• DAVENPORT • PRIVATE • SCHOOL


    ♛ MONEY TALKS ♛


    ♚ AND I LISTEN ♚




    THE BEGINNING

    Het is maandag 20 augustus 2018: de eerste schooldag van het jaar. Alle studenten van Davenport Private School worden naar Hudson overgevlogen vanuit hun flamboyante, immense optrekjes in hun woonstad om weer een jaar onderwijs van de bovenste klasse te gaan volgen. Alle ouders/verzorgers hebben tijdens de zomervakantie een brief ontvangen met daarbij een contract. In dit contract worden de nieuwe, aangescherpte regels van de school omschreven. Iedere ouder en student dienen het contract te tekenen voordat zij terug konden keren naar Davenport om te voorkomen dat iemand ontkent op de hoogte te zijn van de nieuwe regels. Het is 09:00u en iedereen druppelt langzaam aan het schoolgebouw in om zich weer te settelen in hun slaapkamers. De lessen beginnen pas op 21 augustus zodat iedereen de tijd heeft om aan te komen en spullen uit te pakken.

    Temperatuur: ☼ 25 ºc
    Extra: Alle tassen worden bij aankomst doorzocht op alcohol, drugs of andere illegale middelen. Ook dit stond in het contract, dus de studenten kunnen hier niks tegenin brengen. 's Avonds zal er een welkomst borrel plaatsvinden. Hier mogen alle leerlingen één glas champagne drinken om te proosten op het nieuwe jaar en eigen gekozen kleding dragen.
    Graag vermelden boven een post: Naam • Leerjaar • Status • Locatie • Pratend met wie

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 19:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Great Hall • & Francesca


          'Dus, je bent nog steeds een klootzak.'
          Beau kan het niet laten om zijn beiden kijkers te laten rollen in hun kassen. Waarom staat hij hier bij zijn ex terwijl hij op zoek kan gaan naar fijner gezelschap? Cess heeft nooit onder banken gestoken hoe ze over hem en al zijn daden denkt, Beau is niet van plan daar nu plotseling iets om te gaan geven — integendeel, hoogstwaarschijnlijk geeft hij nog meer om een langs vliegend insect.
          'Goed te zien dat je altijd jezelf blijft.'
          Plotseling weet er een harde lach over Beau's lippen naar buiten te rollen, terwijl hij zijn hoofd langzaamaan schud. Cess drinkt haar champagne sneller op — waarbij ze het oogcontact niet verbreekt, geil.
          'Alsof je me anders zou willen zien, Rossi. En kijk niet zo opgewonden naar me, dadelijk kan ik niet van je afblijven. Geloof me, dat is al ontzettend moeilijk vanwege die heerlijke jurk van je. Ik houd van benen, dat weet je.'
          Beau leunt naar voren en neemt Cess' lege glas van haar over — galant, aangezien hij dat kan zijn wanneer hij wil. Beau schenkt haar een stralende lach en plaatst zijn glas op het volle plateau van één van de vele rondlopende obers. Vervolgens biedt hij haar een nieuw glas aan en eveneens een voor zichzelf.
          'Wat zeg je ervan, Cess? Zullen we de oude tijdens nogmaals gaan herbeleven? Misschien zie je in dat ik alsnog ben veranderd?'
          Beaus kijkers schitteren en zijn vingertoppen dansen tegen het glas op en neer, terwijl de speed door zijn lichaam raast. Alhoewel zijn kaak nog steeds pijn doet, voelt Beau zich enthousiast, levendig en opgewonden.



    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Beau & Molly

    Wederom moet hij lachen en nu is het aan mij om met mijn ogen te rollen. Eigenlijk is het ook gewoon een enorme klootzak, en fuck, toch krijg ik een klein beetje die vlinders in mijn buik op het moment dat ik naar hem kijk. Zelfs nadat hij me dat heeft aangedaan.
          'Alsof je me anders zou willen zien, Rossi. En kijk niet zo opgewonden naar me, dadelijk kan ik niet van je afblijven. Geloof me, dat is al ontzettend moeilijk vanwege die heerlijke jurk van je. Ik houd van benen, dat weet je.' Ik staar hem aan en hij neemt mijn lege glas aan en geeft me een nieuwe als de ober voorbij komt. Op dat soort momenten merk ik pas echt hoe rijk we zijn en hoe gruwelijk verwend we worden, als ze zelfs op school hier obers hebben om op onze wenken te bedienen. Ik vind het niet erg, eigenlijk, maar het voelt best belachelijk af en toe. Ik blijf hem aanstaren en ik slik. 'Wat zeg je ervan, Cess? Zullen we de oude tijden nogmaals gaan herbeleven?'
          Ik haal mijn schouders op en zet het volle glas champagne weg. Ik heb er twee op en dat vind ik genoeg, zeker omdat Beau hier voor me staat en ik anders waarschijnlijk dingen ga doen waar ik spijt van zal krijgen. 'Houd je je lul in je broek als je niet met mij bent, dan?' kaats ik de bal terug. Net op dat moment zie ik Molly aan komen lopen en ik moet toch even opgelucht ademhalen. we hebben de laatste tijd niet echt gepraat, maar ik kan zeggen dat ik nu blij ben haar te zien omdat ik me dan even niet meer op Beau voor me hoef te focussen.
          'Molly!' roep ik al en ik kijk langs mijn ex heen en ik glimlach even naar het meisje. 'Dansdate morgen?' vraag ik meteen, zonder haar nog verder te begroeten. Het voelt fijn om met haar te praten en ze had gelijk over Beau. Ze had echt gelijk.

    We can't all be princesses, somebody has to clap when I go by.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

          MOLLY      ROYAL     
    Is "Ugh" an emotion?

    16 » Junior » Outsider » Zaal » Cess & Beau » Jurk
    Na de kleine interactie, had Molly al snel besloten dat ze niet veel zin had in dit hele gedoe. Het kon niemand iets schelen of ze hier ongemakkelijk stond te doen of gewoon een serie ging kijken op haar kamer. Daar gaf alleen zij zelf om en ze wist meteen welke optie ze prefereerde. Met een kort knikje had ze zich dan ook omgedraaid en was ze richting de in- of in haar geval uitgang vertrokken.
          "Oh, mothercookie, nee," mompelde ze, vlak voordat Francesca haar riep. Het was niet omwille van haar dat Molly op haar eigen manier vloekte, maar om de persoon waarbij ze stond. Ze had wel genoeg confrontaties met Beau gehad voor één dag - één leven - maar nu kon ze moeilijk om hen heen gaan.
          "Dansdate morgen?" Molly schuifelde voorzichtig langs de troonzitter heen en ging naast Cess staan, al bleef er toch een kleine afstand tussen haar en de twee anderen. Ze fronste even.
          "Euh, ja. Waarom ook niet," mompelde ze. Het was even geleden sinds ze met haar vriendin nog iets gedaan had dat langer dan enkele minuten duurde. Sinds zij en Beau samen waren gegaan, was het wat bekoeld tussen hen in. Ze snapte niet goed hoe iemand verliefd kon worden op Beau.
          Molly knikte kort naar de jongen, waarbij ze heel even goed naar hem kon kijken. Goed, een crush kon ze snappen, echt, maar verliefd? Nee, daar was hij... té voor.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 22:47 ]


    Mhm?

    Cassandra Nicoletta Prescott
    Senior ~ 17 Jaar ~Bow down to the Queen ~ With Midas @ his bedroom ~ Dress + Shoes




    16+ zone?
    "Stupid trollop," fluistert de jongen op zijn beurt terug met een zweem van een grijns op zijn lippen. Iets wat me alleen maar meer irriteert. Opnieuw voel ik zijn lippen op de mijne en ik grom lichtje als ik zijn tong over mijn lippen voel gaan. He can try, matte lipstick is een lifesaver. Ik open mijn mond en het contact wordt pas verbroken als hij mijn jurk uittrekt. Voor ik echter kan dreigen over de gevolgen als er kreukels in komen, zie ik dat het keuren op de rugleuning van een stoel beland. Goed dan, voor dit moment slik ik mijn woorden in. "Ik zei dat ik het traag zou doen, kreng," grijnst hij nadat hij ons wederom weer heeft omgedraaid. "Zei je dat?'' mompel ik ongeduldig en kijk toe hoe hij tergend langzaam zijn lippen een weg naar beneden laat gaan.
    ~ And the rest is history... Aka skip ~
    Ik klik mijn bh vast en trek dan mijn jurk weer aan, waarna ik mijn hand even door mijn haar haalde. Dan kijk ik voor een kort moment naar Midas. 'De Hillbilly is nog ergens goed voor,' mompel ik. Was hij goed in bed, tuurlijk. Maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven. Zijn ego is op de een of andere manier al groot genoeg, en ik kon geen reden vinden waarom. Ik kijk dan om me heen voor mijn hakken. Al snel zie ik de zwarte stiletto's liggen en ik schuif ze aan mijn voeten, waarna ik opsta van het bed. Ik werp een blik in de spiegel en grijns lichtjes, waarna ik mijn haar goed doe. Mijn make up zat nog goed, lang leve setting spray. 'Well, you tried,' zeg ik en keer naar hem, waarna ik mijn armen over elkaar sla. 'Maar ja, er lukt wel meer niet hmh?' grijns ik en maak aanstalten om de kamer te verlaten.



    El Diablo.

    MIDAS RYDELL

    I'm here for a good time, not for a long one
    Senior • The Wild One • His bedroom • Cassandra

    Ikzelf ben ook mijn kleren bijeen aan het sprokkelen terwijl Cassandra zich weer klaar maakt om te vertrekken. Hoe sneller hoe liever. Zodra ik mijn broek en hemd gevonden heb leg ik deze netjes op het bed, omdat ik sowieso eerst nog wil douchen voor ik me weer onder de mensen begeef. Mijn boxershort heeft zich echter blijkbaar ergens verstopt en al zoekend valt het me op hoe de roodharige kwebbelbek haar schoenen verkeerd om heeft aan gedaan. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht en ik besluit wijselijk mijn mond te houden. Kijk, had ze nou niet aan één stuk door gekwetterd sinds we klaar waren - om me dan nog af te kraken bovendien- had ik er haar misschien wel attent op gem- who am I kidding? In stilte zoek ik verder en kom dan een stuk ondergoed tegen waarvan ik zeker weet dat het het mijne niet is.
    "Ay, Little Red Riding Ho," Ik haak mijn linkerduim in het kanten stofje en trek het met de andere hand een stuk naar achter, waarop ik het los laat en het broekje door de kamer vliegt - recht tegen de achterkant van Cassandra's hoofd. "Ik hoef geen souvenir," deel ik nog mee terwijl ik eindelijk gevonden heb wat ik zocht en mijn boxershort aan trek. Het laatste waar ik nood aan heb zijn aandenkens aan die troela op mijn kamer, ze moet haar shit gewoon meenemen.
    Uit mijn nachtkastje neem ik een pakje sigaretten en wandel ermee naar het raam, dat ik open zet om te voorkomen dat de rookmelders af gaan. Ik steek er eentje op en laat mijn blik naar de jongedame waarmee ik helaas al veel te vaak het bed gedeeld heb glijden terwijl ze haar ondergoed aan trekt en sleur rustig verder aan mijn sigaret.
    "Het is trouwens Hillwilliam voor jou," grijns ik haar toe. Het is een flauw grapje, maar ze moet niet vergeten dat het vermogen van mijn ouders groter is dan het hare. Ik tik wat van de as uit het raam en haal mijn vrije hand door mijn haren, waarna ik me uit rek. Ik heb zo'n vermoeden dat ik in elk geval goed zal slapen vanavond. Seks met Cass is altijd behoorlijk intens, en de enige reden dat ik het niet beter vind dan de ontelbare keren dat ik met Carter naar bed geweest ben is dat ik die smerige rosse teef niet uit kan staan. Het idee dat ik ooit gevoelens voor haar zou krijgen doet een rilling langs mijn rug naar beneden lopen.
    Al snel dwalen mijn gedachten weer af naar mijn ex-vriendinnetje, en hoe fijn het was om met haar tussen de lakens te kruipen - compleet de tegenovergestelde versie van waarmee ik het nu moet stellen. Ik druk mijn knuppel naar beneden als ik merk dat hij weer begint te steigeren bij de herinneringen aan hoe het was met Carter. Gelukkig zijn de pijn en het gemis die daarmee gepaard gaan genoeg om elk laatste restje opwinding gelijk weer de kop in te drukken.
    "En als het je net niet beviel, dan kruip je de volgende keer maar op Beau z'n lul," deel ik nog zakelijk mee. Man. Ik zou z'n gezicht wel willen zien mocht hij weten dat ik het met Cass gedaan heb. Volgens mij wordt hij groen van jaloezie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Great Hall • & Francesca, Molly • Outfit


          Wanneer Cess haar glas champagne aan een andere ober weet te geven, glijden Beaus wenkbrauwen als vanzelfsprekend in een diepe, nadenkende frons. Normaliter gaven andere personen geen cadeaus weg van de keizer van school. Wellicht heeft Cess ook wat heropvoeding benodigd — evenals Candy.
          'Houd je je lul in je broek als je niet met mij bent, dan?'
          Beau geeft geen antwoord — slechts een glimlach speelt rondom zijn lippen. Alsof hij Cess een uitdaging geeft om hem te vertrouwen of niet.
          'Molly — dansdate morgen?'
          Beaus kaken klemmen zichzelf binnen enkele seconden klappend op elkaar. Royal. Beau kijkt vol walging neer op Molly's gezichtje. Natuurlijk is zij ook hier. Beau schijnt geen minuut alleen te kunnen zijn zonder deze familie vol ongedierte. Alhoewel, gelukkig is het jongste deel ervan niet aanwezig.
          'Eh, ja. Waarom ook niet?'
          'Hm — jammer, Royal. Cess heeft morgen al een dat gepland staan — met mij. En je zou niet tussen ons in willen komen staan, niet?' Beaus toon is dreigend. 'Waar heb je dat mormel van een broertje van je gelaten?'
          Beau is naar voren gestapt en heeft zijn arm rondom Cess' middel geslagen — zijn hand ligt zedelijk op haar heup, terwijl zijn duim zachtjes over haar jurk strijkt. Cess is een sucker voor kleine aanrakingen.
          'Naturlijk ben je altijd welkom om. . . mee te gaan.'
          Beau kijkt met een oprecht opgewonden gezicht richting Cess omlaag. Uiteindelijk laat hij een lach naar buiten rollen en schudt hij zijn hoofd even. 'Grapje, Cess. Grapje. Ik heb m'n handen al vol genoeg aan jou.'

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Beau & Molly

    'Euh ja. Waarom ook niet,' antwoordt Molly en ik glimlach kort naar haar. Toch komt Beau snel weer tussenbeide.
          'Hm, jammer, Royal. Cess heeft morgen al een date gepland staan — met mij. En je zou niet tussen ons in willen komen staan, niet?' Dan begint hij ook nog over Molly's broertje en een gevoel van irritatie komt over me heen. Hij slaat bezitterig zijn arm rond mijn middel en zijn vinger streelt over de strakke zwarte jurk die ik draag. 'Natuurlijk ben je altijd welkom om... mee te gaan.' Hij staart me aan, maar barst al snel in lachen uit en neemt zijn woorden meteen terug.
          'Sorry, Beau,' zeg ik dan en ik maak me los uit zijn greep. Molly en ik hebben al plannen en tenzij jij magisch hebt leren dansen, heb je er denk ik niets te zoeken.' Ik staar hem waarschuwend aan en neem een stap van hem weg. Hij moet eens leren dat niet iedereen in de wereld voor hem zal buigen. Hij mag dan wel zijn status hebben, maar ik ken hem waarschijnlijk beter dan veel mensen hier en ook hij heeft zijn zwakkere punten. Ja, hij intimideert me en ik wil hem niet tegen me opzetten, maar in zo'n openbare ruimte zal hij niets proberen; dan komt hij echt in de problemen. Ik zucht een keer en schud mijn hoofd. 'Als je écht met me op een date wil, zal je het eerst moeten vragen... maar ik denk niet dat je die moeite wil doen, gezien er vast meer meisjes zijn die met jou in bed willen duiken,' voeg ik schamper toe.

    We can't all be princesses, somebody has to clap when I go by.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    A M A R A K A T E P A R K E R
    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Outside → In front of Candy's door ⋈ Outfit

          De koele lucht liet Amara met haar haren spelen terwijl haar kijkers gericht was op de pikdonkere hemel die door de glinsterende sterren werden verlicht. Het was enigszins rustgevend om alleen buiten te zitten met een fles in haar hand terwijl iedereen binnen aan het feesten was met een glaasje. Ze wilde niet onder ogen komen van de professors die alsmaar controleerden hoeveel glazen je binnen had gewerkt.
          Met een tevreden glimlach zette Amara de fles aan haar lippen en kwam tot haar verbazing tot de ontdekking dat het leeg was. Een geïrriteerde zucht ontsnapte tussen haar lippen toen ze de fles in het licht van de maan hield om vervolgens haar ogen samen te knijpen om te schatten hoeveel er nog in zat; niet meer dan een bodempje. Fijn, nu moest ze wel opstaan. Zin om terug te gaan naar het feest had Amara niet meer, maar ze wist zich te herinneren dat ze afterparty hadden afgesproken. Daar kon Amara nog genietend haar avond afsluiten.
          De lege fles legde ze naast haar op de grond om vervolgens steun te zoeken bij de muur. Haar hand hield ze voor de zekerheid dicht tegen de muur terwijl ze wankelend de school binnentrad. Ze had misschien iets meer gedronken gezien dit proces langer duurde dan dat het nodig was. Toch wist ze deze avond de kamer van Candy te bereiken om vervolgens tweemaal op de deur te kloppen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:39 ]

          MOLLY      ROYAL     
    Is "Ugh" an emotion?

    16 » Junior » Outsider » Zaal » Cess & Beau » Jurk
    Als Cess er niet was geweest, had Molly zich meteen omgedraaid nadat ze Beaus gezichtsuitdrukking zag. Het was niet dat ze heel veel om zijn mening gaf, maar de walging was bijna tastbaar en Molly was nu eenmaal niet van steen gemaakt.
          "Hm — jammer, Royal. Cess heeft morgen al een dat gepland staan — met mij. En je zou niet tussen ons in willen komen staan, niet?" Ze besloot om naar een interessant plekje op de grond te kijken. Er zat een wijnvlek op de vloer, wat nogal gek was gezien er enkel champagne geserveerd werd. Of eigenlijk was dat helemaal niet zo gek op Davenport.
          "Waar heb je dat mormel van een broertje van je gelaten?" De vloer verloor zijn charme en Molly keek recht naar Beau. Ze zag even een zwarte vlek, zo snel was haar hoofd omhoog geschoten. Ze balde haar vuist, vlak naast haar dij. Ze zou Beau echt niets in de weg willen leggen, maar verdomme, van haar familie moest hij afblijven. Ze antwoordde niet, en dat leek hem niet meteen te deren want hij stapte dichter bij Cess en sloeg zijn arm om haar heen.
          "Naturlijk ben je altijd welkom om. . . mee te gaan," zei hij, wat haar wat uit het veld sloeg. Ze fronste. Twee keer op één dag? Ze maakte een kleine, mentale nota om al haar JURKEN WAT EEN KUTWOORD kleedjes ver in haar kast te proppen en niet meer te dragen voor de rest van het jaar.
          "Grapje, Cess. Grapje. Ik heb m'n handen al vol genoeg aan jou." Hij lachte en Molly snoof zachtjes. Ze wist niet of hij haar nu stond uit te lachen, waarschijnlijk wel, maar erg grappig vond ze het zelf niet. Ze voelde zich... gekwetst? Nee. Nope. Nooit.
          "Sorry, Beau. Molly en ik hebben al plannen en tenzij jij magisch hebt leren dansen, heb je er denk ik niets te zoeken," antwoordde Cess, terwijl ze zich losmaakte van hem. Voor de eerste keer sinds ze uit de wagen was gestapt, verscheen er een oprechte glimlach op Molly's gezicht. You go, girl. In haar buik fladderde er iets, iets dat blij was om weer het gevoel van vriendschap te voelen.
          "Als je écht met me op een date wil, zal je het eerst moeten vragen... maar ik denk niet dat je die moeite wil doen, gezien er vast meer meisjes zijn die met jou in bed willen duiken." Molly moest lachen, maar probeerde dat te verdoezelen met een valse hoestbui, die al snel overging op een echte hoestbui. Ze werd wat rood


    Mhm?

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Great Hall • & Francesca, Molly • Outfit


          'Sorry, Beau — Molly en ik hebben al plannen en tenzij jij hebt leren dansen, heb je er denk ik niets te zoeken.'
          Cess' kijkers bevatten een blik die Beau voor geen seconde weet te bevallen. Direct balt zijn vrije hand zich toch een vuist, waardoor zijn knokkels wit worden. Cess zou op haar tellen moeten gaan passen.
          'Als je écht met me op een date wil, zal je het eerst moeten vragen. . . Maar ik denk niet dat je die moeite wil doen, gezien er vast meer meisjes zijn die met jou in bed willen duiken.'
          Beau's aandacht wordt voor enkele seconden afgeleid door Molly's hoestbui — waarvan hij weet dat het is begonnen als een lach, wat hem alsmaar bozer maakt. Beau slaat zijn champagne in één teug weg, een dom idee samen met de speed. Wanneer een ober langs wandelt, slaat Beau zijn glas hard neer op zijn dienblad waardoor de obers gezicht even betrekt.
          'Waarom zou ik moeite doen voor een arrogant, verwend nest — Francesca? Helemaal als de situatie is zoals je zegt: er staan genoeg vrouwen in de rij voor mij. Het is de eerste schooldag, dus ik laat je toon voor nu varen. Maar let op, liefje — dit is je eerste en laatste waarschuwing.'
          Beau werpt Cess een laatste donkere blik toe voordat hij van ze weg stapt — zijn kijkers gericht op de dranktafel. Woest weet hij zich de speed te herinneren. Geen drank meer. Candy is eveneens uit deze boze voor een nieuwe lading, hoogstwaarschijnlijk zou ze hem uitlachen in zijn gezicht. Beau gromt zachtjes, waarna hij een blik over de ruimte werpt en zijn telefoon uit zijn zak haalt.
          > Candy | Het spijt me, schatje.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Amara • Bedroom • Outfit


    Sometimes I join you
    Let you wash over me
    When we're in the darkness
    Only the blind can see



          Candace heeft genoegen moeten nemen met koude handdoeken in haar nek — welke er zacht gezegd uitziet alsof hij is fijngeknepen. Haar gezicht staat op onweer en voor even prijst ze zich enorm gelukkig met haar momentele omgeving: niemand zou haar op deze manier moeten zien.
          De jurk is ergens over één van de decoratieve stoelen heen gedrapeerd en ze heeft besloten voorlopig geen hooggehakte schoenen aan haar voeten te doen. Vechten met Valentino's aan? Een grote no—go. Candy staart zichzelf bedenkelijk aan in de enorme spiegel die een halve muur in beslag heeft genomen: gesierd door verschillende sfeerverlichting waardoor ze zichzelf vanuit elke hoek kan bekijken. Ook haar rug heeft meerdere blauwe plekken opgelopen — dankzij de muur. Er ontsnapt een diepe zucht aan haar lippen, welke ze met haar vrije hand terloops aanraakt.
          Lippen die Beau Sinclair hebben gezoend. Nadat zijn handen haar bijna hadden gewurgd. Candace kijkt met een spottend glimlachje omlaag, naar de rechterhand die om de lauwe handdoek is gevouwen. Haar knokkels zijn er misschien nog het beste aan toe van allemaal: ze is het goed slaan in ieder geval niet verleerd. Het doet haar goed om te weten dat hij haar zal herinneren de komende tijd, wanneer hij naar zijn eigen spiegelbeeld kijkt, en de kaakslag onder ogen zal komen die Candace Fairhaven hem schaamteloos heeft gegeven. Al zal dat uiteraard niet het verhaal zijn wat hij aan anderen ophangt. . .
          Al die geheimen. De school baadt erin.
          Candy maakt bijna een sprongetje in de lucht wanneer twee korte klopjes haar hardhandig uit haar gemijmer halen. Met haar hartslag in haar keel keert ze zich tot de gesloten deur, inschattend, waarna ze uiteindelijk toch haar badjas omslaat en hem opent. Haar verbaasde uitdrukking maakt al snel plaats voor een milde glimlach wanneer Amara haar in het oog springt. De iets langere jongedame is duidelijk niet meer helemaal helder — waardoor ze alleen maar kan raden naar haar reden voor dit plotselinge bezoek.
          ‘Am — kom binnen, love.’
    Ze opent de deur verder voor de jongedame — welke ze toch wel rekent tot één van haar betere vriendinnen — waarna ze hem opnieuw sluit. ‘Ik stond eigenlijk op het punt om te gaan douchen. Kan ik je hier achterlaten zonder dat je m'n bed onderkotst of gaar rondsnuffelen. . . Of ga je mee?’
    Haar glimlach neemt haar halve gezicht op, tot ze haar telefoon ziet oplichten vanaf haar nachtkastje en snel door alle berichten scant. Veruit de meeste SMS'jes zijn van studenten die vragen naar afterparty's en spul voor op die feestjes. Het meest recentelijke bericht is echter van niemand minder dan Beau — of de B met de kroon—emoji, zoals hij in haar telefoon staat. God mag weten waarom — maar Candy houd nu eenmaal van emoji's.
          • B | Ik dacht dat we vrienden waren.
    Ze kijkt neer op het zielige bericht, voor ze haar hoofd schudt en het verwijderd.
          • B | Je acties hebben consequenties. Als ik de enige ben in de hele wereld bij wie dat geldt — so be it.
    Candy kopieert en plakt het nummer van haar opvolger gedachteloos, voor ze op verzenden drukt en de telefoon teruggooit op haar bed. Die jongen is een walking, talking headache — waarom in Godsnaam moet hij dan ook zo aantrekkelijk zijn?
          Met een schone set ondergoed en kleding in haar armen gaat haar aandacht terug naar Amara.
          ‘En?’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Rooms • & Amara, Candy • Outfit


          Wanneer Beau uiteindelijk een glas ijskoude sinaasappelsap heeft genomen, glijdt zijn blik direct naar zijn telefoon — twee berichten van C. Beau grijnst. Natuurlijk heeft de jongedame hem binnen enkele minuten terug geantwoord. Zelfs de toon in haar beide berichten zegt Beau voldoende op het moment — grijnzend stopt hij zijn telefoon weg. Beau kijkt voor een laatste maal de zaal rond, waarbij hij zijn sap opdrinkt. Nadat hij zijn lege glas aan een ober heeft gegeven, maakt hij een weg naar de kamers van de meiden.

          •••

          Beau geeft drie korte simpele kloppen op de deur van Candy's slaapkamer — waarna hij tegen de deurpost leunt op een manier die de meeste jongedames onmogelijk kunnen weerstaan. Beau weet dat hij er heel goed uitziet vanavond — in zijn dure, nieuwe pak. Daarbij zijn zijn kuiltjes een groot en gevaarlijk wapen, evenals de onschuldige glimlach rondom zijn lippen.
          Wanneer de deur wordt geopend, wordt Beau's glimlach waar mogelijk groter. Kort richt hij zijn kijkers op Amara, waarna ze automatisch naar Candy gaan, gekleed in een badjas.
          'Ah, ik ben volgens mij precies op tijd aangekomen voor de samen douche. Niet waar, dames?'
          Beau geeft een plagende knipoog richting Candy, waarna hij binnen stapt — alsof het zijn eigen kamer is als van de jongedame.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Francesca Zara Rossi
    17 — senior — the princess — outfit — the great hall — Molly

    Molly barst vrijwel meteen na mijn woorden uit in een hoestbui, maar ik wend mijn blik niet van Beau af. Hij lijkt niet al te blij te zijn met mijn opmerking en dat is te merken wanneer hij zijn lege glas met een klap op het dienblad van een passerende ober smijt. Wat is hij toch altijd beheerst.
          'Waarom zou ik moeite doen voor een arrogant, verwend nest — Francesca? Helemaal als de situatie is zoals je zegt: er staan genoeg vrouwen in de rij voor mij. Het is de eerste schooldag, dus ik laat je toon voor nu varen. Maar let op, liefje — dit is je eerste en laatste waarschuwing.' Met die woorden draait hij zich om en ik zucht een keer diep. Ik had bijna verwacht dat hij me tegen de grond had gemept, maar gelukkig heeft hij zich ingehouden. Ik rol dan met mijn ogen, neem een zoutje van de tafel af en draai me dan naar Molly.
          'Beter kwijt dan rijk,' zeg ik schouderophalend. Ik kauw op het zoutje en slik het al snel door, waarna ik nog een handje pak en ze een voor een gedachteloos in mijn mond laat glijden. Ik haat het dat Beau zo doet. Hij voelt zich veel te goed voor de rest van de wereld en dat vond ik zo lastig tijdens onze kortstondige relatie. God, hij was hemels tussen de lakens, maar toen ik erachter kwam dat hij vreemd was gegaan, heb ik hem meteen vol uit staan schelden. Door zijn opmerkingen van nu weet ik ook dat hij eerder geïnteresseerd is in zoveel mogelijk seks hebben dan een gezonde relatie aangaan met iemand zoals ik. Dan klop ik op Molly's rug en ik glimlach. 'Niet sterven, zo naast me,' zeg ik. Wat schuldbewust kijk ik haar aan. 'Het spijt me, Molly. Ik weet dat je een hekel aan hem hebt.' Ik kijk even kort naar mijn schoenen. 'Dus, morgen dansen?' Ik neem nog een handje zoutjes en kijk er even naar. 'Ik zou dit niet moeten eten, maar we gaan er maar vanuit dat we veel zullen bewegen,' lach ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    A M A R A K A T E P A R K E R
    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Candy's room ⋈ Outfit ⋈ w/ Candy, Beau

          Langzamerhand begon Amara te twijfelen of ze wel voor de juiste kamer stond. Met een fronsend gezicht verbrak ze het contact tussen haar lichaam en de muur om haar hoofd iets naar achteren te kantelen zodat ze de kamerdeur beter kon bestuderen. Haar pupillen functioneerde niet meer goed door de hoeveelheid alcohol in haar lichaam waardoor haar zicht minder scherp werd. Nadat ze haar hoofd weer recht hield, begon het bij haar te duizelen. Terwijl ze met haar ene hand steunde tegen de muur, legde ze haar andere hand op haar hoofd alsof ze bang was dat het van haar lichaam zou afrollen. Haar zicht was nog steeds wazig, zelfs wanneer ze het engelachtige gezicht van Candy in haar gezichtsveld kreeg.
          “Am – kom binnen, love,” nodigde Candy haar uit, al zou Amara zonder uitnodiging al haar kamer binnentreden. Amara kneep haar ogen samen met als doel om haar zicht weer scherper te maken om vervolgens haar handen uitnodigend in de lucht te houden. Een gemeende glimlach sierde om Amara’s lippen bij het zien van de dame en wankelde richting Candy toe. “Da’ling,” rolde met moeite over Amara’s lippen. Ze vlocht haar armen om Candy’s tengere lichaam heen om even van haar lichaamswarmte te genieten. Ze hing vaker in de kamer van Candy – vaak stoned - rond en genoot ook van Candy’s gezelschap – waar Amara overigens ook vaak stoned was.
          “Ik stond eigenlijk op het punt om te gaan douchen. Kan ik je hier achterlaten zonder dat je m’n bed onderkotst of gaar rondsnuffelen… Of ga je mee?” Ze merkte pas nadat ze Candy losliet dat de blondine bedekt was met alleen een badjas. “Oh,” zuchtte Amara terwijl ze met haar grote ogen de jongedame bekeek. Het bloed steeg naar haar wangen – of het nou door de alcohol kwam of juist door Candy’s voorstel, wist Amara niet. Ze wist heus wel dat ze het niet meende – tenminste, dat dacht ze. Nog voordat Amara kon reageren op Candy’s voorstel, wist de telefoon de aandacht van Candy te pakken krijgen. Saved by the phone.
          Terwijl Candy de toestel in haar handen nam, ontdeed Amara van haar blazer die ze vervolgens op de grond smeet. Ze had teveel gedronken waardoor ze geen bescheidenheid kende. Ze kwam hier al vaak en Candy zou het toch niet erg vinden. Amara liet haarzelf vallen op Candy’s bed – zich thuis voelend – en richtte haar kijkers op het gelaat van de blondine die door het schermlicht van haar telefoon werd verlicht.
          “En?” vroeg Candy na een tijdje wat ervoor zorgde dat Amara zich wakker schrok. Lag ze nou echt binnen paar seconden te dommelen? Het duurde wel even voordat Candy een antwoord van Amara kreeg. Haar hersenen hadden nog extra tijd nodig om te puzzelen waar Candy op doelde. Toen het kwartje bij Amara viel, liet ze haar wenkbrauwen omhoog rezen.
          “Uh – Ik beloof niks. Over het kotsen, noch rondsnuffelen. Als je meteen - Als je vertelt waar je je spul verstopt - dan bespaar je mij ook de moeite om… Om rond te snuffelen.” Het duurde even voordat ze de woorden uitsprak. Al twijfelde ze of Candy haar nog wel kon verstaan. “Hoe aanlokkelijk je voorstel klinkt - over het douchen, sla ik het toch af,” zei Amara waarna ze een onschuldige grinnik produceerde.
          Drie kloppen zorgde ervoor dat Amara’s gegrinnik vervaagde, vooral toen ze het gelaat van Beau in haar gezichtsveld kreeg. ”Ah, ik ben volgens mij precies op tijd aangekomen voor de samen douchen. Niet waar, dames?” Amara beet kort in haar wang waarna ze rechtop probeerde te zitten. “Nope,” begon ze en keek de jongeman even kort aan waarna ze haar blauwe ogen op de dame richtte. “Helaas heb je het net gemist."



    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:56 ]

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Amara & Beau • Bedroom


    Will you still love me
    When I'm no longer young and beautiful?
    Will you still love me
    When I've got nothing but my aching soul?


          Amara is vele malen lammer dan Candy in de eerste instantie is opgevallen — waardoor de jongedame zich wel voor haar kop kan slaan. Ze is ook zo ontzettend met zichzelf bezig geweest. Schuldbewust neemt ze Amara dan ook nog eens in zich op — van haar roze gekleurde wangen tot aan haar prachtige kledij. Zelfs ten midden van haar bed, waar ze als een ware mess oogde — is Amara nog altijd prachtig.
          ‘Uh – Ik beloof niks. Over het kotsen, noch rondsnuffelen. Als je meteen - Als je vertelt waar je je spul verstopt - dan bespaar je mij ook de moeite om… Om rond te snuffelen.’
    De hakkelende manier waarop de woorden over haar dubbele tong naar buiten rollen — zorgt ervoor dat Candy's wenkbrauwen langzaam in een diepe frons naar elkaar toetrekken. Ze kan enkel raden naar de hoeveelheid alcohol die ze in het afgelopen uur achterover heeft geslagen. . .
          Even koeltjes als altijd, zakt Candace voor Amara door haar knieën, waardoor het tweetal op ooghoogte komt en ze een betere inschatting kan maken van de situatie.
          ‘Hoe aanlokkelijk je voorstel klinkt - over het douchen, sla ik het toch af.’
    De glimlach komt terug op Candace' gezicht bij het horen van haar gegrinnik, waarna instemmend knikt. Gelukkig is Amara nog steeds aanwezig.
          ‘Ik bespaar je de moeite, babe. Mijn spul ligt goed verborgen.’
    Candy tikt plagend tegen haar neus omdat haar reflexen toch al niet meer al te best zijn — waarbij ze opstaat om een glas water te halen. Halverwege de kamer wordt ze echter opgeschrikt door een tweede klop tegen de deur.
          ‘Ah, ik ben volgens mij precies op tijd aangekomen voor de samen douche. Niet waar, dames?’
    Heel even, een seconde of vijf, is Candy van haar stuk geslagen. Maar dan begint haar bloed opnieuw te koken en balt ze haar handen tot vuisten om te voorkomen dat er een sequel op haar eerdere slagen volgt. Bovendien is Amara de eerste die Beau te woord staat.
          ‘Nope. Helaas heb je het net gemist.’
    Candace vervolgd haar weg naar haar reistas, welke nog een ongeopend flesje water bevat, zonder daarbij ook maar enige erkenning te tonen aan Beau's bestaan.
          ‘Hier, Am — de beste drug van de markt.’
    Ze schenkt de jongedame een knipoog wanneer ze het overhandigd, afwegend of ze rechtop zal kunnen blijven zitten, om er uiteindelijk toch maar voor te kiezen haar met rust te laten en de afgedankte blazer van de grond te plukken.
          ‘Trek je de deur achter je dicht als je gaat?’
    Candy trekt één van haar wenkbrauwen op richting Beau wanneer ze ook haar toilettas heeft opgepakt, waarna ze koers zet richting de aangrenzende badkamer. De rozeharige dame is duidelijk geweest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.