• Morgen is het weer zover! De Mol begint ein-de-lijk. *O* Wie kijkt er mee? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NO PASCALE :((
    Meh het is de week voor de finale en ik heb nog steeds helemaal geen idee. Ugh :/ Ik gun het Lloyd wel het meest om te winnen though.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik verdenk zowel Baha als Pieter al echt super lang en nu heb ik 2/3 de kans dat ik gelijk heb hahahah
    Wel jammer dat het een finale zonder een vrouw gaat zijn maar jaaa, vond het wel erg voor Pascale zo'n lieve!


    The soul needs autumn.

    Nu Pascale eruit ligt, denk ik dat het Pieter is. Lloyd heeft echt een molgehalte van 0. Baha zou het kunnen zijn, maar ik zou het een beetje teleurstellend vinden omdat hij zo té verdacht overkomt op sommige momenten. Hij kan echt wel de mol zijn, maar ik zou Pieter een betere mol vinden :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    J0Y schreef:
    (...)

    Oh mijn god, dat ik dat nog nooit gezien heb!
    Maar pleeease, niet Lloyd :c


    HET KOPTE WEER! Omg. :')
    Gogogo Lloyd! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    HET KOPTE WEER! Omg. :')
    Gogogo Lloyd! *O*


    Eigenlijk zou dat toch moeten betekenen dat Lloyd de mol is, niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stormbreaker schreef:
    Nu Pascale eruit ligt, denk ik dat het Pieter is. Lloyd heeft echt een molgehalte van 0. Baha zou het kunnen zijn, maar ik zou het een beetje teleurstellend vinden omdat hij zo té verdacht overkomt op sommige momenten. Hij kan echt wel de mol zijn, maar ik zou Pieter een betere mol vinden :')


    JA DIT
    Als Baha de mol is ben ik echt super teleurgesteld. Hij wordt echt in die mol-rol (hehe) geduwd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou dat toch moeten betekenen dat Lloyd de mol is, niet?

    Het zou geen theorie kunnen zijn, want men kan niet weten wie er de aflevering erna afvalt. :p Maar hoezo zou het dan betekenen dat Lloyd het is?


    Ik vond Pascale in het begin niet zo leuk (door de opdracht met die kist) en niet zo goed, maar na meer afleveringen mocht ik haar wel. :p Vind het wel jammer voor haar dat ze eruit ligt. Maar het beloofd sowieso een spannende finale te worden met die drie.

    Die laatste opdracht met de kaarsjes was niet leuk. :') Het geld tikte zo snel weg. Jammer van het geld.

    Baha is te verdacht, dus ik denk toch niet dat hij het is. Ik ga anders ook mee teleurgesteld zijn. :') Ik denk Pieter de mol zal zijn en Lloyd gaat winnen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Het zou geen theorie kunnen zijn, want men kan niet weten wie er de aflevering erna afvalt. :p Maar hoezo zou het dan betekenen dat Lloyd het is?


    Ik vond Pascale in het begin niet zo leuk (door de opdracht met die kist) en niet zo goed, maar na meer afleveringen mocht ik haar wel. :p Vind het wel jammer voor haar dat ze eruit ligt. Maar het beloofd sowieso een spannende finale te worden met die drie.

    Die laatste opdracht met de kaarsjes was niet leuk. :') Het geld tikte zo snel weg. Jammer van het geld.

    Baha is te verdacht, dus ik denk toch niet dat hij het is. Ik ga anders ook mee teleurgesteld zijn. :') Ik denk Pieter de mol zal zijn en Lloyd gaat winnen.


    Lloyd kreeg vorige week een groen scherm voor Joke. Volgens het algoritme zou hij er dus uit moeten liggen, maar hij zit er nog in, omdat de mol er niet uit kan gespeeld worden?
    Het is een dunne theorie, ik weet het, maar ik ben niet slim genoeg voor de andere theorieën lolz


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Lloyd kreeg vorige week een groen scherm voor Joke. Volgens het algoritme zou hij er dus uit moeten liggen, maar hij zit er nog in, omdat de mol er niet uit kan gespeeld worden?
    Het is een dunne theorie, ik weet het, maar ik ben niet slim genoeg voor de andere theorieën lolz

    Maar dan zouden ze dus weten wie er de week erna afvalt? Ja, toch? :’D en dat kan toch niet? x’D
    En ik dacht door Melissa haar bericht dat ze zei dat het weer klopte, dat dus Pascale de vorige aflevering een groen scherm had voor Joke. :p Dus dat brengt me in de war waarom je Lloyd zei. :p Ik weet zelf niet meer wie groen scherm had voor Joke.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Maar dan zouden ze dus weten wie er de week erna afvalt? Ja, toch? :’D en dat kan toch niet? x’D
    En ik dacht door Melissa haar bericht dat ze zei dat het weer klopte, dat dus Pascale de vorige aflevering een groen scherm had voor Joke. :p Dus dat brengt me in de war waarom je Lloyd zei. :p Ik weet zelf niet meer wie groen scherm had voor Joke.


    Oké nu ben ik zelf in de war D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pascale kreeg vorige week het groene scherm voor Joke. ^^ Niet Lloyd. (:

    Maar enkel de eerste keer klopt deze theorie niet, want de eerste aflevering had Pieter een groen scherm voor de afvaller (Kelly), en was hij de week erna niet de afvaller (maar wel Channy, die een groen scherm had voor Pieter). Is hij de mol? En het kan wel degelijk echt een theorie zijn, maar dan hebben de programmamakers risico's genomen en zich telkens gebaseerd op de tweede slechtste test van die week. In de hoop dat diegene dan de slechtste zou blijven. Maar vorige week was het bizar want voor Joke bood Pascale zich vrijwillig aan zonder dat Gilles haar aanduidde. Dus dat is dan echt een gigantisch risico voor de makers, want stel dat de verkeerde zich aanbiedt. Ik vind het alleszins een leuke denkpiste! :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 0:32 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Pascale kreeg vorige week het groene scherm voor Joke. ^^ Niet Lloyd. (:

    Maar enkel de eerste keer klopt deze theorie niet, want de eerste aflevering had Pieter een groen scherm voor de afvaller (Kelly), en was hij de week erna niet de afvaller (maar wel Channy, die een groen scherm had voor Pieter). Is hij de mol? En het kan wel degelijk echt een theorie zijn, maar dan hebben de programmamakers risico's genomen en zich telkens gebaseerd op de tweede slechtste test van die week. In de hoop dat diegene dan de slechtste zou blijven. Maar vorige week was het bizar want voor Joke bood Pascale zich vrijwillig aan zonder dat Gilles haar aanduidde. Dus dat is dan echt een gigantisch risico voor de makers, want stel dat de verkeerde zich aanbiedt. Ik vind het alleszins een leuke denkpiste! :Y)


    Oh dat verklaart veel haha
    Maar ohmygod dat steunt dan inderdaad mijn theorie dat Pieter de mol is. YEAH


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    Pascale kreeg vorige week het groene scherm voor Joke. ^^ Niet Lloyd. (:

    Maar enkel de eerste keer klopt deze theorie niet, want de eerste aflevering had Pieter een groen scherm voor de afvaller (Kelly), en was hij de week erna niet de afvaller (maar wel Channy, die een groen scherm had voor Pieter). Is hij de mol? En het kan wel degelijk echt een theorie zijn, maar dan hebben de programmamakers risico's genomen en zich telkens gebaseerd op de tweede slechtste test van die week. In de hoop dat diegene dan de slechtste zou blijven. Maar vorige week was het bizar want voor Joke bood Pascale zich vrijwillig aan zonder dat Gilles haar aanduidde. Dus dat is dan echt een gigantisch risico voor de makers, want stel dat de verkeerde zich aanbiedt. Ik vind het alleszins een leuke denkpiste! :Y)

    Oh zo, dan zouden de makers idd wel een risico hebben genomen. :’D ik ben al benieuwd naar de verborgen tips die ze gaan bekendmaken. Ik heb zelf niet echt tips opgemerkt al probeerde ik er dit keer wel op te letten. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Het kan ook zijn dat ze het gewoon zo gemonteerd hebben, hé. Dat ze bijvoorbeeld wel eerst, zeg maar, Pascale hadden, dan Pieter (ik zeg maar wat) en dan Joke, maar dat ze Pieter er gewoon tussenuit geknipt hebben?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wie is het met mij eens dat sommige opdrachten echt te ingewikkeld of extreem zijn dit seizoen?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather