• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 maart 2018 - 11:26 ]


    Stenenlikker

    Okay fuck it, I'm just gonna so it xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    And of course my parents preferred it when I didn't have friends, wanted to kill myself daily but had good grades vs now I have good friends, am fairly happy but don't get good grades. Good to know where their priorities lie.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 22:23 ]


    kindness is never a burden.

    It feels like everything is slipping out of my control again.


    ik had me echt voorgenomen het vandaag eerlijk te vertellen, maar toen ging het gesprek niet door. Dit betekent wel een week uitstel van executie, maar ook een week langer alles verbergen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    For fucks sake.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik ooit het soort personen moet beschrijven waar ik mee omga dan zal het 'wandelende memes' zijn :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben echt niet klaar voor morgen. :/ Don't want to fail this again.

    En haha, zoals verwacht zijn haar resultaten ernstig en tegelijk is dat wel jammer dat ik gelijk heb... :| Maar oké, het ligt dus niet aan mij, maar aan haar! En niet zoals je zei dat je denkt dat het eerder aan mij ligt. Je zag enkel de goeie kant van haar, maar zij heeft problemen, ik niet. :') Ik erger me gewoon terecht aan haar. Jup.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 0:54 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb deze dagen gewoon keihard overleefd.
    I’m proud of myself.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik verzuip weer in drukte. Goed bezig Anna. Gelukkig kan ik over ongeveer acht uur mijn bed weer in en even tot rust komen.


    At the end we're all cursed

    Je weet dat je slaappatroon wel erg verknoeid is op het moment dat je huisgenoot je nog werkend in de woonkamer aantreft wanneer hij net thuiskomt van het uitgaan...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 10:41 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ok maar ik was de hele dag doodop dus uh pardon waarom werkt slaap niet? kom op zeg

    Edit: ik bied te koop aan: slapeloosheid, twee voor de prijs van één, nu met bonus zo lang wakker liggen dat je brein alle oude onzekerheden weer opgraaft (en voor de variatie een paar nieuwe, die je dacht te hebben overgeslagen)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 5:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of ik zijn dm wil openen, gezien de situatie :')


    all because i liked a girl

    Ik haat het zo erg dat ik in een huurwoning woon met een gemeenschappelijke berging, want een van die mensen heeft mijn fiets gesloopt. Normaliter vind ik lopen naar de bus geen ramp, maar niet als ik net een spier verrekt heb in mijn been..


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet zo goed meer hoe ik over je moet denken.
    Elke keer als ik je ga zien, twijfel ik erover of ik het nog wel zo leuk vindt als vroeger.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 9:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nog maar één nacht, kom op, u can do this


    i wanna die with you once or twice.