer en meer te verdenken


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe grappig was die opdracht met de geiten. En ik denk niet dat Bahador de mol is, hij is té verdacht. Momenteel twijfel ik tussen Lloyd en Pascale.


    <3

    Ik denk nog steeds niet dat Lloyd 'm is. Nooit gedacht. Ik vrees dat hij de finale net niet gaat halen. Al is hij echt veruit m'n favoriet; ik ga echt triest zijn als hij eruit ligt. Ik had het Joke trouwens ook echt gegund om de finale te halen. :/
    Dat algoritme van dat groene scherm voor het rode klopt wel nog steeds. Maar volgens die redenering ligt Pascale er volgende week uit en dat geloof ik niet. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik denk nog steeds niet dat Lloyd 'm is. Nooit gedacht. Ik vrees dat hij de finale net niet gaat halen. Al is hij echt veruit m'n favoriet; ik ga echt triest zijn als hij eruit ligt. Ik had het Joke trouwens ook echt gegund om de finale te halen. :/
    Dat algoritme van dat groene scherm voor het rode klopt wel nog steeds. Maar volgens die redenering ligt Pascale er volgende week uit en dat geloof ik niet. :')


    Whut welk algoritme?
    En ik hoop ook dat Lloyd erin blijft, ik vind hem zo sympathiek!

    + Mijn mol is momenteel Pieter (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Whut welk algoritme?
    En ik hoop ook dat Lloyd erin blijft, ik vind hem zo sympathiek!

    + Mijn mol is momenteel Pieter (krul)


    Ja hé! Hij was zo grappig met z'n geit Bianca, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    J0Y schreef:
    (...)

    Whut welk algoritme?
    En ik hoop ook dat Lloyd erin blijft, ik vind hem zo sympathiek!

    + Mijn mol is momenteel Pieter (krul)


    Diegene die een groen scherm krijgt net voor diegene met het rode, vliegt er de week nadien uit. Dat klopte elke week al, echt zot! :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mathilda schreef:
    (...)

    Ja hé! Hij was zo grappig met z'n geit Bianca, haha.


    Hij deed me echt denken aan Manuella twee jaar geleden, die stuikte toen ze lama's wilde vangen haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik verdenk nog steeds Baha, maar eigenlijk vind ik dat ze allemaal zo verdacht doen (cat)


    The soul needs autumn.

    Ik weet het nog steeds niet. Iedereen zou het kunnen zijn voor mij (‘: Maar ik hoop ook echt dat Lloyd de finale haalt, ongeacht of hij de mol is of niet. Ik vind hem zo sympathiek.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ledecky schreef:
    (...)

    Diegene die een groen scherm krijgt net voor diegene met het rode, vliegt er de week nadien uit. Dat klopte elke week al, echt zot! :o


    Oh mijn god, dat ik dat nog nooit gezien heb!
    Maar pleeease, niet Lloyd :c

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 10:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat Pascale de mol is, maar Pieter of Baha zouden me niets verbazen, al ben ik eerder geneigd te denken dat het Baha niet is. Ik vrees dat Lloyd er volgende week uit zal liggen, maar ik hoop echt dat hij naar die finale gaat, want ik vind het geweldig om hem bezig te zien haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Over de aflevering van 19 april wil ik dit nog kwijt. :p

    Ik had verwacht dat Steve eruit ging liggen. Ik denk dat hij het niet meer zo graag deed en veel liever terug thuis wilde zijn bij zijn “poes”/vrouw. Ik denk dat ie daarom na €25 gewoon al voor het hotel koos. Liever comfortabel met haar op hotel dan het risico in de auto te eindigen.
    Ik zou zelfs zeggen dat ie geen moeite heeft gedaan met de eliminatieronde zodat hij eruit te liggen. :p Het is maar een gevoel.

    Ik dacht dat de programmamakers een oud iemand hadden gekozen die het vooroordeel gaat doorprikken en verbazend uit de hoek zou komen met zijn kennis of de fysieke opdrachten. Maar hij heeft zich in geen van de twee bewezen. 😆 Dat vond ik teleurstellend.

    Mijn verdachte was toen nog Pascale of Baha, maar door de opdracht met de kindjes in het pretpark, is Pascale haar verdachtheid naar 0 gedaald. x) Maar misschien mag ik daar niet te snel vanuit gaan, want de mol kan niet blijven €0 scoren, want zo maakt ie zichzelf te verdacht. Het kan ook een tactiek zijn geweest om tijd voor de andere opdrachten te verliezen.


    Nu over de laatst uitgezonden aflevering van 29 april.
    Ugh, ze moeten die filmpjes van de afvaller wat meer verbergen op de website. Het stond onder de nieuwe aflevering waardoor ik zag dat Joke in de auto zat en dus al wist dat zij ging afvallen. :’) Jammer dat ze eruit ligt. Ze deed altijd zo fel haar best. Behalve met de peper, dat was zwak, sorry. :’D Maar ze had het ook verkeerd begrepen, denk ik. Want ze zei “Dat kan ik niet faken”. Volgens mij dacht ze dat ze alsof moest doen dat de peper haar niets deed? Maar het maakte niet uit of je ervan uitschreeuwt, als het maar op was, dan was je geslaagd.
    Maar zoals ik in het begin dacht, is ze toch ver geraakt. ^^

    Die opdracht met de geiten. 😂 De roze werd naar mij genoemd, yay. :’)

    Ik vond Lloyd van het begin ook al een toffe en hoop ook dat ie in de finale zal zitten, of ie nu mol is of niet.

    Ik denk dat het Pieter of Baha zal zijn. Maar Baha is inderdaad wel opvallend verdacht.. Pieter vind ik dan weer niet zo opvallen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 19:31 ]


    Ik wil een tuin vol egels