• DAVENPORT • PRIVATE • SCHOOL


    ♛ MONEY TALKS ♛


    ♚ AND I LISTEN ♚




    THE BEGINNING

    Het is maandag 20 augustus 2018: de eerste schooldag van het jaar. Alle studenten van Davenport Private School worden naar Hudson overgevlogen vanuit hun flamboyante, immense optrekjes in hun woonstad om weer een jaar onderwijs van de bovenste klasse te gaan volgen. Alle ouders/verzorgers hebben tijdens de zomervakantie een brief ontvangen met daarbij een contract. In dit contract worden de nieuwe, aangescherpte regels van de school omschreven. Iedere ouder en student dienen het contract te tekenen voordat zij terug konden keren naar Davenport om te voorkomen dat iemand ontkent op de hoogte te zijn van de nieuwe regels. Het is 09:00u en iedereen druppelt langzaam aan het schoolgebouw in om zich weer te settelen in hun slaapkamers. De lessen beginnen pas op 21 augustus zodat iedereen de tijd heeft om aan te komen en spullen uit te pakken.

    Temperatuur: ☼ 25 ºc
    Extra: Alle tassen worden bij aankomst doorzocht op alcohol, drugs of andere illegale middelen. Ook dit stond in het contract, dus de studenten kunnen hier niks tegenin brengen. 's Avonds zal er een welkomst borrel plaatsvinden. Hier mogen alle leerlingen één glas champagne drinken om te proosten op het nieuwe jaar en eigen gekozen kleding dragen.
    Graag vermelden boven een post: Naam • Leerjaar • Status • Locatie • Pratend met wie

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 19:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cassandra Nicoletta Prescott
    Senior ~ 17 Jaar ~Bow down to the Queen ~ With Midas @ his bedroom ~ Dress + Shoes




    16+ zone
    Ik loop verder zijn kamer in en sla de gordijnen dicht. Ondertussen hoor ik de deur met een harde klap achter me dicht vallen en een duivelse grijns speelt op mijn lippen. Langzaam draai ik me om. "Ik zal je eens tonen hoe langzaam ik precies kan gaan, you whore of Babylon," antwoord hij op mijn laatste woorden, waarna ik mijn ogen vernauw en een korte sarcastische lach over mijn lippen rolt. 'Bespaar me langzaam, alsof ik langer dan nodig met jou in een kamer wil zitten.' snauw ik en ik kijk toe hoe hij zijn shirt uittrekt die vervolgens op de grond beland. Het is jammer dat hij het is. Met dat rotkarakter en dat stomme accent. Het enige wat hij mee heeft zitten is een mooi koppie en een goed lichaam, niet dat hij dat ooit uit mijn mond hoort komen.
    Ik kijk toe hoe hij ook korte metten maakt met met de knopen en rits van zijn jeans waarna ik ondertussen ook mijn hakken uit trap die naast het bed belanden. Net op tijd want hij duwt me al hardhandig op bed, waardoor een lichte grom over mijn lippen rolt. Ik duw mezelf wat omhoog met mijn ellebogen en laat mijn blik op hem branden. Het duurt niet lang voor harde muziek door de kamer galmt en ik vernauw mijn ogen weer. Het werd dus zo'n avond. Niet dat het ongewoon was, meer de norm. Hij buigt zich over me heen en drukt zijn lippen stevig op de mijne. Zijn hand glijdt ondertussen onder mijn jurk en met een flinke ruk trekt hij mijn kanten slipje naar beneden. Ik trap het kleine stukje stof uit en draai ons dan in een snelle beweging om, zodat ik op zijn schoot zit. Mijn benen aan elk een kant van zijn lichaam.
    Ik trek hem omhoog aan zijn haar en druk dan mijn lippen weer hard op die van hem. Ondertussen bijt ik in zijn onderlip zodat hij zijn mond opent. Tergend langzaam beweeg ik over zijn schoot en laat mijn nagels over zijn nek gaan. Eerst als een soort waarschuwing maar dan duw ik ze wat harder tegen zijn huid. 'Fucking hick.' grom ik zachtjes.


    El Diablo.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Great Hall • & Candy


          'Dat klopt, Sinclair. Ik ben niet iedereen. Ik ben geen doll — mijn naam is Candace bloody Fairhaven en als je me nog één keer op die manier aanraakt. . .'
          Beaus kijkers vlammen, kolkend als onweersbuien die alles direct verwoesten. Zojuist heeft Candy hem simpelweg bedreigd met het wegnemen van zijn drugs — zijn reden waarom hij normaal kan functioneren. Candy heeft een fout begaan en dat zou Beau haar hardhandig in laten zien. Niemand bedreigt hem ongestraft — zelfs niet een persoon met de status als Candy.
          Wanneer de opvolger van Candy naar haar toekomt en ze een deal afsluiten, dwingt Beau zijn handen om te ontspannen en zijn vuisten te laten verdwijnen. Zelfs slaan was op dit moment niet genoeg om de boodschap over te brengen. Beau zou andere, grotere maatregelen moeten nemen.
          'Ik zou een kauwgumpje nemen, darling.'
          Beau kijkt toe hoe Candy van hem weg loopt, maar stapt dan plots naar voren om vervolgens zijn rechtse arm van achteren om haar slanke middel te slaan — zijn linkse hand klemt zich rondom haar nek, waarna hij haar tegen zich aan drukt. Vanaf een afstandje zou het er uit zien als bezitterig gedrag van een dronkenlap. Beau weet wel beter.
          'Candy, ik wilde gaan doen alsof ik je woorden zojuist niet heb gehoord — doll. Maar je begrijpt dat ik je onder controle moeten houden, niet waar?'
          Beau buigt zich langzaam naar voren en duwt zijn lippen weer tegen haar oor, waarna hij zijn heupen tegen haar achterwerk drukt. Voor even kijkt Beau omhoog, waarbij hij glimlacht naar een passerende leerkracht.
          'We gaan eens even een rustig plekje opzoeken, liefje.'
          Beau duwt zijn lippen tegen Candy's kaak aan en laat zijn hand dan zakken, waarna hij deze op haar schouder plaatst.
          'Nu, loop maar rustig mee.'
          Beau stapt van Candy weg, maar houdt zijn arm rondom haar middel zitten waardoor hij haar mee kan sturen naar een donkere gang — de muziek gedempt en weg van eventuele pottenkijkers. Daar plaatst hij haar tegen de muur aan en plaatst zijn handen plat naast haar gezicht.
          'We stoppen met de façades, Candy liefje. Luister goed — ik ben de baas hier en jij de dienaar. Mocht je me nogmaals bedreigen, ga je eraan. Oké?'
          Beau buigt zich naar voren en mompelt zachtjes fuck onder z'n adem — waarna zijn kijkers richting Candy's lippen glijden.


    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Carter Penelope Ainsworth
    The Siren

    17 y/o - savage - outfit - at the toilet - Noah

          Ik rimpelde mijn neus van concentratie terwijl ik de champagne van me af probeerde te vegen. De boosdoener stond nog naast me te dralen – niet wetend wat hij moest doen. Met een zucht kwam ik overeind waardoor ik recht in de geschokte blik van Noah keek. Zijn rode wangetjes lieten me grijnzen. “Als je me zo graag uit de kleren had willen zien, kon je dat toch ook gewoon vragen in plaats van je drankje over me heen te gooien.” Hij was nog zo onschuldig – mijn hart smolt. Bijna...
          “Nee... Dat was het niet, ik hoef je niet uit de kleren te hebben,” mompelde hij zachtjes waardoor ik grijnsde. Deze werd nog breder zodra de rest van zijn woordenstroom naar buiten kwam. “Of nee... zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel, je bent prachtig... dus ja... het is niet dat ik niet wil... maar...ja.” Ik legde gespeeld vertederd een hand op mijn hart. “Wordt het allemaal een beetje te veel voor je, lieverd,” zei ik op een sarcastische toon terwijl ik een pruillipje trok. Lang hield ik het niet vol om aardig te blijven aangezien de vloeistof vervelend begon te plakken op mijn blote huid.
          “Maar, misschien is het inderdaad wel handig als je papieren doekjes haalt,” gromde ik terwijl ik een knikje gaf in de richting van de toiletten. Gedwee deed hij wat ik van hem vroeg. Of tenminste dat was de bedoeling. “O my god,” mopperde ik. Kordaat trok ik hem mee de meidentoilet in waar een overvloed aan papieren doekjes te vinden was. Een stapel duwde ik in zijn handen alvorens ik me omdraaide en mijn donkere haren uit mijn nek haalde. Dat was immers de plek waar ik moeilijker bij kon komen. “Je mag ook de voorkant doen als je wilt,” kon ik niet laten om hem te plagen.

    sucky post, i'm sorry


    I have seen my own sun darkened

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Amara

    'Goed. Vakantie was echt geweldig, ben eerlijk gezegd nog steeds niet bijgekomen gezien we samen met Midas gisteren onze vakantie met een feest hebben afgesloten.' Ik grinnik wel zacht en schud mijn hoofd. Dan volg ik haar blik en ik zie Midas bij Candy en Beau staan. Meteen ontstaat er weer een kwaad gevoel in mijn lichaam en ik wend mijn blik af zodra Amara weer begint te praten.
          'Zo, over Midas gesproken. Ben je nog van plan hem te vergeven?'
          Ik kan het niet laten wat vermoeid met mijn ogen te rollen en ik neem een slok van het water in het champagneglas. Dan lijkt het tenminste nog een klein beetje chique en zullen mensen niet meteen denken dat ik te braaf ben mee te doen en de regels te breken. 'Weet ik niet,' antwoord ik op brommende toon. Ik heb gewoon geen zin erover na te denken. Midas wist dat Beau vreemdging, maar besloot me niets te vertellen. En hij maar glimlachen en doen alsof alles goed was als ik tegen hem over Beau begon. De klootzak. Ik kijk weer naar Amara. Ik weet dat haar relatie met Midas heel goed is, maar ze snapt niet dat hij mij gewoon ontzettend veel pijn heeft gedaan. Misschien is het te overdreven en stel ik me aan, maar Beau ging vreemd en Midas vond het nodig mij er niets over te vertellen. Schijnheilig. 'Doe nu maar niet alsof jij niet ook gekwetst zou zijn als hij dat bij jou zou doen,' kaats ik de bal al snel terug naar de brunette voor me. Ze kan me wel vertellen dat ik hem moet vergeven, maar Amara kennende zou ook zij lang nadenken en het laten bezinken. Zo lief kán ze niet zijn. 'En Beau is gewoon een klootzak,' snuif ik. 'Hij kan de pot op.' Daar gaat m'n goede humeur.

    We can't all be princesses, somebody has to clap when I go by.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Beau • Corridor • Outfit


    I saw the part of you that only when you're older —
    you will see too



          Een koude rilling maakt zijn weg langs haar ruggengraat omlaag wanneer Beau's handen zich een tweede maal meester proberen te maken over haar lichaam. Inwendig zet ze zich schrap voor wat dan ook — maar haar buitenkant blijft bitter kalm.
          ‘Candy, ik wilde gaan doen alsof ik je woorden zojuist niet heb gehoord — doll. Maar je begrijpt dat ik je onder controle moeten houden, niet waar?’
    Zijn lichaam tegen haar rug — een voorbode van de dingen die hij zou kunnen doen als hij dat zou willen. Het is geen liefkozing maar pure dreiging. Haar hartslag stijgt tezamen met het bloed dat in haar oren suist omwille van de manier waarop hij denkt met haar om te kunnen gaan.
          Wanneer de zelfgekroonde jongeman haar tussen de lichamen van andere studenten door leidt op weg naar iets meer privé. De wiet in haar handpalm is zo goed als plat tegen de tijd dat ze de duisternis bereiken waar Beau in de eerste instantie naar op zoek was.
          ‘We stoppen met de façades, Candy liefje. Luister goed — ik ben de baas hier en jij de dienaar. Mocht je me nogmaals bedreigen, ga je eraan. Oké?'
    Hij torent hoger en breder dan ooit boven haar uit — maar zijn gezicht is één grote vlek voor haar. Haar vingers trillen op haar rug, waar ze hen heeft gevouwen om te voorkomen dat ze iets doet waar ze spijt van zal krijgen — alhoewel het haar op dit moment meer dan haar wilskracht kost.
          Het lukt haar bijna om haar woede in te slikken en weg te lopen zonder kleerscheuren — tot hij een fatale misrekening maakt. Beau's vingers glijden voor een derde maal ongevraagd over haar lichaam. Ditmaal haar lippen. En zelfs haar enorme houvast aan the bigger picture is niet genoeg om haar aan wal te houden.
          Haar onbetaalbare Valentino's schieten zonder enige terughoudendheid naar voren: waar ze een ziedende trap in zijn onderbuik plaatst. Daardoor duwt ze zichzelf allicht hard tegen de muur door het ruimtegebrek — op dit moment voelt ze niets. Haar voet wordt echter snel verruild door een vuist: die ze nog steeds rondom de wiet heeft gevouwen. Zijn kaak voelt als beton tegen haar knokkels en ze hoort ze duidelijk kraken wanneer ze de stoot uitdeelt. De tranen in haar ogen nemen echter niets weg van haar ontblote tanden.
          ‘Het was geen bedreiging, Emperor — maar een waarschuwing.’
    Candy zet zichzelf schrap: klaar voor de terugslag die hij ongetwijfeld zal maken omdat het hem geen hol kan schelen dat ze een meisje is in een prachtige avondjurk en zo'n beetje half zijn lengte — want he crossed the damn line.
          ‘Ik ben niet bang voor jou,’ ze heft haar kin omhoog en schudt haar hoofd wanneer ze zijn ogen ziet. ‘Ik ben nooit bang geweest.’
    Dan laat ze haar defensieve houding vallen en spreid ze haar armen.
          ‘Sla me dan. Geef me alsjeblieft een damn goede reden om nooit meer in je ogen te kijken en iets anders te zien dan dit perverse monster.’
    Candy wendt haar blik af en knippert meerdere malen omdat ze het hem niet gunt haar te zien huilen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Corridor • & Candy


          Beau kijkt met een tevreden gezichtsuitdrukking neer op zijn kleine dealer — haar zuurstokroze lokken bezorgen hem weer een glimlach. Beau wil haar zoenen, maar weet eveneens dat Candy niet een gewoon meisje is. Beau moet nadenken, mocht hij Candy eens in zijn bed terecht wil laten komen. En dat zal gebeuren — de vraag is alleen: wanneer?
          Plotseling ziet Beau een vuur tot leven wakkeren binnen Candy's kijkers, hetgeen hij verkeerd weet te interpreteren. Voordat hij het in de gaten heeft, schiet haar knie omhoog in zijn onderbuik. Beau klapt naar adem happend dubbel. Alhoewel hij hier regelmatig mee te maken krijgt tijdens de trainingen kickboksen, is het anders om zo toegetakeld te worden zonder waarschuwing. Beau kreunt, maar daarna wordt hij hardhandig op zijn kaak geslagen. Grommend kijkt hij op, regelrecht in Candy's woeste — maar tegelijk angstige — kijkers.
          'Het was geen bedreiging, Emperor — maar een waarschuwing. Ik ben niet bang voor jou. Ik ben nooit bang geweest. Sla me dan. Geef me alsjeblieft een damn goede reden om nooit meer in je ogen te kijken en iets anders te zien dan dit perverse monster.'
          Beau geeft zichzelf een volle minuut om terug op adem te komen na de klap, tellend in gedachten. Wanneer hij omlaag kijkt richting Candy, knapt hij plots. Woedend vouwt hij zijn hand rondom Candy's keel en duwt haar tegen de muur. Beau knijpt harder en trekt Candy hard op zodat ze op haar tenen moet staan, terwijl zijn kijkers op haar gezicht staan gericht.
          Uiteindelijk zijn het de tranen in haar kijkers die hem tot bezinnen doet komen. Beau laat zijn greep verslappen en laat Candy opnieuw naar beneden zakken, waarbij hij zijn hand rondom haar keel laat liggen.
          Voordat Beau het goed en wel in de gaten heeft, is hij naar voren gevlogen — zijn lippen op die van Candy alsof zij zuurstof is die zijn longen zo nodig hebben. Beau kreunt en duwt zijn onderbuik tegen Candy, zijn erectie duidelijk merkbaar. Beau stopt na enkele seconden en trekt zich terug.
          'Godverdomme, Candy. . .'
          Beau haalt raspend adem en haalt zijn vrije hand dan even over zijn kaak. Candy heeft hem goed weten te raken.
          'Dat heeft nog nooit iemand bij me geprobeerd — jij gek, gestoord wijf. Waarom blijf je me uitdagen, hè?'


    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Noah Christopher Hamilton

    'I don't need to flirt
    I will seduce you with
    my awkwardness'


    17 Years | The Awkward one | The great hall | With Carter

    “Maar, misschien is het inderdaad wel handig als je papieren doekjes haalt,” zei Carter uiteindelijk tegen Noah, Noah knikte als vanzelf spreken, natuurlijk moest hij doekjes voor haar halen. Carter haar hele jurk was doorweekt, waarschijnlijk zouden zelfs de doekjes het niet doen. Misschien zou Carter nog beter een andere jurk aan kunnen doen, als ze die had tenminste. Noah wist niet hoeveel jurken Carter mee had genomen, hoeveel jurken hadden meisjes? Misschien had ze nog wel tien van die jurken in haar koffer zitten, dan konden ze beter een nieuwe jurk op halen.
    Noah durfde zijn opmerking niet te maken, bang dat Carter opnieuw zou denken dat hij bezig was haar uit de kleren te krijgen. Daar was hij namelijk totaal niet mee bezig en hij wou echt niet dat de jongedame de verkeerde indruk kreeg.
    Voordat Noah zelf de kans kreeg de doekjes op te halen trok Carter hem mee de toiletten in. In de eerste instantie had Noah nog niet eens helemaal door waar hij was, maar toen hij de urinoirs aan de muur miste kreeg Noah al snel door dat hij de damestoiletten binnen was getrokken. Noah voelde zijn wangen nog een donkerdere tint aan nemen, hij moest er inmiddels wel uit zien als een tomaat. Waarom moest Carter hem hier nou weer naar binnen trekken, straks zag iemand hem... Echter durfde Noah opnieuw niet voor zich zelf op te komen, want het was uiteindelijk toch zijn schuld dat hij Carter nat had gemaakt, het was dan wel onredelijk om haar te vertellen dat hij hier niet wou zijn.
    Terwijl Noah nog een beetje verstomd de toiletten door had gekeken had Carter al een paar doekjes bij elkaar gepakt en duwde ze deze in Noah zijn handen. “Je mag ook de voorkant doen als je wilt,” zei Carter tegen hem, ze had haar rug naar Noah toegedraaid zodat hij met de doekjes over haar rug kon gaan. 'Ehm... nee... is niet nodig hoor,' mompelde Noah een beetje verbaasd. 'Ik bedoel.. daar kan jezelf natuurlijk wel bij. Dit is een betere rol verdeling.' zei Noah terwijl hij de doekjes over Carter haar rug liet gaan. Hoe ha hij dat uberhaubt voor elkaar gekregen, de champagne zelf op haar rug morsen, dat liet wel zien hoe onhandig hij wel niet was. 'Het wil er niet echt uit,' mompelde Noah weer. 'Misschien kan je beter een andere jurk aandoen' opperde Noah dan toch maar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 21:54 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MIDAS RYDELL

    I'm here for a good time, not for a long one
    Senior • The Wild One • His bedroom • Cassandra

    16 + HOT JAMBALAYA
    Het miezerige stukje stof dat zij ondergoed durft noemen belandt op zijn beurt al snel ergens in de kamer, god mag weten waar. Hoewel ik haar makkelijk tegen zou kunnen houden bevind ik me plots onder de venijnige vixen. Met een blik die weinig goeds voorspelt kijk ik haar aan. Lang duurt het echter niet want al snel raak ik afgeleid door een flinke ruk aan mijn bruine lokken. Ik ben in de slaapkamer doorgaans al geen doetje, maar ruw doen om ruw te doen heb ik ook nooit wat gevonden. Bij Cass is dat echter een heel ander geval. Met haar naar bed gaan gebeurt niet omdat het een uiting is van liefde; het is dit of elkaar recht in het gezicht rammen en daar wordt niemand blij van. Ik wijt het dan ook aan die reden dat de seconden waarop zo ruig gaat, ik als was in haar klauwen ben. Niet dat ik haar dat ooit zou vertellen. Het bijten en krassen waar ze momenteel zo in op gaat doen mijn kleine -het is maar wat je klein wilt noemen. Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal maar mij hoor je niet klagen- vriend, die anders altijd zo weerbarstig is als zij in de buurt is, zonder enige problemen zijn aanwezigheid duidelijk maakt.
    "Fucking hick," moppert de zogeheten koningin van dit zootje ongeregeld me toe.
    "Stupid trollop," fluister ik terug, een zweem van een grijns op mijn gezicht.
    Ik veeg mijn lippen opnieuw over de hare, een pak rustiger dan daarnet dit keer, en laat mijn tong over haar rood gestifte lippen gaan. Ik zou liegen als ik zeg dat die laatste actie niet voornamelijk was om haar make-up naar de knoppen te helpen. Mijn vader zegt altijd dat je, wanneer je kunt, twee vliegen in één klap moet slaan. Well, I try to do my daddy proud whenever, wherever.
    Mijn handen hebben zich inmiddels opnieuw een weg onder haar jurk gevonden en trekken deze over haar hoofd. Het is niet zo dat ik haar zo graag naakt wil hebben, maar dat kloteding zit me gewoon in de weg. Wetend dat ik echter alsnog klappen zal krijgen als ik kreukels maak in haar kleren gooi ik de jurk met een welgemikte worp zo danig dat hij over de rugleuning van één van mijn stoelen belandt. Hierna maak ik mezelf los uit de handen van Cassandra, zodat ik kan gaan liggen en mijn heupen wat omhoog kan kantelen om die verrekte broek van me naar beneden te krijgen. Het vlot echter niet zo lekker en ik besluit dat het maar anders moet.
    Op mijn beurt draai ik ons om, zodat we ons in dezelfde positie als eerst bevinden.
    "Ik zei dat ik het traag zou doen, kreng," grijns ik naar Cass terwijl ik haar recht in de ogen kijk. Nadat ik eindelijk afgerekend heb met mijn jeans, en gelijk ook maar mijn boxershort, zet ik mijn lippen in haar hals verplaats deze tergend langzaam telkens iets meer naar beneden. Hier en daar blijven ze wat langer hangen, geven ze bepaalde plekjes net dat ietsje meer aandacht om dan -net voor het voor haar echt opwindend kan worden- weer verder op te schuiven.
    Wanneer ik bij haar venusheuvel ben aangekomen, verberg ik mijn gezicht tussen haar benen en laat ik haar merken dat ik met mijn mond veel meer kan dan enkel haatdragende boodschappen spuien. Ik wil haar zien kronkelen, en hoewel ik weet dat ik er niet mag op hopen; haar horen smeken, dit keer. Mijn tong beweegt zich dan ook met uiterste nauwkeurigheid door haar vouwen, terwijl mijn blik haar gezicht in de gaten houdt naar enige tekens van appreciatie of juist niet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Beau • Corridor • Outfit


    I saw the part of you that only when you're older —
    you will see too



          Het voelt als een kleine eeuwigheid voor er ook maar iets lijkt te gebeuren — maar tegelijkertijd is het maar net genoeg om Candy op adem te laten komen voor Beau toeslaat.
          De uitbarsting is in elke fractie van zijn ogen te volgen wanneer zijn veel te grote vingers zich rond haar fragiele keel vouwen en de muur met een ongenadige klap tegen haar blote rug slaat. Ook haar achterhoofd dreunt hierbij goed door elkaar — waardoor ze voor enkele seconden zowel geen lucht in haar longen proeft als alleen maar zwarte vlekjes voor haar ogen ziet dansen.
          Seconden tikken voorbij terwijl de benauwdheid zich uitspreid naar haar ledematen en ze met veel moeite het bewustzijn vasthoud. De paniek is echter voorbij zodra hij zich terugtrekt, waardoor ze bijna als een lappenpop tegen de muur omlaag zakt en de losse greep op haar keel het enige is dat weet te voorkomen dat ze de grond raakt.
          Hoestend vullen haar longen zich met lucht: niet geïnteresseerd in het feit dat er spetters kwijl mee naar buiten vliegen.
          Candace is niet voorbereid op zijn volgende move — of ook maar enigszins in staat om het te bevatten — wanneer zijn lippen zachter dan verwacht haar scheldsalvo onderschept. Seconden tikken voorbij waarbij ze als verstijft deze wending over zich heen laat komen.
          ‘Godverdomme, Candy. . .’
    Als een verloren jongetje in de supermarkt staat hij voor haar: de droom en nachtmerrie van Davenport. Met een kleurende kaak en een pijnlijke onderbuik als ze zichzelf mag geloven.
          ‘Dat heeft nog nooit iemand bij me geprobeerd — jij gek, gestoord wijf. Waarom blijf je me uitdagen, hè.’
    Candy sluit haar ogen voor een moment en rolt haar hoofd dan voorzichtig over haar schouders voor ze zichzelf toestaat steun te zoeken bij de muur.
          ‘Je bent een blinde klootzak, Sinclair.’
    De rozeharige jongedame slikt hoorbaar omdat ze haar keel gewoonweg kan voelen zwellen met de tijd die verstrijkt. ’Je bent een egoïstische, agressieve en ongecontroleerde tijdbom.’
    Voor even denkt Candy dat ze weer een opvlieging zal krijgen, maar dan schudt ze haar hoofd en glimlacht ze nietszeggend naar de grond. Wat een Homecoming.
          ‘Ik bescherm je tegen jezelf, Beau. God knows someone has to.’
    En niemand anders in Davenport zou ooit zijn leven riskeren om zoiets te doen. Haar blik glijdt omlaag, waar haar wiet nu als een zielig rommeltje op de grond ligt. Dat ook nog. Waarom precies was ze ook alweer weggegaan uit Parijs? De baquettes daar wurgen je alleen als je er om vraagt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Corridor • & Candy


          Beau voelt zijn erectie groeien naarmate zijn ademhaling zwaarder wordt — Candy weet hem op alle juiste manieren te raken, dat is altijd het geval geweest. Grommend plaatst hij zijn handen op haar heupen.
          'Je bent een blinde klootzak, Sinclair. Je bent een agressieve, egoïstische en ongecontroleerde tijdbom.'
          Beau voelt zijn mondhoeken langzaam de hoogte in krullen tot een grijns — informatie die hij allang wist, maar vanuit Candy's mond klinkt het als compliment. Beau schudt zijn hoofd even — God weet dat er iets goed verkeerd zit bij hem. Alhoewel, hij was nooit ofte nimmer zo ver gekomen binnen Davenport School wanneer hij simpelweg gewoon was gebleven.
          'Ik bescherm je tegen jezelf, Beau. God knows someone has to.'
          Knipperend glijden Beaus wenkbrauwen langzaam in een nadenkende frons. Bescherming, tegen zichzelf? Beau weet niet precies wat nu Candy wil zeggen, maar hij weet dat hij absoluut geen bescherming nodig heeft tegen zichzelf. Verdomme, hij kan de gehele wereld en iedereen daarop aan.
          Beau volgt Candy's blik naar het kleine, verkruimelde zakje wiet op de grond. Zuchtend buigt hij om het op te pakken en in zijn vingers rond te laten draaien, waarna hij het in zijn achterzak steekt — zodat het niet gevonden zou worden. Beau mocht dan een tijdbom zijn, hij is een slimme tijdbom. Risico's zijn onnodig en hij zou iets kleins en onbenulligs als wiet niet zijn schooljaar laten verpesten. Beau zucht even, waarna hij opnieuw naar Candy kijkt — de vlekken op haar keel. Beau knijpt zijn kijkers samen tot spleetjes en brengt zijn handen dan omhoog, waarna hij zijn vingertoppen vederlicht over haar hals laat glijden.
          'Niet meer aanvallen, Candy lief. Afgesproken? We gaan zo ijs halen voor je keel. Maar eerst wil ik jou horen toegeven dat je wel genoten hebt van onze zoen. Wat zei je nou — met een agressieve, egoïstische en ongecontroleerde tijdbom, een klootzak.'
          Beau laat zijn vingertoppen vederlicht op Candy's hals liggen, zachtjes strelend, terwijl zijn kijkers haar onderzoekend aankijken.
          'En laten we dit. . . voorval maar tussen ons tweeën houden voor de anderen? Anders moet ik je nogmaals leren hoe de gang van zaken hier is. Dat is zonde. Geloof me, ik vind je leuker zonder blauwe plekken.'
          Beau grijnst even minimaal, waardoor een kuiltje in zijn rechte wang is te zien.


    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Beau • Corridor > Bedroom • Outfit


    Only a genius —
    could love a woman like she



          Heel even denkt Candy dat de woorden hem bereikt hebben — wanneer zijn ogen helder en bedenkelijk een blik werpen op de situatie en zijn vingers als pleisters na een oneerlijk gevecht over haar keel strijken.
          ‘Niet meer aanvallen, Candy lief. Afgesproken? We gaan zo ijs halen voor je keel. Maar eerst wil ik jou horen toegeven dat je wel genoten hebt van onze zoen. Wat zei je nou — met een agressieve, egoïstische en ongecontroleerde tijdbom, een klootzak.’
    De hoopvolle sprankeling in haar gezicht verdwijnt als sneeuw voor de zon bij het horen van zijn response. ‘En laten we dit. . . voorval maar tussen ons tweeën houden voor de anderen? Anders moet ik je nogmaals leren hoe de gang van zaken hier is. Dat is zonde. Geloof me, ik vind je leuker zonder blauwe plekken.’
    Ze zou hebben gelachen om het feit dat Beau Sinclair bang is om te moeten verkondigen dat hij in elkaar is gemept door een meisje half zijn lengte — mocht dat niet het enige zijn dat ze grappig vindt op dit moment.
          ‘Piss off, Beau.’
    Candy mept zijn handen weg van de plekken die hij al heeft geterroriseerd voor ze deze tot vuisten balt. ‘Je bent het niet waard.’
    Die laatste mompeling is meer voor zichzelf dan de jongeman in kwestie. Ze kijkt hem niet meer aan als ze hun donkere schuilplaats verlaat, zonder de intentie om terug te keren naar het feest. Buiten het feit dat de leraren om haar heen zouden springen omwille van hoe ze er nu uitziet — heeft ze totaal geen behoefte meer aan de feestelijke stemming.
          Halverwege de route naar haar slaapkamer, trapt ze haar schoenen uit en gaat ze blootvoets verder om beter evenwicht te bewaren. Bij haar slaapkamerdeur aangenomen — borrelt er zoveel frustratie door haar kleine lichaam dat ze met een gezicht dat op onweer staat de schoen tegen de deur gooit. De klap is zo hard dat ze er zeker van is dat het hout enigszins beschadigd moet zijn — maar ze bukt niet om het kledingstuk op te rapen. In plaats daarvan verdwijnt ze naar binnen, op zoek naar de enige pillen die ze zelf gebruikt: pijnstillers.
          ‘Beetje jammer dat ze niet ook op gevoelens werken,’ merkt ze droog op naar het welbekende potje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    A M A R A K A T E P A R K E R
    The only sensible way to live is without rules

    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Great Hall → Outside ⋈ w/ Francesca → Alone ⋈ Outfit

          Francesca’s reactie had Amara enigszins wel verwacht. Ach, het maakte voor Amara niet zoveel uit. Ze zei het alleen omdat ze een goede vriendin wilde uithangen. Echter als Midas het bij haar uithaalde, had ze een bloem naar hem gegooid. Niet naar zijn gezicht, maar naar zijn graf. Zo koudbloedig kon Amara wel zo nu en dan zijn.
          “Doe nu maar niet alsof jij niet ook gekwetst zou zijn als hij dat bij jou zou doen,” had de jongedame naast haar gezegd waarop Amara knikte. Ze had zeker Midas niet gauw vergeven, maar zoals Francesca al zei was zij niet degene wiens vriend haar had verraden voor een grompot. “Ik vertelde eerlijk gezegd aan Midas dat het begrijpelijk dat je hem niet zo snel vergeeft,” gaf Amara toe. “Ik probeerde alleen een goede vriendin uit te hangen, maar als hij dat bij mij flikte, zou het inderdaad slechte gevolgen voor hem opleveren.”
          Amara kon het niet laten om met haar ogen te rollen toen de jongedame over Beau begon, toch hield ze wijselijk haar mond. Ze kon steeds niet begrijpen hoe die jongeman een relatie had met de dame naast haar. Iedereen wist wel wat voor klootzak hij was en hij zou zeker niet door een meisje zijn hele karakter veranderen. “Hij moet gewoon af en toe zijn geweten gebruiken. Het heeft geen enkel bijeffect, alleen lijkt hij zo meer op een mens,” mompelde Amara terwijl ze de vloeistof in haar glas tegen de randen van het glas omhoog kolkte door het glas in kleine cirkeltjes te bewegen om vervolgens het naar haar lippen te brengen. In een teug dronk ze haar glas leeg, maar merkte dat het nog steeds niet genoeg was voor deze avond.
          Amara’s kijkers gleden over de dranktafel, zoekend naar een fles die ze uit kon smokkelen. “Ik ga even proberen om nog van deze avond te kunnen genieten,” had ze gemompeld waarna ze richting de dranktafel toeliep. Echter hield ze halt om Francesca nog een blik toe te werpen. “En ik denk dat je meer alcohol in je systeem nodig hebt, princess.”
          Met haar handen in haar zakken liep Amara naar de dranktafel toe. Daar sloeg ze gemakkelijk haar vingers om de hals van de fles om deze in haar blazer te verstoppen om vervolgens de zaal te verlaten zonder argwanende blikken toegeworpen te krijgen. Een aangename bries begroette Amara toen ze het schoolgebouw verliet voor wat frisse lucht. Nadat ze een comfortabel plek had gevonden om plaats te nemen, schroefde ze de dop van de fles eraf waarna ze een flinke teug nam. Haar blik had ze op de hemel gericht en liet haar ogen verdwalen in het labyrint van sterren dat zich in het inktzwart voltrokken had.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 13:31 ]

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Amara > Beau

    'Hij moet gewoon af en toe zijn geweten gebruiken. Het heeft geen enkel bijeffect, alleen lijkt hij zo meer op een mens,' zegt ze mompelend en weer neemt ze een slok. Ik haal mijn schouders op. Beau is een klootzak en ik denk niet dat iets dat zou kunnen veranderen. Als hij het lef heeft achter mijn rug om met een ander meisje te neuken, is het voor mij klaar. 'Ik ga even proberen om nog van deze avond te kunnen genieten. En ik denk dat je meer alcohol in je systeem nodig hebt, princess.' Ik staar wat schamper naar Amara, maar lach toch even. Ik schud mijn hoofd en zie hoe ze een fles drank pakt en dan de zaal verlaat.
          Ik zucht een keer, maar ik kan me niet eens wegdraaien van de ingang want ik zie Beau binnen komen stormen. Als je het over de duivel hebt. Er lijkt stoom uit zijn oren te komen en hij is compleet over de rooie. Een diepe zucht verlaat mijn mond als hij mijn kant op loopt en hoewel ik weg wil gaan, is hij sneller bij me dan ik eerst had kunnen bedenken.
          'Afgewezen?' bijt ik hem toe als ik nog een beetje water inschenk en onwillekeurig een stap naar achteren zet. Ik vertrouw hem niet, maar de gevoelens van vorig jaar zijn nog niet helemaal weggeëbd.

    We can't all be princesses, somebody has to clap when I go by.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Great Hall • & Francesca


          'Piss off, Beau — je bent het niet waard.'
          Beau kan het niet laten om zijn kijkers rond te laten tollen in hun kassen. Schijnbaar heeft Candy geen zin om te spelen. Prima, dan is het direct over — Beau houdt Candy niet tegen op het moment dat ze de gang woedend verlaat, maar wrijft slechts over zijn beurse kaak. Candy heeft lef, ontzettend veel lef — maar hij zou haar meer gehoorzaamheid moeten gaan leren in de toekomst, vooral nu het laatste schooljaar van start is gegaan. Beau zucht even hard en kort, maar voelt zijn woede niet afnemen. Zelfs de speed kan hem niet laten kalmeren, waardoor hij besluit drank te gaan zoeken — een meer dan gevaarlijke combinatie. Beau loopt met grote passen de gang uit en terug naar de zaal van het feest, waardoor hij plotseling oog in oog weet komen te staan met zijn lieve ex, Cess. Natuurlijk, dit kan Beau ook nog wel gebruiken.
          'Afgewezen?'
          Beau voelt als automatisch een harde lach over zijn lippen naar buiten rollen, waarna hij zijn hoofd ongelovig schud — zijn kaak bonkend van de pijn. Grommend houdt hij zijn hoofd direct stil.
          'Cess, wie wil mij nou afwijzen? Daarbij, staan er zo vijftig anderen in mijn rij. Dat zou jij toch moeten weten, niet waar?'
          Beaus stem is poeslief, maar de onderliggende boodschap meer dan duidelijk. Uiteindelijk lacht Beau maar, waardoor zijn kuiltje zichtbaar wordt in zijn wang — iets wat Cess altijd leuk aan hem heeft gevonden.
          'Grapje, Cess. Grapje. Hé, je ziet er goed uit.'
          Beau steekt een hand naar voren en strijkt een haarpluk van Cess rustig weg, een ouderwets gebaar wat hij al zo vaak heeft gedaan.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Amara > Beau

    Vrijwel direct lacht hij al en ik kijk hem aan. 'Cess, wie wil mij nou afwijzen? Daarbij staan er zo'n vijftig anderen in mijn rij. Dat zou jij moeten weten, niet waar?' Hij lacht weer en godverdomme, hij laat dat leuke kuiltje zien en ik houd mijn kaken stevig op elkaar en staar hem met een dodelijke blik aan. 'Grapje, Cess. Grapje. Hé, je ziet er goed uit,' praat hij er direct overheen en hij streelt een pluk haar achter mijn oor, waarna ik me weer weet te bewegen en ik mijn hoofd van hem wegdraai.
          'Je bent nog steeds een klootzak, dus,' merk ik op en ik neem weer een champagneglas in mijn hand, dit keer wel met alcohol erin. Nu Beau hier zo naast me staat kan het me ook eigenlijk weinig schelen. Hij heeft er genoeg ervaring mee en ik heb het nu zeker nodig. Al helemaal nu ik erachter kom dat hij helemaal niet veranderd is. Verdomme, en ik maar hopen dat hij zijn leven zou beteren en tenminste in zou zien dat met een meisje in bed duiken dat niet zijn vriendin is, niet de juiste handeling was. Nee, hij is nog altijd zo ontzettend egoïstisch en hij denkt alleen aan zichzelf. En shit, waarom maak ik me hier nog druk om? Het is maanden geleden en ik dacht oprecht dat ik over hem heen was. Niet dus. Fijn. 'Goed te zien dat je altijd jezelf blijft,' mompel ik schamper en ik kijk hem recht aan, waarna ik het glas champagne in twee slokken naar binnen werk.

    We can't all be princesses, somebody has to clap when I go by.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.