• DAVENPORT • PRIVATE • SCHOOL


    ♛ MONEY TALKS ♛


    ♚ AND I LISTEN ♚




    THE BEGINNING

    Het is maandag 20 augustus 2018: de eerste schooldag van het jaar. Alle studenten van Davenport Private School worden naar Hudson overgevlogen vanuit hun flamboyante, immense optrekjes in hun woonstad om weer een jaar onderwijs van de bovenste klasse te gaan volgen. Alle ouders/verzorgers hebben tijdens de zomervakantie een brief ontvangen met daarbij een contract. In dit contract worden de nieuwe, aangescherpte regels van de school omschreven. Iedere ouder en student dienen het contract te tekenen voordat zij terug konden keren naar Davenport om te voorkomen dat iemand ontkent op de hoogte te zijn van de nieuwe regels. Het is 09:00u en iedereen druppelt langzaam aan het schoolgebouw in om zich weer te settelen in hun slaapkamers. De lessen beginnen pas op 21 augustus zodat iedereen de tijd heeft om aan te komen en spullen uit te pakken.

    Temperatuur: ☼ 25 ºc
    Extra: Alle tassen worden bij aankomst doorzocht op alcohol, drugs of andere illegale middelen. Ook dit stond in het contract, dus de studenten kunnen hier niks tegenin brengen. 's Avonds zal er een welkomst borrel plaatsvinden. Hier mogen alle leerlingen één glas champagne drinken om te proosten op het nieuwe jaar en eigen gekozen kleding dragen.
    Graag vermelden boven een post: Naam • Leerjaar • Status • Locatie • Pratend met wie

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 19:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Rooms • & Amara, Candy • Outfit


          Vanwege de manieren waarop de jongedame op het bed aan het bewegen is, weet Beau dat ze meer dan voldoende heeft gedronken. Beau grijnst breeduit — Amara is leuk als ze gedronken heeft, nog leuker dan normaal gesproken zo is. Beau knipoogt even naar zijn fling en kijkt dan de kleine slaapkamer kort rond, welke hem inmiddels bekend is.
          'Nope — helaas heb je het net gemist.'
          Beau schenkt een overdreven pruillip Amara's richting op waarna hij glimlacht. Daarna richt hij zijn kijkers op Candy, die heeft besloten hem volledig te negeren. Beau kan het niet laten om zijn kijkers rond te laten rollen in hun kassen.
          'Hier, Am — de beste drug van de markt.' Candy geeft Amara een flesje water. 'Trek je de deur achter je dicht als je gaat?'
          Beau stapt grijnzend de slaapkamer binnen en sluit de deur dan achter zich. Grommend sjort hij zijn blazer uit en laat deze op de grond daarnaast vallen, waarna hij op Amara af stapt. De jongedame kijkt ietwat verbaasd naar hem op. Beau zucht even, ze had niet zo veel moeten drinken vanavond.
          'Candy, liefje — je weet waar je van weg loopt.'
          Beau laat zich languit naast Amara op het bed vallen — breed glimlachend slaat hij zijn lange benen over elkaar en vouwt zijn handen achter zijn hoofd. Kijkend hoe Candy in de opening van de badkamer staat, knipoogt hij naar haar. 'Geen tweede kansen bij de emperor, liefje. You know that. Dus, wat zeg je er van?' Grijnzend wiebelt Beau even met zijn voeten heen en weer. Candy is slim — daarbij weet ze hoeveel macht Beau heeft, wat hij kan doen. Ook met háárzelf. Slechts één woord en haar status is verdwenen.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    A M A R A K A T E P A R K E R
    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Candy's room ⋈ Outfit ⋈ w/ Candy, Beau

          "Ik bespaar je de moeite, babe. Mijn spul ligt goed verborgen,” vertelde Candy Amara en tikte vervolgens op haar neus waarop Amara weer begon te grinniken alsof ze een kleine meisje was die te horen kreeg dat ze een lolly zou verkrijgen. Haar mondspier begon langzamerhand pijn te doen doordat ze de hele tijd een glimlach op haar gelaat had. Zelfs wanneer Beau de kamer binnentrad – waar Amara in normale omstandigheden meteen de kamer zou verlaten om enige problemen te vermijden, want Beau staat gelijk aan problemen – was de glimlach niet van haar gelaat te onttrekken.
          “Hier, Am – de beste drug van de markt.” Candy overhandigde Amara een fles die ze met beide handen aannam. Niet-begrijpend wierp ze een blik naar de jongedame die haar een knipoog schonk om vervolgens voorover te buigen om Amara’s blazer van de grond te rapen.
          De onderzoekende ogen van Amara bestudeerde de fles van alle hoeken. Hadden ze de witte spul vervangen door vloeistof om minder op te vallen? Amara trok verrast – en enigszins indrukwekkend – haar wenkbrauwen op. “Woah,” zuchtte Amara bewonderend toen ze haar ogen samenkneep om de woorden op de fles beter te kunnen lezen. Er stond zelfs mineraal water op de fles. That's a whole new level.
          “Dus, wat zeg je ervan?” hoorde Amara Beau zeggen. Ze keek zo fascinerend naar de fles waardoor ze het gesprek tussen die twee haar helemaal voorbij ging. “Ja, wat zeg je ervan?” bemoeide Amara ermee, al wist ze zelf niet waar het over ging.
    Met moeite wist ze de dop te verwijderen van de fles om deze aan haar lippen te zetten. Voorzichtig nam ze een slok om vervolgens haar neus te rimpelen. Dit had niet eens smaak en Amara voelde zich niet echt ontspannend. Dit werkte niet. Amara bekeek met een diepe frons de fles beter waarna het haar doordrong dat het werkelijk water was.
          “Candy – ik denk dat je nieuwe leveranciers moet vinden,” begon Amara sip – duidelijk niet blij met haar ontdekking.
          “Dit is water.”

    Cassandra Nicoletta Prescott
    Senior ~ 17 Jaar ~ Bow down to the Queen ~ With Midas @ his bedroom ~ Dress + Shoes




    "Ay, Little Red Riding Ho," schelt zijn veel te irritante stem door de kamer. Ik grom lichtjes als er iets lichts tegen mijn hoofd vliegt en een walgende uitdrukking vormt op mijn gezicht als ik zie wat het is. "Ik hoef geen souvenir," ik rol mijn ogen en kijk naar hem. 'Dat is zeker niet van mij,' zeg ik en sta op van het bed. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem met een ietwat opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik draag ten eerste geen wit. En al zeker niet van deze vreselijke kwaliteit.' ik gooi het witte, kanten lapje weer zijn kant op. Grijnzend kijk ik toe hoe het recht in zijn gezicht beland maar al snel neemt mijn koele blik weer plek op mijn gezicht. 'Ik zou het me ook niet willen herinneren als ik in bed lag met iemand, die dat droeg. Stel je voor hoe de rest is.' zeg ik koeltjes.
    "Het is trouwens Hillwilliam voor jou," Een spottende lach rolt over mijn lippen terwijl ik hem aankijk. "You bloody wish,'' zeg ik en schud mijn hoofd. "En als het je net niet beviel, dan kruip je de volgende keer maar op Beau z'n lul," deelt hij me na een klein moment nog zakelijk mee. Ik grijns gemeen en knik. 'Nou eigenlijk, dat klinkt zo slecht nog niet eens,' zeg ik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Er komt gewoon iets zinnigs uit je mond, dat is de eerste en gelijk laatste keer waarschijnlijk.' zeg ik en klap lichtjes in mijn handen. 'Bravo.' Ik pak mijn tasje en loop naar de deur, waar ik zonder nog meer woorden vuil te maken aan meneer uit loop.


    El Diablo.

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Amara & Beau • Bedroom


    Hell hath no fury
    like the Fairhaven lady


    ‘      Candy, liefje — je weet waar je van weg loopt.’
    Candace kijkt over haar schouder met één van haar wenkbrauwen opgetrokken. Voor haar gevatte antwoord over haar scherpe tong rolt — bedenkt de jongedame zich plots waardoor ze enkel op haar onderlip bijt en haar hoofd schudt.
          ‘Geen tweede kansen bij de emperor, liefje. You know that. Dus, wat zeg je er van?’
    Zelfs haar tanden kunnen niet voorkomen dat haar glimlach uitbloeit tot een grijns die haar halve gezicht opneemt. Ze telt zo'n 158 trotse centimeters en weet zelfs in haar badjas meer waardigheid uit te stralen dan menig Koninklijk grut.
          ‘Ik denk dat je daar braaf blijft zitten tot ik terug ben, als je gehecht bent aan je kroonjuwelen — majesteit.’
    Candy maakt een sierlijke buiging naar voren, alhoewel de bijtende pijn in haar nek ervoor zorgt dat ze het tweetal al snel haar rug toekeert.
          ‘Candy – ik denk dat je nieuwe leveranciers moet vinden. Dit is water.’
    Oh Amara. . . Candace prijst zich soms nog om de onschuld die het meisje heeft.
          ‘Weet je het zeker, Am? Ik zou toch zweren dat het uit mijn nieuwe stash kwam.’
    Candy verlaat haar kamer vervolgens, aangezien een aanblik op haar spiegelbeeld haar al veel te veel was. Ze wil alle aanrakingen en nare momenten van vanavond van zich afwassen — ze wil Beau Sinclair uit haar persoonlijke ruimte werken en in coma kunnen liggen tot een ongehoord uur.
          Peinzend overweegt ze onder de douchestralen Midas een SMS'je te sturen. . . Maar dan bedenkt ze zich met de gedachte dat hij al genoeg heeft geleden vanavond onder Beau's ijzeren duim. Pas in de douche kan ze haar rillerigheid kwijt en bezinkt de situatie pas echt even. Ze kiest er echter voor om een kortstondige douche te nemen, waarna ze zich snel aankleed in meer casual kleding. Een coltrui is namelijk het enige dat Beau's vingerafdrukken op dit moment verbergt.
          Opgefrist en wel, met haar roze lokken dampend en ietwat rommelig, stapt ze de slaapkamer terug binnen.
          ‘Ik weet niet wat jullie van plan zijn — maar ik ga naar bed.’
    De jongedame slaat haar armen over elkaar en wacht.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Rooms • & Amara, Candy • Outfit


          Wanneer de roze gelokte jongedame naar de badkamer weet te verdwijnen, glijdt Beau met een luid tevreden zucht achterover op het zachte bed — grinnikend vanwege de opmerkingen van water wat wordt aangezien voor drugs. Beau steekt zijn hand uit naar Amara en sjort haar daarmee plots achterover, waardoor ze tegen zijn borstkas aan ligt.
          'Nu, schatje — drink je water op. Anders heb ik later deze avond niets aan je. Ja, goed zo. Steeds een paar kleine slokjes.'
          Beau streelt zijn vingertoppen licht over Amara's bovenarm terwijl ze drinkt, terwijl hij goedkeurende woorden in haar oor fluistert. Wanneer de douche stil is, gaat hij overeind zitten.
          'Ik weet niet wat jullie van plan zijn — maar ik ga naar bed.'
          Beau kijkt even overdreven rond in de slaapkamer en dan naar zichzelf. Gebarend naar zijn lichaam en dat van Amara, kijkt hij omhoog richting Candy — een onschuldige uitdrukking op zijn gezicht.
          'Wij liggen al, hoor?'
          Beau duwt wat tegen Amara's lichaam zodat ze op de rand komt te liggen, waarna hij zelf naar het midden schuift en uitnodigend naast hem op bed klopt. Grijnzend biedt hij Candy een knipoog, waarna hij een overdreven gaap laat zien. Genietend sluit hij zijn kijkers, zijn arm leeg en uitnodigend.
          'Het zou niet de eerste keer zijn, Can. Fantaseer er maar een horror film bij. Nou, kom op — ik heb het koud.'
          Beau moet zijn lach inhouden — hij heeft het vrijwel nooit ofte nimmer koud. Daarbij houdt de speed hem momenteel warm — té warm, naar zijn zin.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    A M A R A K A T E P A R K E R
    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Candy's room ⋈ Outfit ⋈ w/ Candy, Beau

          "Weet je het zeker, Am? Ik zou toch zweren dat het uit mijn nieuwe stash kwam.”
          Amara kneep haar ogen lichtjes samen terwijl ze Candy een achterdochtige blik toewierp. Candy kennende wist dat ze niet makkelijk te dollen was. Ze zag er misschien wel uit als een engel, maar werkelijk was ze een wolf in schaapskleren.
          “Pretbederver,” mompelde Amara binnensmonds waarna ze alsnog een slok nam. Toch kon ze het niet laten om haar puppy-ogen tevoorschijn te halen toen Candy de kamer vertrok. “Kom snel terug,” prevelde Amara. Ze wilde niet alleen in een kamer zijn met hem. Hoewel hij niet echt in the mood was om de asshole uit te hangen – tenminste, zo zag het naar uit – kon Amara nog steeds de ongemakkelijke sfeer voelen. Als hij nu in de brand stond en Amara hem kon helpen door haar flesje water te gebruiken, zou ze zeker haar fles leegdrinken. Hij maakte het niet beter op door haar naar zich toe te slepen.
          ”Oh God,” mompelde Amara terwijl ze haar ogen niet van de fles afwendde. Hij gaf haar niet veel keus dan haar hoofd op zijn borstkas te rusten.
          “Nu, schatje – drink je water op. Anders heb ik later deze avond niets aan je. Ja, goed zo. Steeds een paar kleine slokjes.”
    Amara probeerde de opgeborrelde misselijkheid te onderdrukken door een flinke slok te nemen. Hij fluisterde allerlei woorden in haar oor waardoor een vlaag van irritatie door haar lichaam trok. Ze tilde haar hoofd ietwat op waardoor de blikken elkaar kruiste.
          ”Stop – ik word misselijk,” mompelde Amara om vervolgens haar vrije hand naar haar lippen te brengen om haar wijsvinger uit te steken, als teken dat hij stil moest zijn – en deels om haar misselijkheid tegen te houden.
          “Ik ken momenteel geen schaamte dus kan ik met gerust over je kotsen,” grapte Amara dreigend. Al was het deels wel waar. “We willen toch niet dat je smoking wordt verpest,” probeerde ze haarzelf van hem te redden.
          Net op het moment wanneer ze van Beau’s fysieke contact probeerde te bevrijden, trad Candy de kamer binnen. Eindelijk. Amara was blijkbaar niet de enige die met smart op Candy’s komst wachtte. De jongeman naast haar kwam meteen overeind waardoor ze voor een korte moment haar evenwicht verloor. Jeetje, die was vrolijk. De alcoholresten in haar lichaam maakte Beau een stuk minder aandoenlijk dan het begin van de avond. Amara legde haar elleboog achter zich om met haar gewicht tegen te leunen.
          ”Ik weet niet wat jullie van plan zijn – maar ik ga naar bed.” Hoewel Candy duidelijk maakte dat ze wilde dat we vertrokken, protesteerde Beau door haar juist naar het bed uit te nodigen. Amara liet haar hoofd met een puf op de kussen vallen waarna ze haar ogen sloot.
          ”Als je mij eruit wilt schoppen – doe het nu, want ik kan elk moment in slaap vallen.”

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Amara & Beau • Bedroom


    My life will end
    and so will yours
    so just kiss me
    anytime



          Candy's aandacht gaat in de eerste instantie uit naar Amara — welke meer dood dan levend tussen de kussen hangt — met een uitnodigende Beau naast zich. De jongedame voelt ondertussen een knallende koppijn opkomen, welke gepaard gaat met het kloppen van haar geïrriteerde hals.
          ‘Wij liggen al, hoor?’
    Als blikken konden doden — lag Beau Sinclair nu op zijn doodsbed, in plaats van haar geliefde hemelbedje. Candace masseert haar tempels en hoopt vurig dat de opborrelende woede wegebt voor de avond voor een tweede maal escaleert.
          ‘Het zou niet de eerste keer zijn, Can. Fantaseer er maar een horror film bij. Nou, kom op — ik heb het koud.’
          ‘Als je mij eruit wilt schoppen: doe het nu, want ik kan elk moment in slaap vallen.’
    Haar blik gaat van de laveloze dame naar de ongenode jongeman voor ze haar hoofd schudt en koers zet naar haar koffer.
          ‘Ongelooflijk,’ mompelt ze binnensmonds, alhoewel de boze toon de letters weet weg te vreten. Beau Sinclair bevindt zich op dit moment op haar allerlaatste zenuw en ze hoopt dat hij zich dat goed beseft.
          ‘Ga m'n bed uit, Sinclair.’
    Candy rommelt door haar BH's tot ze een pakje sigaretten gevonden heeft, waarna ze zich neer vleit op haar raamkozijn. Het is fris buiten: de avondlucht rolt naar binnen zodra ze het raampje heeft geopend en de naar menthol smakende sigaret heeft aangestoken. Haar ene been is opgetrokken, het andere bungelt boven de grond. Candy inhaleert diep om de kalmte terug te vinden die ze vandaag al veel te vaak is verloren.
          ‘Ik meen het, Beau. Heb je vandaag nog niet genoeg aangericht?’
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijkt ze zijn kant uit, alhoewel de blik in haar ogen gesloten staat. Dit is Candy de Drugsdealer — de Candyshop die met een ijzeren vuistje haar zaken regelt. Deze Candy valt niet in kattenzwijm voor zijn verdomde kuiltjes of het lichaam waar ze zich met alle liefde tegenaan zou gooien. Deze Candy is seconden verwijderd van het gooien van een borstel als hij nog iets provocerends zegt.
          ‘De Beau met wie ik films kijk en deals sluit en. . .’ Candy bedenkt zich als ze haar sigaret het raam uit tikt en de rook langzaam uit haar longen blaast. ‘Die Beau meld zich maar weer als hij terug is van zijn trip.’ Ze kijkt naar de grond, ontwijkend wat hij erop te zeggen heeft.
          Hoe oneerlijk is het dat iemand als hij de macht heeft gekregen tot het bespelen van haar emoties? Uit alle nette, goede jongens die Davenport bevolken is het Beau fucking Sinclair die ze wil. Vanaf het moment dat hij haar zoende — al heeft hij daarvoor ook altijd iets gehad.
          Candy stoot een lachje uit waarvan ze niet weet of ze zichzelf uitlacht, of de triestheid van de situatie. Hoe kun je iemand leuk vinden die je wurgt bij het minste of geringste? Maar then again: C heeft hem een aardige hoek terug verkocht. Ze overweegt nog een sigaret op te steken, maar herinnerd zich dan opnieuw dat ze niet eens van nicotine houdt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Bedroom • & Alone • Outfit


          'Stop. Ik word misselijk. Ik ken momenteel geen schaamte — dus kan gerust over je heen kotsen en we willen toch niet dat je smoking wordt verpest?'
          Beau laat zijn armen van de jongedame af glijden, terwijl zijn woede opwaait. Dus, Amara is aan het begin van de avond een tease en laat hem nu vallen? Grijnzend laat Beau zich achterover vallen in het bed. Daar zou ze spijt van krijgen, grote spijt. Niemand laat Beau Davenport op deze wijze naar beneden vallen, helemaal niet een of ander huppeltrutje.
          Ga m'n bed uit, Sinclair. Ik meen het, Beau. Heb je nog niet genoeg aangericht? De Beau met wie ik films kijk en deals sluit en. . . Die Beau meldt zich maar weer wanneer hij terug is van zijn trip.'
          Beau heeft alle bewegingen van de roze lokkige jongedame precies gevolgd, maar haar woorden komen als een mokerslag binnen. Knarsetandend zit hij op, waarna hij zijn lange benen over de rand van het bed zwaait.
          'Oh schatje, er is maar één Beau — get fucking used to it of fuck the Hell off.' Beau beent met grote passen naar de deur, welke hij hardhandig open zwaait. 'Wanneer ik een dollar zou krijgen voor alle vrouwen die me willen veranderen.' Beau zucht even en kijkt woedend naar de grond, waarna hij de gang in stapt — Candy's slaapkamerdeur achter zichzelf dicht slaande.

          •••

          Beau luistert naar AC/DC's Heatseeker die door de speakers in zijn kamer knalt, terwijl hij slechts gekleed in zijn felblauwe boxershort languit op zijn bed ligt en de speed nog steeds door zijn aderen raast.

    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Isak Finlay Faulkner
    17 || The Gay™ || Senior || The Big Hall || Why are all the cute boys straight? || Alone || Outfit


    Ik moest echt stoppen met leuke jongens voorstellen aan meisjes. Dat betekende namelijk altijd dat ik alleen achterbleef en zij een gezellige avond tegemoet gingen. Ik wilde ook een leuke avond hebben met een jongen, maar daar had ik wat pech mee op school. De enige waar mijn hart wat sneller liet kloppen, was net de zaal weer uitgelopen, en hij viel zover ik wist op meisjes. Het was allemaal gewoon erg jammer en eigenlijk had ik dat wel kunnen weten voor het feest was begonnen. Ondanks de drooglegging zou de helft als nog stijf staan van de drugs. Ik had er niets tegen, maar om eerlijk te zijn had ik beter een extra dag thuis kunnen blijven, of gewoon weg moeten sneaken naar gaybar in Hudson. Nu stond ik hier en het enige wat ik echt kon doen was vieze alcoholvrije wijn drinken. Het was nog zoeter dan druivensap en ik had er echt geen behoefte aan. Kijk, dat je vodka verbod was een ding, maar wijn? Serieus? Ik keek nog een keer rond op zoek naar iemand om mee te kletsen of dansen of wat dan ook, maar ik zag helemaal niemand. Ik zuchtte nog een keer heel diep en stapte toen toch de dansvloer op. Ik ging alleen echt niet dansen in de buurt van andere mensen, en zeker niet alleen. Ik liep dus maar naar de tafel waar allerlei hapjes op waren uitgestald. Ik pakte twee gesmeerde stokbroodjes en at er rustig van. Dan was ik maar weer de eenzame jongen bij het eten. Als er nu nog een vriend in de buurt was, zou ik me daar nog bij kunnen voegen, maar dat was niet zo. Ik zou straks misschien nog wel even naar Gary gaan. Dan had ik in elk geval nog iemand om mee te praten, al sprak Gary natuurlijk niet terug. Misschien kwam Link of Noah zo nog binnen, maar ik ging er niet echt meer vanuit. Toch zou ik nog wel even wachten, maar ik ging hier niet de hele avond alleen staan zijn, want dat was gewoon zielig.


    My hair is the straightest part of me

    And it's curly


    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 20:38 ]


    Bowties were never Cooler

    A M A R A K A T E P A R K E R
    17 ⋈ Senior ⋈ The Prankster ⋈ Candy's room ⋈ Outfit ⋈ w/ Candy, Beau

          "Ga m’n bed uit, Sinclair.”
    Met haar mond in een O-vorm, hield Amara haar adem in en wierp de jongeman naast haar een blik. Ietwat niet begrijpend verscheen er rimpels in haar voorhoofd. Het was al bekend dat niet veel mensen Beau mocht, maar Amara dacht dat Candy niet één van hen zou zijn. Het is Candy, for God sake. Iedereen kon wel goed met haar omgaan, zelfs Beau – tenminste dat dacht ze. Amara kon de rancune in Candy’s toon horen – maar dat ze de ballen had om zo tegen Beau te spreken, zorgde ervoor dat Amara meer van haar begon te houden. Damn, die meid had lef.
          ”Ik meen het, Beau. Heb je vandaag nog niet genoeg aangericht?” Waar is Amara’s popcorn? Dit begon steeds amusanter te worden – voor haar dan. Dit zou ze zeker niet vaak te zien krijgen en had ook geen zin om een relatietherapeut uit te hangen, vooral niet in deze geladen sfeer.
          “De Beau met wie ik films en deals sluit en.. Die Beau meld zich maar weer als hij terug is van zijn trip.” Benieuwd wat Beau te zeggen had, keek Amara met grote ogen hem aan. Het was beter om haar mond te houden. Candy’s harde woorden zou Beau niet leuk vinden om te horen en Amara wilde niet de pineut zijn.
          ”Oh schatje, er is maar één Beau – get fucking used to it or fuck the Hell of.” Amara’s wenkbrauwen vlogen omhoog en richtte haar kijkers weer op Candy. Zelfs Amara wist dat het niet lang zou duren dat die twee elkaar weer zouden vinden – gezien Candy het goede spul had.
          ”Wanneer ik een dollar zou krijgen voor alle vrouwen die me willen veranderen.” Met die woorden verdween Beau uit haar zicht waardoor het heel even stil in de kamer was.
          ”Damn girl.. What the hell have you done?” vroeg Amara terwijl er onbewust een geamuseerde grijns rond haar lippen sierde. Gezien Candy alleen Beau uit haar kamer schopte, bewoog Amara op het bed om nog comfortabeler te liggen terwijl ze haar blik niet van de jongedame afwendde.

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Amara > Beau • Bedroom > Bedroom Beau 16-ish?


    We sing of the moon and the face that it hides
    Shining just half of its truth to our skies
    Bring me the sun that gives it all its light
    I don't want to just wait to die
    Alright





          ‘Oh schatje, er is maar één Beau — get fucking used to it or fuck the Hell off. Wanneer ik een dollar zou krijgen voor alle vrouwen die me willen veranderen. . .’
    Die zin blijft onafgemaakt in de lucht hangen wanneer haar deur met grof geweld terug in zijn slot valt. Candy staart naar het hout tot zijn afwezigheid overduidelijk is en ze de adem — die ze onbewust heeft binnengehouden — over haar gespannen lippen naar buiten voelt rollen.
          ‘Damn girl. . . What the hell have you done
    Langzaam knipperend weet haar aandacht terug te komen op Amara, welke natuurlijk nog op haar bed ligt. Ze haalt een hand door haar verwilderde, halfdroge lokken voor ze haar schouders ophaalt richting de knappe brunette in haar lakens.
          ‘Beau Sinclair mijn kamer uitgeschopt.’
    Haar knipoog laat de woorden een geheel stuk luchtiger klinken dan ze deze daadwerkelijk bedoeld. Alsof het iets is wat je zomaar even voor elkaar krijgt. Niet dat ze er trots op is. . . Maar dat is een andere kant van het verhaal. Candace bestudeerd Amara voor een klein moment.
          ‘Hé, Am, er is iets dat ik even moet regelen. Ben je oké hier? Je mag best blijven liggen. Ik blijf niet lang weg.’
    Candy buigt voorover om een kus op Amara's lokken te drukken, waarna ze haar achterlaat op haar bed. Candy laat de deur zacht achter zich dichtvallen, gierend van de zenuwen en woede en vastberadenheid.

          Ze weet zijn kamer te vinden — blindelings. Hoe vaak ze hier wel niet is geweest over de jaren om iets af te leveren of te innen. Hoeveel dames ze met een schuin oog heeft nagekeken terwijl deze de walk of shame maakten vanuit deze ruimte. . . Met gebalde vuisten staat ze voor de deur, totdat haar ongeduld het wint van haar manieren en ze hem zonder enige aankondiging openzwaait.
          De diepe bass geluiden van een nummer dat haar vaag bekend voorkomt stromen naar buiten, en voor enkele seconden staat de roze harige jongedame vastgenageld aan haar plaats in de deuropening.
          Hoe hij daar ligt, praktisch naakt, zo volkomen anders dan ze zich had voorgenomen. Haar mond wordt kurkdroog en haar bijeengeraapte moed zinkt naar haar schoenen.
          ‘Shut up,’ snauwt ze hem toe nog voor hij enig woord heeft kunnen uitbrengen. ‘Shut your fucking mouth.
    Candace gooit de deur achter zich in het slot. Hij heeft ongetwijfeld een dame gebeld om zich mee te vermaken — geen haar aan haar hoofd die daaraan twijfelt. Haar passen zijn even verhit als haar gezicht, welke desondanks bijna dezelfde kleur als haar lokken heeft op dit moment. De muziek schalt nog altijd luid uit de boxen wanneer ze haar turtleneck struggelend over haar hoofd trekt en deze op de grond smijt — goed.
          Ze weet niet wat ze van plan was — of eigenlijk wel — maar op dit moment, onder de aanwezigheid van zijn ogen, ontvouwt haar ridiculeuze plan zich maar wat langzaam. Dit is wat ze van hem heeft gewild vanaf het eerste moment — toch? Als hij haar diep genoeg teleursteld — hoeft ze zich nooit meer af te vragen hoe het zou zijn. Dan weet ze wat de rest van de fucking school heeft gehad en kan ze zich richten op iemand anders.
          Woordeloos trapt ze haar broek uit, tot ze niets anders meer aanheeft dan haar BH en ondergoed en zo goed als buiten adem is wanneer ze bij het bed aankomt.
          Oké, C. Nu niet terugkrabbelen.
    De restjes alcohol razen door haar aderen als ze zijn schouders vastpakt en hem hardhandig omlaag drukt tegen het matras en vervolgens weinig sympathiek zijn boxer van zijn heupen begint te sjorren.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 23:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Bedroom • & Candy • Outfit • 16+


          Beau zingt de snelle woorden van Heatseeker geluidloos mee met AC/DC, terwijl de bas door zijn lichaam glijdt in een volledige harmonie met de speed. Beau grijnst loom, maar kijkt op wanneer de deur plotseling wordt geopend en daar het gestalte van niemand minder dan Candy wordt vertoond. Beau grijnst, maar voordat hij zijn mond heeft kunnen openen heeft Candy hem afgetroefd — haar roze lokken nog vochtig van har eerdere douche.
          'Shut up. Shut your fucking mouth.'
          Beau's kijkers vernauwen zich binnen enkele seconden tot dunne spleetjes, terwijl hij Candy's bewegingen nauwgezet volgt. Wanneer ze zich heeft uitgekleed, voelt Beau dat hij zo hard als steen is geworden. Beau opent zijn mond opnieuw, maar wordt weer afgetroefd doordat Candy op hem springt en hem in bed duwt. Wanneer haar handen naar zijn boxershort graaien, komen zijn hersenen zijn leven en gooit hij Candy met één snelle beweging van zich af.
          Grommend rolt Beau opzij — Candy's polsen vast grijpend in zijn beweging. De playlist is inmiddels overgegaan op 'Whole Lotta Rosie'. Beau hijgt even, voordat hij Candy's polsen boven haar hoofd in de kussens duwt met één hand. Zijn heupen draaien tegen haar ondergoed, zijn erectie overduidelijk merkbaar. Beau kijkt hongerig omlaag en buigt zijn hoofd naar beneden.
          Voor een moment wordt Beau bevangen door de geur van Candy's shampoo: fris, fruitig en zoet tegelijkertijd. Beau zucht even in haar roze geverfde lokken, voordat hij zijn hoofd buigt en zijn lippen tegen haar oorschelp duwt.
          'Candy, liefje — hoe graag ik ook zou willen. . . Nee.'
          Beau laat haar plotseling los en laat zichzelf naast haar op het bed ploffen. Grijnzend sjort Beau zijn boxershort terug op zijn heupen. Daarna legt hij zijn hand op Candy's buik, haar huid glad en zacht. Zijn erectie is nog steeds zichtbaar, pijnlijk kloppend tegen de band van zijn boxershort. Beau kan zichzelf wel slaan, maar hij weet dondersgoed dat hij Candy bevriend moet houden op Davenport. Candy is immers de reddingslijn naar ontspanning.
          'Ik moet bekennen: dit heb ik nog nooit van m'n leven meegemaakt, Candy. Meiden die me daadwerkelijk bespringen. . .' Beau kan het niet laten te grinniken, terwijl zijn vingertoppen kleine figuren maken over Candy's buik. 'Vertel me eens. Waar komt dit in Godsnaam vandaan?'
          Beau fronst even en buigt zich dan over Candy heen naar het nachtkastje, waarbij hij even rommelt en de muziek tien niveaus zachter wordt geplaatst en eveneens verandert naar een klassiek stuk van Bach. Beau laat zichzelf weer vallen en plaatst zijn hand terug op Candy's buik, terwijl hij één van zijn lange benen over Candy's benen slaat.







    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Beau • Bedroom Beau


    I just died in your arms tonight,
    it must have been something you said



          Voor meerdere seconden ligt Candy bevroren op haar rug — zoals ze terecht is gekomen toen Beau haar hardhandig van zich af gooide. Een absoluut verrassende move die ze niet heeft zien aankomen — maar haar toch een volledig vernederd gevoel weet te geven. Ze voelt zijn lippen tegen haar oor en de kippenvel die hij daarmee tot leven wekt over haar huid kruipen, evenals de greep rondom haar polsen die haar er aan herinnerd waar en hoe ze zich nu bevindt.
          ‘Candy, liefje — hoe graag ik ook zou willen. . . Nee.’
    Beau Sinclair heeft haar zojuist keihard afgewezen. Terwijl ze zich naakt bovenop hem heeft geworpen. Hij heeft haar gewoonweg geweigerd.
          ‘Ik moet bekennen: dit heb ik nog nooit van m'n leven meegemaakt, Candy. Meiden die me daadwerkelijk bespringen. . . Vertel me eens. Waar komt dit in Godsnaam vandaan?’
    Met ingehouden adem en ogen zo groot als schoteltjes kijkt ze toe hoe hij de muziek dempt en zijn warme huid vervolgens opnieuw over de hare laat glijden. Zijn lange been om haar veel kortere en blekere variant, met vingertoppen die nog altijd plagend tekenen op haar buik alsof ze hier niet hapklaar in zijn uitnodigende bed ligt gepositioneerd.
          Beau's lichte ogen zijn helder — ondanks de speed — en houden haar vragend in de gaten. En voor het eerst sinds het prille begin van de avond voelt ze niet de moordlustige woede die hij bij haar op weet te roepen.
          Zijn antwoord is geen typische Candy response: waarin ze koeltjes met moeilijke woorden en korte zinnen haar standpunt naar de overkant brengt. Sterker nog — het is niet één samenhangende zin. Haar onderlip trilt en haar ogen zijn volgelopen met zoute tranen als ze haar blik afwendt en haar handen tegen haar gezicht drukt.
          ‘Ik wil gewoon—’ een eerste snik overmand de rest van haar woorden en heeft zijn weg tegen haar wil in langs de brok in haar keel gevochten. Met op elkaar geperste lippen voelt ze een tweede en derde en vierde naar voren komen totdat ze er zeker van is dat ze aan het huilen is. Iets waarvan ze niet dacht dat ze het ooit nog eens zou doen in bijzijn van een ander — laat staan Beau Sinclair.
          Candy maakt zich los van zijn ledematen en zwaait haar benen over de rand, zodat ze hem haar rug kan toekeren en hij haar besnotterde en vochtige gezicht niet kan zien. Het liefst rent ze nu terug naar haar kamer en begraaft ze zich daar het komende semester.
          Ze heeft het gevoel dat ze niet huilt om één ding — niet Beau's afwijzing of zijn afdrukken op haar keel of de linkse hoek waar ze spijt van heeft of de misdadig hoge risico's die ze dit jaar loopt of het gewicht van alle geheimen of het gebrek aan liefde of welke, andere nietszeggende reden dan ook. Ze huilt om hen allemaal en geen één tegelijkertijd — maar misschien nog wel het meest om het feit dat ze huilt en daarmee inbreuk doet aan haar ijzersterke imago.
          ‘Vergeet he—het gewoon allemaal ma—maar.’
    Candy haalt haar neus op en veegt verwoed over haar wangen, de ergernis in haar stem vooral op zichzelf gericht. Wat had ze nu eigenlijk ook verwacht? Het probleem aan nooit gehoor geven aan je gevoelens is jammerlijk genoeg dat eens de dam gebroken is, deze met geen mogelijkheid meer te stoppen valt.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 1:50 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MIDAS RYDELL

    I'm here for a good time, not for a long one
    Senior • The Wild One • The Big Hall • Fin

    Nadat ik mijn beddengoed vervangen heb - mocht deze actie het brandalarm niet af laten gaan dan had ik ze zonder twijfelen in brand gestoken- en nog een snelle douche genomen heb, besluit ik nog even naar beneden te gaan in de hoop Amara of Cassandra nog terug te vinden, zonder dat Beau als een helicopter in buurt blijft zweven. De meest logische zet is om ze te gaan zoeken waar ik hen achter gelaten heb, dus al snel bevind ik me terug in de hall.
    Een korte inspectieronde levert echter enkel de informatie op dat geen van drie personen die ik -om verschillende reden- wil spotten in de buurt lijkt te zijn. Heel even komt de gedachte dat ze vast een trio georganiseerd hebben in me op, maar al gauw moet ik even luidop lachen. Dat is te belachelijk voor woorden. Ik haal mijn mobieltje uit mijn broekzak en stuur een smsje naar Amara
    TO: BAE
    Where u @?

    Hierna stop ik mijn telefoon terug weg en begin me dan naar de tafel met de goodies te begeven in de hoop dat er nog een glaasje champagne te scoren valt. Het enige dat ik er echter aantref is Fin en wat eten dat er naar mijn mening al niet zo vers meer uit ziet. Ik haal een hand door mijn haren en maak voor mezelf de keuze dat het beter is met hem te kunnen praten dan in m'n eentje rond te moeten dwalen.
    "Well this is just as exciting as a mashed potato sandwich," breng ik spontaan uit, al weet ik niet zeker of de jongeman daar ook maar iets van zal begrijpen. Een beetje onzeker over dit gesprek probeer ik een glimlach op mijn lippen te brengen, terwijl ik mezelf ervan weerhoud hem te vragen of het nu echt nodig was een roze blazer aan te trekken. De hele school weet al dat hij voor het verkeerde team speelt, maar daarom hoeft hij er toch niet zo mee te koop te lopen? Ik stop mijn handen in mijn zakken en recht mijn schouders een beetje. Komop, Midas. Je moeder heeft je geleerd een goede medemens te zijn, die jongen kan het ook niet helpen. Wellicht is hij als kind een keer op z'n hoofd gevallen ofzo.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 20:02 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    BEAU SINCLAIR


    18 • Emperor • @ Bedroom • & Candy • Outfit


          Beau wacht af totdat de roze gelokte jongedame hem start af te snauwen, aangezien Beau nooit ofte nimmer een jongedame zonder reden zou afwijzen. Wanneer haar onderlip start te trillen, start Beau direct lichtelijk te fronsen — Fairhaven met tranen in haar kijkers?
          'Ik wil gewoon—'
          Plotseling is Candy los gebarsten in luid gesnik met een overgang naar huilen. Beau kijkt hoe ze overeind weet te komen en op de rand van het bed gaat zitten, terwijl zijn lichaam niet langer in directe verbintenis lijkt te staan met zijn hersenen. Wat moet hij in Godsnaam doen ? Candy heeft nog nooit in het openbaar gehuild en al helemaal niet in dezelfde ruimte als hij, Beau Sinclair.
          'Vergeet he—het gewoon allemaal ma—maar.'
          Beau gaat langzaam overeind zitten en wrijft langzaam over zijn gezicht heen, waarna hij zich opnieuw weet te focussen op het schokken van Candy's schouders. Beau heeft normaal gesproken een verschrikkelijk afkeer jegens huilende vrouwen, maar hij voelt instinctmatig dat het bij Candy dieper gaat dan een afwijzing. Voorzichtig stapt Beau aan de andere zijde uit het bed schiet heen en weer, waarbij hij de muziek nog zachter zet, het licht zacht weet te dimmen en vervolgens een extra deken uit zijn kast te nemen.
          Beau slaat de extra deken gemakkelijk over Candy's fragiele schouders heen, waarna hij haar met één simpele beweging van het bed weet te tillen in zijn armen. Beau was in eerste instantie van plan om haar terug te brengen naar haar kamer, maar dan bedenkt hij zich alsnog. Beau ploft in het midden van het bed neer, Candy als een blanket burrito in zijn armen.
          'Nou, Candy liefje — stop nu eens met huilen.'
          Beau plaatst Candy met een uiterste voorzichtigheid naast zich op het bed, waarna hij naast haar gaat liggen. Zachtjes veegt hij de tranen van haar wangen, zijn handelingen ietwat te snel door de invloed van de speed.
          'God, je wordt er niet knapper op als je huilt.'
          Beau spreekt zijn woorden uit met een gigantisch grote grijns als een grapje, terwijl hij zijn eigen dekens over zichzelf en Candy heen sjort. Beau zucht zachtjes, waarbij zijn vingertoppen nog steeds over Candy's beide, natte wangen dwalen — genietend van haar huid en de zachte structuur daarvan.
          Plotseling schieten zijn kijkers naar haar nek, gevolgd door zijn vingertoppen. Fronsend betast Beau de donkere plekken onder Candy's huid, zijn eigen toedoen. Zuchtend laat hij Candy los, maar wikkelt zijn armen dan rondom haar lichaam zodat hij haar dichter tegen zichzelf kan sjorren. Beau voelt nog steeds zijn erectie, in stand gehouden door de drugs en zijn eigen opwinding.
          'Nu je armen mooi gevangen zitten in deze deken. . .'
          Beau weet de afstand tussen Candy en zichzelf langzaam te overbruggen, waarna hij zijn lippen zachtjes op haar gezwollen lippen duwt.



    He's one of the stars ———
    a bright dot in blackness without a home and companion
    in eternal cold and silence.


    •