• Morgen is het weer zover! De Mol begint ein-de-lijk. *O* Wie kijkt er mee? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    30StoM schreef:
    Wie is het met mij eens dat sommige opdrachten echt te ingewikkeld of extreem zijn dit seizoen?


    En sommigen dan weer te makkelijk. Ik bedoel, die jenga? :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    En sommigen dan weer te makkelijk. Ik bedoel, die jenga? :')

    Ja, dat klopt inderdaad. Ze hadden beter een gulden middenweg gekozen. De 'prikkelproef' en de triatlon vond ik ook echt wel een beetje te extreem... Wat als Steve die triatlon had moeten lopen?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Eindelijk finale!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaaaaa! Finally! :)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    KNEW IT! Precies zoals ik het voorspeld had, Lloyd de winnaar en Pieter de mol.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben zo blij voor Lloyd, ik gunde het hem echt heel erg. En zo opgelucht dat Pieter de mol is en niet Baha, want Baha zou echt geen goede mol geweest zijn haha :') Ik ben echt tevreden over deze finale haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ZO BLIJ VOOR LLOYD!!! Echt zo een topkerel, die verdient het. Stiekem vind ik het nu wel jammer dat ik geen selfie gevraagd heb een paar weken terug. :')

    Ben wel teleurgesteld in mezelf, want ondanks dat ik het vandaag wel goed voorspelde, had ik dit seizoen eigenlijk geen idee wie het was? Idk, vorige twee jaar zat ik heel snel op de goede mol, maar dit jaar lette ik echt niet genoeg op. Maar nu ik scènes terug zie van vorige afleveringen valt het echt op dat Pieter de mol is... Volgende week ga ik me pas dom voelen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stormbreaker schreef:
    Ik ben zo blij voor Lloyd, ik gunde het hem echt heel erg. En zo opgelucht dat Pieter de mol is en niet Baha, want Baha zou echt geen goede mol geweest zijn haha :') Ik ben echt tevreden over deze finale haha :')

    Ja precies! Lloyd heeft dat geld zo hard verdiend, ik gunde het hem inderdaad ook heel erg. Ik vind Pieter ook echt een supermooi - hij heeft supergoed gedaan en tbh, ik had niet echt verwacht dat hij het ging zijn. Ik ben superblij met deze editie van de mol.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 7:39 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hebben jullie die aflevering gezien met alle sabotages en tips? Ik vond dat er dit jaar precies weinig tips in zaten? Ook niets met de playlists dit jaar. Die tip met de morsecode is wel overdreven, wtf.. Mijn zus was het wel opgevallen dat hij raar knipperde, maar dat het bij iemand zou opkomen dat het om morsecode ging.. Dat kan ik me moeilijk inbeelden.

    En uiteindelijk wel goed dat Jeffrey afviel bij de aflevering met de koffertjes. :'D De rest had eigenlijk geen pasvragen hoeven kopen dan, maar dat konden ze natuurlijk niet weten buiten Pieter. :'P

    En ik vind dat Pieter wel goed nagedacht heeft met de mensen in die kisten te stoppen bij de eerste opdracht. Was helemaal gegaan zoals hij verwacht had.
    Maar die foto van Lloyd in het roodkapjekostuum, lol. x'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Hebben jullie die aflevering gezien met alle sabotages en tips? Ik vond dat er dit jaar precies weinig tips in zaten? Ook niets met de playlists dit jaar. Die tip met de morsecode is wel overdreven, wtf.. Mijn zus was het wel opgevallen dat hij raar knipperde, maar dat het bij iemand zou opkomen dat het om morsecode ging.. Dat kan ik me moeilijk inbeelden.

    En uiteindelijk wel goed dat Jeffrey afviel bij de aflevering met de koffertjes. :'D De rest had eigenlijk geen pasvragen hoeven kopen dan, maar dat konden ze natuurlijk niet weten buiten Pieter. :'P

    En ik vind dat Pieter wel goed nagedacht heeft met de mensen in die kisten te stoppen bij de eerste opdracht. Was helemaal gegaan zoals hij verwacht had.
    Maar die foto van Lloyd in het roodkapjekostuum, lol. x'D


    Ik vond deze aflevering inderdaad ook minder goed dan die van de voorbije seizoenen. Maar misschien is het wel beter zo, een beetje een "echter" seizoen voor de kijkers... Verder vond ik dit jaar echt een ontzettend goede editie!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik vond Baha zijn zet met die koffertjes zo goed van hem, wauw!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik vond Baha zijn zet met die koffertjes zo goed van hem, wauw!

    Ja, daar zat ik ook zo van: wow, Baha... Je hebt de mol gemold. Ook wel straf dat Lloyd het al van episode 1 doorhad.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Orville schreef:
    (...)

    Ik vond deze aflevering inderdaad ook minder goed dan die van de voorbije seizoenen. Maar misschien is het wel beter zo, een beetje een "echter" seizoen voor de kijkers... Verder vond ik dit jaar echt een ontzettend goede editie!

    Wat bedoel je precies met echter seizoen? Dat het meer om het kijken gaat dan het zoeken naar de mol?


    Dat van Baha met de koffertjes vond ik inderdaad ook echt goed. :3 Hij en Lloyd waren verdiende finalisten, dat ze het al zo vroeg door hadden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies met echter seizoen? Dat het meer om het kijken gaat dan het zoeken naar de mol?


    Dat van Baha met de koffertjes vond ik inderdaad ook echt goed. :3 Hij en Lloyd waren verdiende finalisten, dat ze het al zo vroeg door hadden.


    Ja, dat je niet de Mol al kan doorhebben door bijvoorbeeld per ongeluk een verborgen tip in een kruiswoordraadsel te vinden. Daarom vind ik Café De Mol ook niet echt een meerwaarde, maar eerder een 'minderwaarde'...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    (...)

    Ja, dat je niet de Mol al kan doorhebben door bijvoorbeeld per ongeluk een verborgen tip in een kruiswoordraadsel te vinden. Daarom vind ik Café De Mol ook niet echt een meerwaarde, maar eerder een 'minderwaarde'...

    Ja, dat maakt het wel minder leuk als je het meteen weet door een tip die heel duidelijk naar de mol wijst. Nu moest je echt letten op de sabotages.
    Ik vond het wel leuk om de mogelijke tips en verdachte dingen die mij niet opvallen in Café De Mol wel te zien, maar dat maakte het zoeken voor de kijkers wel minder vond ik. Dat programma had van mij ook niet gehoeven.


    Ik wil een tuin vol egels